Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

Een bus lachgas doet hier wonderen. :lol1:

Lachgas? Spaanse peper zul je bedoelen :lol:

 

 

Lopen we straks allemaal aan ons achterste te krabben, en de Yanken dan maar denken "rare lui die Nederlanders". :cry:

Denken ze volgens mij toch al. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is inderdaad een oude wens van GG. Zijn verdere initiatieven om daar "actief aan bij te dragen" dmv. een eigen kluppie met weinig of geen regels zijn op niets uitgelopen. :yes:

 

Goh...Als dat zo'n oude wens van Geogerard is en vervolgens lopen zijn eigen initiatieven op niets uit, waarom post hij dan toch hier in het forum van GC.nl? Als hij het toch graag uit de lucht wil hebben :lol: ?! Of zie het nu weer te negatief in :no: ?

 

En zo zie je maar: zonder of weinig regels werkt ook niet...

 

Het was een gezellige knoktijd op het forum toen (ook wel eens ongezellig) itt. tegenwoordig waar men discussies uit de weg gaat en vnl. oninteressante berichtjes post met een hoog Libelle gehalte.

 

Ik zou er haast naar terug gaan verlangen. :lol1:

 

Geopatra.

 

Nou kom maar op met die discussie :cry: ! Elke forumgebuiker kan daaraan een bijdrage leveren toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ team jemar

 

Wat ik schreef was bedoeld als humor, maar schijnbaar wordt dit hier niet zo opgepakt.

Je hebt er maar twee spieren voor nodig om te lachen, ga maar goed oefenen voor de spiegel.

Ik :yes: voor je dat het lukt.

 

:lol1: Ach zo...

 

Tja, we worden als Noordelingen weleens vaker verweten dat we humorloos en pretentieloos zijn :cry: ! Joh, daar zijn we veels te nuchter voor...

 

En omdat wij ook nog eens zuinig zouden zijn:

 

'Prikkemoa lopt in 't dörp veur slagter zien winkel. Ropt slagter vanoet winkel: 'Joen hond het vanmörgen n worst van mien opvreten'. Zegt Prikkemoa: 'Goud, dast doe dat zegst mien jong, den krigt ie vandoag niks meer te vreten'.

 

Helemaal offtopic, maar gerelateerd aan lachgas: lachgas heeft nog maar zeer beperkte indicaties: isofluraan, desfluraan en esofluraan worden nu meer als vluchtige anesthesiemiddelen gebruikt :no: ...

 

:lol:

 

Goed, en nu ga ik weer alleen Ontopic reageren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Prikkemoa lopt in 't dörp veur slagter zien winkel. Ropt slagter vanoet winkel: 'Joen hond het vanmörgen n worst van mien opvreten'. Zegt Prikkemoa: 'Goud, dast doe dat zegst mien jong, den krigt ie vandoag niks meer te vreten'.

 

BroeHaHAHAHAHAHAHAHA :lol1::lol1::lol::lol1: ER GAAT ECHT NIKS BOVEN GRONINGEN, IK KRIJG HEIMWEE!!!!! Lig bienoa onder mien stoul van 't lach'n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Prikkemoa lopt in 't dörp veur slagter zien winkel. Ropt slagter vanoet winkel: 'Joen hond het vanmörgen n worst van mien opvreten'. Zegt Prikkemoa: 'Goud, dast doe dat zegst mien jong, den krigt ie vandoag niks meer te vreten'.

Helemaal offtopic, maar gerelateerd aan lachgas: lachgas heeft nog maar zeer beperkte indicaties:

:lol1:

Lekt mir zuws dan grunnings, tenminste da zuinig zen dan, mar tis wel laage. :yes:

Houdoe wor

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, is er opeens iets veranderd bij mij of gc.com zo traag geworden?

Zijn er meer gebruikers die dit ervaren?

 

Tips :yes: ?

Niet alleen bij jou. En je wilt een tip? 's Morgens om 5 uur loopt ie wel goed ;):o:sleep1:

 

 

Verrek zo vroeg, dan lig ik nog in mijn lappenmand. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Prikkemoa lopt in 't dörp veur slagter zien winkel. Ropt slagter vanoet winkel: 'Joen hond het vanmörgen n worst van mien opvreten'. Zegt Prikkemoa: 'Goud, dast doe dat zegst mien jong, den krigt ie vandoag niks meer te vreten'.

Helemaal offtopic, maar gerelateerd aan lachgas: lachgas heeft nog maar zeer beperkte indicaties:

:yes:

Lekt mir zuws dan grunnings, tenminste da zuinig zen dan, mar tis wel laage. :o

Houdoe wor

:sleep1:

 

 

Verhip, nu doet de vertaalsite van .nl het niet meer. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, is er opeens iets veranderd bij mij of gc.com zo traag geworden?

Zijn er meer gebruikers die dit ervaren?

 

Tips :yes: ?

Niet alleen bij jou. En je wilt een tip? 's Morgens om 5 uur loopt ie wel goed ;):o:sleep1:

 

5 uur :eek:

Veel nachtcaches doen dan maar haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

just checking,

 

heeft iemand hier ook problemen met het benaderen van zijn profiel en page op http://www.geocaching.com/my/ Alles werkt naar behoren behalve dit. Ik kan gewoon inloggen en alle andere functies uitvoeren behalve kijken naar mijn profiel wat resulteert in http://www.geocaching.com/error/general.aspx

 

Om de slimme mensen voor te zijn:

  • Ja ik heb betaald
  • Nee ik heb mijn wachtwoord niet veranderd
  • Ik heb geen ban op de Amerikaanse site
  • cache en cookies in browsers al verwijderd
  • zelfde resultaten in IE en FF

 

Enig idee

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

just checking,

 

heeft iemand hier ook problemen met het benaderen van zijn profiel en page op http://www.geocaching.com/my/ Alles werkt naar behoren behalve dit. Ik kan gewoon inloggen en alle andere functies uitvoeren behalve kijken naar mijn profiel wat resulteert in http://www.geocaching.com/error/general.aspx

 

Om de slimme mensen voor te zijn:

  • Ja ik heb betaald
  • Nee ik heb mijn wachtwoord niet veranderd
  • Ik heb geen ban op de Amerikaanse site
  • cache en cookies in browsers al verwijderd
  • zelfde resultaten in IE en FF

Enig idee

 

John

 

Hier hetzelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

just checking,

 

heeft iemand hier ook problemen met het benaderen van zijn profiel en page op http://www.geocaching.com/my/ Alles werkt naar behoren behalve dit. Ik kan gewoon inloggen en alle andere functies uitvoeren behalve kijken naar mijn profiel wat resulteert in http://www.geocaching.com/error/general.aspx

 

Om de slimme mensen voor te zijn:

  • Ja ik heb betaald
  • Nee ik heb mijn wachtwoord niet veranderd
  • Ik heb geen ban op de Amerikaanse site
  • cache en cookies in browsers al verwijderd
  • zelfde resultaten in IE en FF

Enig idee

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...