Spring naar bijdragen

Vanaf Nu Is Tekstloos Loggen Mogelijk


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je hoeft hier aan mee te doen. Het mag.

Voor sommige zal dit een uitkomst zijn. Ook als je vergeten bent een TB te loggen.

 

Misschien is het in een idee om dit ook op dit forum te doen? Een lege reactie maar toch gereageerd? :lol1:

Dan worden de topics ook niet zo lang en kost het minder capaciteit voor de server. :rolleyes:

bewerkt door flet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dit topic zo eens doorlees lees ik vooral de meningen over het tekstloos loggen. Ik zelf doe dat nooit en vind het inderdaad ook erg respectloos naar de cache owner. Zelf vind ik het altijd leuk om de logjes van andere te lezen als ik vast loop op een cache. Ik vind het ook gewoon leuk om te lezen hoe andere naar een cache kijken. Ik ga er daarom ook vanuit, dat mijn logjes net zo goed gewaardeerd worden, dus voor iedere cache een unieke log. De ene misschien twee zinnen, de ander misschien 20 zinnen.

 

Maaaaar wat ik me wel echt afvraag, waarom valt iedereen zo over deze functie. Zoals er al meerdere malen is aangegeven in reactie hier: Wat is het verschil tussen: '.' en: ' '. Ik vind het allebei hetzelfde en dus kan ik me wel voorstellen dat het onzin is om lege logjes niet mogelijk te maken. Mensen die nu zo asociaal zijn alleen een punt of een streepje te loggen, hoeven nu niets meer te doen. Mensen die altijd met een tekst loggen zullen nu niet ineens denken: Oh, ik kan tekstloos loggen, dat ga ik nu doen!!.

 

Wat ik probeer te zeggen, ik denk dat deze functie geen enkel verschil maakt met hoe het er nu aan toe gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dampende mok, met daarop in grote letters 'KOFFIE'. De inhoud blijft op peil door na elke slok water bij te gieten. Hoe lang blijft de koffie koffie?

 

1. Het blijft altijd koffie want dat staat immers op de mok!

2. Het is koffie tot het aroma is verdwenen en ik heb een scherpe reuk.

3. Geen idee. Ik heb zojuist voor het eerst koffie geproefd en het smaakt naar vers water. Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn mensen die helemaal niet loggen op de website, maar alleen in de papieren logboekjes. Ik hoor daar weinig rumoer over. Het lijkt of dat wel geaccepteerd wordt. Wat is erger een lege log, of helemaal geen log? Of is het toch maar beter om je niet te ergeren aan andermans manier van cachen? En te genieten van degenen die je laten meegenieten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dampende mok, met daarop in grote letters 'KOFFIE'. De inhoud blijft op peil door na elke slok water bij te gieten. Hoe lang blijft de koffie koffie?

 

1. Het blijft altijd koffie want dat staat immers op de mok!

2. Het is koffie tot het aroma is verdwenen en ik heb een scherpe reuk.

3. Geen idee. Ik heb zojuist voor het eerst koffie geproefd en het smaakt naar vers water. Heerlijk!

"

Mooie stelling maar wil je mij de "metafoor" voor koffie doen toekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn mensen die helemaal niet loggen op de website, maar alleen in de papieren logboekjes. Ik hoor daar weinig rumoer over. Het lijkt of dat wel geaccepteerd wordt. Wat is erger een lege log, of helemaal geen log? Of is het toch maar beter om je niet te ergeren aan andermans manier van cachen? En te genieten van degenen die je laten meegenieten?

 

Goed punt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...