Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

[quote name=Flaker91" post="348049" time="1374397302][quote name=De kantersbabes" post="348019" time="1374348659] Nou word ik nieuwsgierig. Welke cache is dt?

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2ZF09 Deze cache, Kanterbabes!

 

:thumbsup: Weer eentje erbij op het verlanglijstje. Er zitten te weinig cachedagen in een jaar......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC2CRGT

 

In één jaar 4 keer gevonden, 100 % favo.

Toch zegt dit alleen iets over de puzzel.

Tja, die laat ik mooi liggen. :-) Staat bij mij op de first page van dichtstbijzijnde caches, maar die blijft een ?.

Ik ken de CO, ik ken een deel van het verhaal over het ontstaan. :P

 

 

 

Nou word ik nieuwsgierig. Welke cache is dt?

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2ZF09 Deze cache, Kanterbabes!

 

 

 

:thumbsup: Weer eentje erbij op het verlanglijstje. Er zitten te weinig cachedagen in een jaar......

Kanterbabes, dan moet je meer vrij nemen ;-) Dan blijven er al gauw meer dagen over :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC2CRGT zijn puzzels zijn dus opgelost aan het handje met hulp van de CO en dan er nog "trots" op zijn?

 

blij dat ik gewoon de eindcoords verzamel, hoeft tenminste de CO niet mijn handje vast te houden, meer verschil zit er niet in

 

jammer dat http://www.geocachin...aspx?wp=GC2ZF09 weer zo een internetopzoek puzzeltje moet zijn, het stukkie varen wil ik wel (lekker buiten zijn)

een onnodige degradatie van die cache

 

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name=barny" post="348075" time="1374424925] blij dat ik gewoon de eindcoords verzamel, hoeft tenminste de CO niet mijn handje vast te houden, meer verschil zit er niet in Barny

 

goh toch jammer dat je met gegeven eindcoords het handje van een hulplijntje moet vasthouden. Ik citeer:

 

 

Mijn auto geparkeerd alle spullen die we nodig hadden voor deze cache uitgelaten en in een aangename omgeving de eerste voetstappen gezet de mooie beukenlaan in en door op tijd afslaan en op een gegeven moment was de pijl van de GPS aan dat we bijna op het nulpunt stonden, en man ow man wat hebben wij gezocht, zoveel plekken zoveel mogelijkheden en zijn de sporen die je nu zag van de zoekers van gisteren of waren dat sporen van dieren? Zaten we wel goed? Heb ik of iemand anders geen tikvout gemaakt dat we helemaal niet goed zitten te zoeken, best lastig zonder hint, de vertwijfeling sloeg dan ook bijna noodlottig toe.
Dan maar per telefoon bevestiging vragen of we wel in de buurt zaten van de cache, dankzij de onmetelijke goeie geheugen van mijn hulplijn (ahum) was het wel zeker dat we in de buurt zaten,
Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol dat was een cache die ik bezocht met een duidelijk doel, de eindcoords waren goed, de hint bij de cache niet,

en zonder found kon ik niet doen wat ik wilde

 

cache van Antarctica toch?

het valt allemaal te belezen op dit forum

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeft niks met geheugen te maken, door de beleving van de individuele cache om te zetten in je log is elke log een wegwijzer van de cache die je die dag heb gedaan

dat heb je eenmaal als je hobby geocachen is

 

barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...