Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

...

Ps. wees blij dat geocaching.com in Amerika zit, met de lage dollarkoers wordt het premiummembership steeds goedkoper. :lol1:

 

De hoogte van de kosten van het premiummembership is evenredig aan de snelheid van de site :yes:

(oeps, was dat sarcastisch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij is .com er weer.....

Kunnen we niet niet een soort mirror van .com ergens in nl hosten en dan met z'n allen een proxy instellen naar die mirror? Of een link op .nl, is misschien eenvoudiger.

Het loggen zou dan natuurlijk nog wel via de .com site moeten, da's misschien nog verwarrend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in veel gevallen is het ook raadzaam je cache te refreshen,

 

Volgens mij is .com er weer.....

Kunnen we niet niet een soort mirror van .com ergens in nl hosten en dan met z'n allen een proxy instellen naar die mirror? Of een link op .nl, is misschien eenvoudiger.

Het loggen zou dan natuurlijk nog wel via de .com site moeten, da's misschien nog verwarrend.

 

 

wie gaat dat betalen en onderhouden... zie het draadje over het donateurschap. GC.com is bezig naar een ander platform te migreren om alles stabieler te maken. Mirrors met dit soort sites is een hele utidaging en zal vaak betekenen dat er flink in de buidel getast moet worden door de mensen die er gebruik van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in veel gevallen is het ook raadzaam je cache te refreshen,

 

Volgens mij is .com er weer.....

Kunnen we niet niet een soort mirror van .com ergens in nl hosten en dan met z'n allen een proxy instellen naar die mirror? Of een link op .nl, is misschien eenvoudiger.

Het loggen zou dan natuurlijk nog wel via de .com site moeten, da's misschien nog verwarrend.

 

 

wie gaat dat betalen en onderhouden... zie het draadje over het donateurschap. GC.com is bezig naar een ander platform te migreren om alles stabieler te maken. Mirrors met dit soort sites is een hele utidaging en zal vaak betekenen dat er flink in de buidel getast moet worden door de mensen die er gebruik van maken.

 

Okee stoppen maar hij is weer in de lucht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we niet niet een soort mirror van .com ergens in nl hosten en dan met z'n allen een proxy instellen naar die mirror? Of een link op .nl, is misschien eenvoudiger.

Het loggen zou dan natuurlijk nog wel via de .com site moeten, da's misschien nog verwarrend.

 

Kijk even naar het derde postje in dit draadje, daar staat je oplossing al beschreven.

Link naar derde postje in draadje.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we niet niet een soort mirror van .com ergens in nl hosten en dan met z'n allen een proxy instellen naar die mirror? Of een link op .nl, is misschien eenvoudiger.

Het loggen zou dan natuurlijk nog wel via de .com site moeten, da's misschien nog verwarrend.

 

Kijk even naar het derde postje in dit draadje, daar staat je oplossing al beschreven.

Link naar derde postje in draadje.

 

Groeten Jan-Willem.

 

 

De cachebeschrijving via de DHZ op .nl tevoorschijn toveren is natuurlijk een optie, maar je krijgt dan echt de meest minimale essentiele info. Is niet helemaal wat ik bedoelde.

Ik snap uiteraard best wel dat een complete mirror (van alle caches in nl) aardig wat resources kost, en niet alleen financieel.

 

Ach, het was maar een idee.......als ieder forumlid nu ook donateur zou worden, zou er toch een leuk serverparkje kunnen worden gefinancierd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt een dag ... dan is GC.com definitief uit de lucht. :yes:

 

En wat moet ik mij hier bij voorstellen? Is dat een gekoesterde wens van jou of zo :no: ? Lekker positief...

 

Dat is inderdaad een oude wens van GG. Zijn verdere initiatieven om daar "actief aan bij te dragen" dmv. een eigen kluppie met weinig of geen regels zijn op niets uitgelopen. :lol:

Het was een gezellige knoktijd op het forum toen (ook wel eens ongezellig) itt. tegenwoordig waar men discussies uit de weg gaat en vnl. oninteressante berichtjes post met een hoog Libelle gehalte. :cry:

 

Ik zou er haast naar terug gaan verlangen. :lol1:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...