Spring naar bijdragen

Vanaf Nu Is Tekstloos Loggen Mogelijk


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

Respectloos voor de owner om géén logje te schrijven. :thumbdown:

Misschien wordt het tijd voor een wedstrijdje het mooiste logje van 2011! :yes:

 

 

Hoezo respectloos ?

Als ik weer eens een kokertje vind op een totaal oninteressante plek log ik ook "gevonden".

Als het zonder woorden kan, zal ik het niet laten.

Respectloos is het een cache te plaatsen op totaal oninteressante plaasten.

En als zodanig zal ik deze onrespectloos loggen.

Ik kan een kokertje waarderen op een mooie plek, maar als ik in de woonkamer kijk als ik de cache log, zakt mijn broek af.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is pas deel 1: Je hoeft geen tekst te schrijven om een cache te loggen :thumbdown:

 

Volgende stap: Je hoeft ook geen cache meer in het veld te vinden :crybaby: Gewoon achter je PC, bij elke cache die op je scherm verschijnt, op de knop "gevonden" klikken en hup weer een puntje erbij.

 

Waarom zo moeilijk doen als het vééééééééééééél makkelijker kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon achter je PC, bij elke cache die op je scherm verschijnt, op de knop "gevonden" klikken en hup weer een puntje erbij.

Waarom nog op een knop gevonden klikken? Gewoon automatisch elke nieuwe cache in een cirkel van ... km loggen als found?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vermoeden is dat het bedoeld is om de powertrail mensen tegemoet te komen. Er zijn mensen die 1000 caches op één dag oprapen. Er zijn ook mensen met 282 FTF's op één dag. Dan kun je moeilijk 1000 uitgebreide logjes verwachten. Dat is gewoon oprapen en scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een klein uitprobeersel misschien....een blanke titel voor een nieuwe cache lukt vast nog niet.

 

Helemaal blanko gaat misschien niet maar TheYeti komt met titel Nx en een blanco cachepage heel ver: [http://coord.info/GCWB1W].

Ik moet 'm nog wel uitpuzzelen.

In dat geval komen de Kokopelli's dichter in de buurt: http://coord.info/GC1PD62

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vermoeden is dat het bedoeld is om de powertrail mensen tegemoet te komen. Er zijn mensen die 1000 caches op één dag oprapen. Er zijn ook mensen met 282 FTF's op één dag. Dan kun je moeilijk 1000 uitgebreide logjes verwachten. Dat is gewoon oprapen en scoren.

TFTC [eventueel een kort bedankje] CTRL C + CTRL V.

Lijkt me ook niet heel erg veel moeite als je een powertrail hebt gelopen.

Ik kan me natuurlijk ook vergissen... ik heb nog nooit een dergelijke powertrail gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een klein uitprobeersel misschien....een blanke titel voor een nieuwe cache lukt vast nog niet.

 

Helemaal blanko gaat misschien niet maar TheYeti komt met titel Nx en een blanco cachepage heel ver: [http://coord.info/GCWB1W].

Ik moet 'm nog wel uitpuzzelen.

In dat geval komen de Kokopelli's dichter in de buurt: http://coord.info/GC1PD62

 

 

Off-topic: hee, da's de tweede "e". Er ligt er ook eentje hier vlak over de grens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk verandert er niets. Waar men voorheen een tekst als ".", TFTC of het betere knip plakwerk deed, maakt men nu een lege log. Aan de cache eigenaar aangeven dat het niets is, doe je niet door een leeg logje. Dit zegt niets, behalve dat je lui bent en het je niets interesseert.

 

Dus lekker blijven schrijven en ook schrijven waarom dat iets het onder de maat is. Als de owner er voor open staat begrijpt hij/zij ook waarom dat men dit slecht vind en zou er evt. iets aan kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeremy van Groundspeak heeft er het volgende over gepost in een feedback-forum naar aanleiding van een vraag over blanco NA-logs:

 

We now support blank logs instead of forcing the user to type things like "." and "TFTC" to post a log. We decided to do this since "I found it" is enough of an action for those who would prefer not to post a verbose log.

Ik concludeer uit de opmerking van Jeremy dat hij liever tegemoet komt aan degenen die liever niks schrijven in een log dan dat hij probeert tegemoet te komen aan degenen die liever iets meer zien dan "." of "TFTC".

Ik vind het een matige actie van Groundspeak.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam er ook achter nadat ik lege logjes kreeg, de dader een bericht gestuurd dat dit niet gewaardeerd werd. Nu zijn ze netjes gevuld. Ik heb in mijn serie veel werk zitten (en nog steeds) en daar mag best een logje voor terug komen. De reden die werd aangegeven was:

I prefer to howl ;-) No, kidding, it's just that I logged this serie for the first time with my iphone and i didn't figure out how to type me logs. :-)

 

Ik denk dat ik niet loggers een week geef en anders de lege log maar verwijder, uiteraard ook zonder bericht.

bewerkt door maxxie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Maxxie

 

Hoewel een lege log van weinig respect getuigd :thumbdown: is dit een niet reden om een log te verwijderen. De desbetreffende cacher dient alleen maar zorg te dragen voor een krabbel in je fysieke logboek om een log te mogen claimen.

 

Zie de Knowledge Books van het Support Portal van Groundspeak.

 

MMJJT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...