Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

Biertje? heb ik gezien. Lijkt me heel leuk, alhoewel je de logjes niet moet lezen, want dan is de verrassing eraf. Of vergis ik mij?

 

Klopt. Ook het fotoalbum verraadt de clou.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanavond de raad van Sivota opgevolgd en naar buiten gegaan. Dag vogels, dag bloemen en daaahaaag Vlindertje had het eigenlijk moeten zijn.

Op de kade in Cuijk was het supergezellig. De hele week feest. Geen entree, goede muziek en een prachtig vuurwerk als toetje.

 

Morgenavond de proefsluiting van de tijdelijke brug over de Maas met muzikale ondersteuning van ons onvolprezen Vierdaagseorkest.

En vrijdag staat Cuijk op zijn kop met de doorkomst van de tienduizenden wandelaars. En zij worden door duizenden mensen aangemoedigd om door te gaan tot de eindstreep.

Dat is óók Cuijk. Een plaats waar ik trots op ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het allerliefst loop ik een leuke multi door een mooi natuurgebied. Maar of daar op het eind nou wel of niet een grote invulbijbel ligt (die door sommige voorzien wordt van een sticker, waar ik me blauw aan erger) en of er nou wel of geen ruilspullen in liggen (vroeger als kind niet genoeg sinterklaascadeautjes gekregen ?) zal me worst wezen.

 

Ruilspullen die kinderen (klein maar soms ook groot ...) leuk vinden, zijn blijkbaar toch wel populair! Zo af en toe vul ik mijn caches aan, en daarna zijn de nieuwste aanvulingen opvallend snel verdwenen.

Essentieel is het natuurlijk niet maar een cache met leuke inhoud maakt wel een beter verzorgde indruk. Omdat aanvullen 't een en ander kost ben ik overigens blij dat ik geen tientallen caches heb liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ruilspullen die kinderen (klein maar soms ook groot ...) leuk vinden, zijn blijkbaar toch wel populair! Zo af en toe vul ik mijn caches aan, en daarna zijn de nieuwste aanvulingen opvallend snel verdwenen.

Essentieel is het natuurlijk niet maar een cache met leuke inhoud maakt wel een beter verzorgde indruk. Omdat aanvullen 't een en ander kost ben ik overigens blij dat ik geen tientallen caches heb liggen.

 

Enkele van mijn caches die plaats bieden aan ruilspullen heb ik destijds voorzien van kleine presentjes. Kleurpotloden, viltstiften, stickerboekjes, bellenblaasgevalletjes, hengelsnoer/dobber/haakje/lood. Dingetjes voor jongens en meisjes, alles nieuw en verpakt uit een goedkope winkel, kosten ongeveer 4 euro.

Inderdaad een verzorgde aanblik, maar het verzoek om te ruilen gaat zich tegen je keren. Wanneer ik een maand later de cache controleer, dan lijkt het erop of men bij gebrek aan een afvalbak in de buurt zijn rotzooi maar in de cache lazert. Verfrommeld stickertje, vies ballonnetje, kraaltje. Slechts eenmaal werd ik blij verrast. Een cacher had een presentje voor mij achtergelaten, verpakt met het opschrift: voor Od. Ik weet dat ik dit eerder heb verteld, maar iedereen mag het weten, een CO die bij het openen van zijn eigen cache spontaan in de lach schiet. Ik ken iemand die dit ook heeft meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barnee, waarom kraak je dit bij voorbaat af?

Vanwege het formaat?

Laat deze cache en deze CO in hun waarde en lees de logjes.

Misschien is dit wel een juweeltje.

Antarctica

Als Barny in zijn note zegt: "echte cachers strooien niet met favoloze kokers" en hij zegt hier: "kraak ik het af? geef ik en oordeel?", dan kraakt hij geen cacher af en heeft hij geen oordeel over kokers.

Spreek ik nu wartaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...