Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ga er van uit dat zo rond 8:00 EST (17:00 onze tijd) de server het wel weer doet - die Amerikanen willen op zondag natuurlijk ook gaan cachen. Hopelijk is het eerder klaar!

 

ik hoop van wel. Maar de laatste tijd was het wel vaak dat de server niet goed bereikbaar was of erg traag, misschien wordt er nu wat aan gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al zegt de site dat ze uit de lucht zijn voor onderhoud, is er zeer waarschijnlijk gewoon een grote storing bij gc.com.

Onderhoud wordt nml nooit in het weekend gedaan, maar zoveel mogelijk door de week (vaak dinsdag en woensdag nacht).

Onderhoud zou normaal ook gemeld zijn via de forums, maar daar is nog helemaal niets terug te vinden wat er aan de hand zou zijn. Ik denk zomaar dat de complete database server gecrashed is; en dat zal wel even duren voor dat allemaal weer in de lucht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk wel zo, maar misschien weer iets typisch Amerikaans; "alleen op de wereld" :yes:

Over de hele wereld moeten cachers hun logs via gc.com doen, dus daar zou men wat dat betreft wel rekening mee kunnen houden toch.

 

Doordeweekse dag zou iedereen denk ik beter uitkomen.

 

Van de Yanks kun je dit verwachten. Die denken alleen aan zich zelf. De rest van de wereld is voor hen bijzaak.

Nou, Nou, wees blij dat de site er is. Af en toe onderhoud is nou eenmaal nodig. En als cacher moet je overal rekening mee houden , dus ook als de site plat gaat. Had je je maar eerder moeten voorbereiden :lol1:

 

Daarom ook met 'n knipoog.

 

Waar ik eigenlijk heen wil, is dat gc.com zich zou moeten realiseren dat ze er niet alleen voor de Amerikanen zijn maar voor cachers over de hele wereld. En dat er af en toe 's onderhoud aan de server uitgevoerd moet worden, tuurlijk...

Alleen, veel mensen zullen het prettiger vinden als dit onderhoud op een doordeweekse dag zou plaatsvinden. En dus niet in het weekend.

 

En 't slechte weer, in Spanje/Portugal etc. zal het wel iets beter weer zijn, maar daar hebben ze er dus ook last van...toch?

 

Richard

 

Edit:

Dit zou trouwens een onaangekondigd onderhoud zijn, er zal dus wel een groot probleempje zijn wat echt niet kon wachten.

bewerkt door Voortrekkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...