Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hou er wel rekening mee dat GC in de V.S. is gehuisvest.

En daar is het nu midden in de nacht. Op zich een logisch moment voor onderhoud.

 

Maar het zou wellicht beter zijn als ze het op een doordeweekse dag hadden gepland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk wel zo, maar misschien weer iets typisch Amerikaans; "alleen op de wereld" :rolleyes:

Over de hele wereld moeten cachers hun logs via gc.com doen, dus daar zou men wat dat betreft wel rekening mee kunnen houden toch.

 

Doordeweekse dag zou iedereen denk ik beter uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk wel zo, maar misschien weer iets typisch Amerikaans; "alleen op de wereld" :rolleyes:

Over de hele wereld moeten cachers hun logs via gc.com doen, dus daar zou men wat dat betreft wel rekening mee kunnen houden toch.

 

Doordeweekse dag zou iedereen denk ik beter uitkomen.

 

Wijnkurk geemigreerd in 2006 had eindelijk tijd weer eens een cache te doen en nu ligt alles eruit. Binnenkort gaan we ook in Spanje caches uitzetten onder ons nieuwe account Casa Oasis. Casa Oasis is het pension dat we hebben opgezet. Als jullie nu toch wachten voor geocaching weer in de lucht is kijk dan eens www.casaoasis.es. Hartelijke groeten Wijnkurk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk wel zo, maar misschien weer iets typisch Amerikaans; "alleen op de wereld" :rolleyes:

Over de hele wereld moeten cachers hun logs via gc.com doen, dus daar zou men wat dat betreft wel rekening mee kunnen houden toch.

 

Doordeweekse dag zou iedereen denk ik beter uitkomen.

 

Van de Yanks kun je dit verwachten. Die denken alleen aan zich zelf. De rest van de wereld is voor hen bijzaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekkere negatieve reacties allemaal. :rolleyes:

 

misschien is er wel een heel groot probleem dat nu wordt gefixed..........

 

en ja er is een tijdsverschil van 9 uur. Ik zit in die business en dit is een van de tijdslots die wij ook gebruiken om onderhoud te plegen aan onze systems.

 

Niet gelijk het verkeerde denken..... be positive

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk wel zo, maar misschien weer iets typisch Amerikaans; "alleen op de wereld" :)

Over de hele wereld moeten cachers hun logs via gc.com doen, dus daar zou men wat dat betreft wel rekening mee kunnen houden toch.

 

Doordeweekse dag zou iedereen denk ik beter uitkomen.

 

Van de Yanks kun je dit verwachten. Die denken alleen aan zich zelf. De rest van de wereld is voor hen bijzaak.

Nou, Nou, wees blij dat de site er is. Af en toe onderhoud is nou eenmaal nodig. En als cacher moet je overal rekening mee houden , dus ook als de site plat gaat. Had je je maar eerder moeten voorbereiden :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de laatste tijd niet zo vaak voor gekomen dat de site niet opent.

Ik vind het plaatje dat je te zien krijg wel heel erg leuk!!!!

Dat de Amerikanen niet met ons rekening kunnen houden is logisch. De site zit daar en dus houd je rekening met de tijd daar. Zou de site in Europa gezeten hebben, dan zaten de Amerikanen en andere mensen uit andere tijdzones in de problemen en kreeg je de reacties van: de Europeanen hebben lak aan de wereld etc.

 

Ps. wees blij dat geocaching.com in Amerika zit, met de lage dollarkoers wordt het premiummembership steeds goedkoper. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het commentaar vanuit hier Nederland is nog gematigd. Denk dat het commentaar vanuit hun zijde vele malen groter was geweest als de server in Eur was gevestigd en het daar overdag of een vrije/feestdag was geweest.

Er waren direct stemmen opgegaan om de server naar daar te verplaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk komen er verbeteringen of nieuwe mogellijkheden op de site bij.

 

Dan kijk je toch weer anders terug op zo'n maintenance. :yes:

 

Ach, en hier is het vandaag toch niet zo'n cacheweer. :no:

 

NB. De profile-gegevens zijn nu (even) niet te zien op het forum. Mogelijk effect van de maintenance.

 

Nou, dan vandaag maar wat maintenance aan mezelf. Ik ga lekker in bad liggen. :lol1:

 

GroundSpeak_SignalTheFrog_100x111_trans.gif

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...