GeoVlinder Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Een compliment voor de bedenkers en makers vd Geo d'Or!!!
Waldio Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Het selecteren van een cache op de nieuwe kaart is wel moeilijk geworden. De vierkantjes zijn zo klein dan je bijna maximaal moet uitzoomen om een cache te kunnen selecteren.
vanbaarsel Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Deze week gaan ze een paar nieuwe dingen inbrengen (zie mijn post). Aardige post ... maar ik lees onder andere dit: "Veel premium members <knip> Dit is voor premium members alleen minder uitgebreid." Wat bedoel je hiermee??
Le Comte Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 (bewerkt) Waar kan ik die nieuwe kaart vinden? Ik kijk bij 'Map it' en zie nog de oude kaart. Oh, gevonden: http://www.geocaching.com/map/beta/ Volgende keer eerst zelf zoeken, Le Comte! 21 december 2010 bewerkt door Le Comte
Knuffel Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Heb al mijn uitgereikte geo d'ors ook als favoriet toegevoegd. Wie volgt?
Phoenix-night Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Ik zie alleen maar: Service unavailable bij .com. PN
Le Comte Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Ik was druk bezig met favorieten uitdelen, maar nu lijkt gc.com er uit te liggen. Nu ik internationaal favorieten kan toevoegen (tenminste, nu ik dat zinvol vind) wijkt het lijstje favorieten toch af van het lijstje geo d'ors.
Team Geo-cachet Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Dat was inderdaad even het geval, maar na een minuutje of zo deed ie het hier weer. Ook wij hebben onze Geo d'Ors gekopieerd naar Favo's en daarnaast nog heel een stel caches uitgekozen die de Geo d'Or net niet gehaald hadden . In totaal nu 111 van de 163 aan ons toegekende votes verbruikt. (Verder zal ik er niet over zeuren dat ik het jammer vind dat ze Gcvote niet hebben overgenomen :naughty:)
DanPan Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 (bewerkt) Super: Je kan de caches ook onmiddellijk sorteren (klik op ) op de meeste stemmen. 22 december 2010 bewerkt door DanPan
Sivota Geplaatst 21 december 2010 Geplaatst 21 december 2010 Ik was druk bezig met favorieten uitdelen, maar nu lijkt gc.com er uit te liggen. Nu ik internationaal favorieten kan toevoegen (tenminste, nu ik dat zinvol vind) wijkt het lijstje favorieten toch af van het lijstje geo d'ors. Dat kan ik mij zo voorstellen, wanneer je redelijk wat in het buitenland hebt gecached
DanPan Geplaatst 22 december 2010 Geplaatst 22 december 2010 De nieuwe map levert een mooi plaatje mbt de cache dichtheid op. In Groenland en Rusland is er nog veel plaats...
handleiding Geplaatst 22 december 2010 Geplaatst 22 december 2010 .... PM's kunnen hele uitgebreide dingen doen, maar gewone members kunnen maar 1 ding opvragen: een grafiek met de founds per maand. Dit kan ik ook op .nl dus vind dit geen aanvulling. vandaar dat het een PM only verhaal is its all about the money en let wel 25 euro per jaar is nagenoeg niets per maand , als je ook investeert in brandstof om te reizen en goodies voor de caches.
rhr_nl Geplaatst 22 december 2010 Geplaatst 22 december 2010 Ik ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien (gelezen achter de knop View Beta Maps Guide op de nieuwe kaartpagina, links onder): See and communicate with geocachers in real-time using Geocaching Social (coming soon!) Zou dat een nieuwe invulling zijn van Geocaching Live? Ik heb wel een site met die naam gevonden: Klikkerdeklik. Er is alleen nog niet zoveel te doen ... (Zit me daarom nu af te vragen of dit het inderdaad is) Lijkt me niet dat dit de geocaching social van groundspeak is, lijkt meer op het mindere hobbywerk in Joomla. Lijkt er wel op dat Groundspeak mijn idee (wie was er eerder de kip of het ei?) heeft opgevat om het geocaching gebeuren meer social te maken zie mijn voorstel op de feedback paginaen mijn blog post.
rhr_nl Geplaatst 22 december 2010 Geplaatst 22 december 2010 Super: Je kan de caches ook onmiddellijk sorteren (klik op ) op de meeste stemmen. Dit is dus waardeloos. Als ik op nearest from my home click en vervolgens op favorites sorteer, krijg ik alle caches van Nederland, en niet alleen maar die dicht bij mijn huis. Zoekopties van groundspeak zijn nog steeds te beperkt. Zijn de favorites al ergens geimplementeerd in de zoekfuncties? Straks eens op global kijken, het zou mij verrassen als het daar niet gisteren al gereed is gekomen, het was immers al een aantal weken bekend dat deze functionaliteit eraan zat te komen.
Japiejoo Geplaatst 22 december 2010 Geplaatst 22 december 2010 Als je een PQ ervoor gebruikt en een straal rond je home coordinates instelt, dan kan je wel mooi sorteren op favorites natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden