Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

Ik vind het prachtig hoe Barny aan al zijn geocache-gedrag een draai weet te geven om recht te praten wat niet helemaal recht is. Dat is een gave, maar dat heeft hij waarschijnlijk zelf niet eens door.
Hij is een echte geocacher, die alles doet wat een echte geocacher niet doet.
Ik heb even stiekum op zijn account gekeken, 4687 traditionals, dus ik kan hem niet betichten van puntjesverzamelen.
En nog iets moois. In zijn logs beschrijft hij wat hij heeft gevoeld tijdens het (via de kortste weg) lopen van een cache. De natuur, flora en fauna, niets gaat aan zijn ogen voorbij. Ook alle troep die hij vindt, maar niet hoeft te vinden, krijgt de ongezouten aandacht.

 

Vandaag ben ik zittend in mijn tuin, met cola onder handbereik, begonnen met het boek 22-11-1963 van Stephen King. Je moet wel heel geschift zijn om zo’n prachtig boek te kunnen schrijven.

 

Barny, je hebt de benodigde kwaliteiten om een bestseller te schrijven. Ik zou mij bijna aan willen bieden om jouw epos taalkundig correct te maken, maar dan verwijder ik waarschijnlijk een gedeelte van de humor.

 

Jouw volgende cola mag je bij mij declareren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik vind het prachtig hoe Barny aan al zijn geocache-gedrag een draai weet te geven om recht te praten wat niet helemaal recht is. Dat is een gave, maar dat heeft hij waarschijnlijk zelf niet eens door.

Hij is een echte geocacher, die alles doet wat een echte geocacher niet doet.

Ik heb even stiekum op zijn account gekeken, 4687 traditionals, dus ik kan hem niet betichten van puntjesverzamelen.

En nog iets moois. In zijn logs beschrijft hij wat hij heeft gevoeld tijdens het (via de kortste weg) lopen van een cache. De natuur, flora en fauna, niets gaat aan zijn ogen voorbij. Ook alle troep die hij vindt, maar niet hoeft te vinden, krijgt de ongezouten aandacht.

 

Vandaag ben ik zittend in mijn tuin, met cola onder handbereik, begonnen met het boek 22-11-1963 van Stephen King. Je moet wel heel geschift zijn om zo’n prachtig boek te kunnen schrijven.

 

Barny, je hebt de benodigde kwaliteiten om een bestseller te schrijven. Ik zou mij bijna aan willen bieden om jouw epos taalkundig correct te maken, maar dan verwijder ik waarschijnlijk een gedeelte van de humor.

 

Jouw volgende cola mag je bij mij declareren.

 

Een beetje kerel drinkt bier ..... Met alcohol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cola paste in het verhaal. In werkelijkheid dronk ik retsina en had een schaal met olijven, ansjovis, feta en een Griekse salade binnen handbereik.

Intussen danste mijn hond de sirtaki met de poes van de buren.

Mijn vrouw was gelukkig niet thuis, want zij zou mijn hond hebben aangeklaagd vanwege overspelig gedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst ook retsina meegebracht bij de ****. Met hun themaweken brengen ze (vakantie)landen naar je toe.

Je moet wel van deze wijn houden. Wij hadden er pinda's bij. Misschien combineert dat niet zo goed.

 

Jij was wel helemaal in stijl bezig. Hoppa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Retsina heeft een uitgesproken smaak. Je vindt het heel vies of heel lekker. Wanneer ik een paar glazen heb gedronken, dan gooi ik alle borden op de grond

Scherven brengen geluk. Ik zorg goed voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intussen danste mijn hond de sirtaki met de poes van de buren.

Wel geestverruimend spul, dat Retsina. Of is het toch je fantasie. Ik zie het tafereeltje al helemaal voor me.

Hopelijk is je hond wel een teef, anders is het geen gezicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Od, het is gewoonweg te veel eer en voel mij gevlijd om mijn eenvoudig neergeschreven cacherelaas ook maar in de schaduw te zetten van zo een wonderbaarlijke schrijver.

En idd ik heb geen benul dat ik ook maar iets moet doen om mijn cachegedrag recht of krom te praten, dat is mij allemaal veels te lastig, ik vind gewoon een cache en probeer te schrijven wat mij daarbij zoal mee bezig heb gehouden, niets meer en niets minder.

 

Ik hoop wel dat je je vermaakt heb van het lezen van mijn found logs, helaas is het vinden van iemand zijn Not found logs een stuk lastiger, en in veel gevallen zijn mijn Not Foundlogs, een stuk langer omdat ik dan juist probeer over te brengen waarom ik de cache niet heb (willen) vinden.

 

Ik pak ook even een colatje met dit warme weer, en proost met je mee

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Intussen danste mijn hond de sirtaki met de poes van de buren.

Wel geestverruimend spul, dat Retsina. Of is het toch je fantasie. Ik zie het tafereeltje al helemaal voor me.

Hopelijk is je hond wel een teef, anders is het geen gezicht.

 

Hij schaamt zich nergens voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

 

Intussen danste mijn hond de sirtaki met de poes van de buren.

 

Wel geestverruimend spul, dat Retsina. Of is het toch je fantasie. Ik zie het tafereeltje al helemaal voor me.

Hopelijk is je hond wel een teef, anders is het geen gezicht.

 

Hij schaamt zich nergens voor.

 

En jij zelf ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Dnf moet een cache ook verdienen. als iets op een honden uitlaatveldje blijkt te liggen ga ik niet zoeken dus hoe kan ik hem dan niet gevonden hebben?

 

Om dan note's te schrijven gaan me weer te ver. Moet ik de CO'S als nieuwkomer die ik mij beschouw dan gaan vertellen wat er allemaal mis is? Dat weten ze stiekem zelf ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...