Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vanmorgen geen aankondiging van een upgrade of update gezien. En het is daar nu avond, dus dat lijkt me een onwaarschijnlijke tijd om iets in gang te zetten; maar ja, het blijven Amerikanen niet waar? :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik denk nog niet dat het avond is daar. Doorgaans is het 6 - 9 uur vroeger in Amerika. Dus loopt het daar tegen 14:00 - 17:00 uur en dat is voor een doordeweekse dag geen slechte tijd voor onderhoud.

 

NB. Waar heeft .com haar servers staan in Amerika?

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen geen aankondiging van een upgrade of update gezien. En het is daar nu avond, dus dat lijkt me een onwaarschijnlijke tijd om iets in gang te zetten; maar ja, het blijven Amerikanen niet waar? :angry:

 

Volgens mij is het daar nu 13:50 uur ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik denk nog niet dat het avond is daar. Doorgaans is het 6 - 9 uur vroeger in Amerika. Dus loopt het daar tegen 14:00 - 17:00 uur en dat is voor een doordeweekse dag geen slechte tijd voor onderhoud.

 

NB. Waar heeft .com haar servers staan in Amerika?

 

 

Waarschijnlijk in Seattle; je hebt gelijk het is daar vroeger :thumbup: .

Een update of repairs doen ze vaak tussen 8.00 en 10.00 uur (onze tijd) meen ik nogal eens te lezen althans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk zou .com het weer moeten doen en bepaalde functies kan ik gebruiken, maar ik blijf problemen houden met de "hide & Seek" en dan door naar google maps. De beginkaart is altijd een deel van een stad met een Green Lake. Als ik een plaatsnaam invul gebeurd er meestal niets. Als ik dan Tilburg intyp wil het soms wel goed gaan maar kan ik daarna nog steeds niet een andere naam invullen omdat ie dan niet meer doet. Gaat dus niet zoeken naar de betreffende plaatsnaam.

 

Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen ? Heeft dat ook met onderhoud te maken omdat het met vlagen is ?

 

groetjes wendy

bewerkt door Team Casteleintjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk zou .com het weer moeten doen en bepaalde functies kan ik gebruiken, maar ik blijf problemen houden met de "hide & Seek" en dan door naar google maps. De beginkaart is altijd een deel van een stad met een Green Lake. Als ik een plaatsnaam invul gebeurd er meestal niets. Als ik dan Tilburg intyp wil het soms wel goed gaan maar kan ik daarna nog steeds niet een andere naam invullen omdat ie dan niet meer doet. Gaat dus niet zoeken naar de betreffende plaatsnaam.

 

Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen ? Heeft dat ook met onderhoud te maken omdat het met vlagen is ?

 

groetjes wendy

 

Inderdaad, hier het zelfde probleem. De oorzaak zal wel in de programmatuur liggen, we zullen dus moeten wachten tot het opgelost is. Kan me niet voorstellen dat de servers overbelast zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De maandelijkse update: Release Notes 4/21/09

Begrijp ik hier uit dat je niet meer dat handige bestandje kunt downloaden en in Google Earth alle caches kunt zien? Ik weet i.i.g. hiet meer hoe het moet.

 

idd jammer dat je hem niet meer kan downloaden.

 

Misschien een tip;

klik in Google met de rechtermuistoets op Mijn Plaatsen en dan Plaats opslaan als

Kies een locatie waar je het weer terug kan vinden, en bij een volgende keer als je weer eens dit moet laden gewoon de KML even openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De maandelijkse update: Release Notes 4/21/09

Begrijp ik hier uit dat je niet meer dat handige bestandje kunt downloaden en in Google Earth alle caches kunt zien? Ik weet i.i.g. hiet meer hoe het moet.

 

idd jammer dat je hem niet meer kan downloaden.

 

Misschien een tip;

klik in Google met de rechtermuistoets op Mijn Plaatsen en dan Plaats opslaan als

Kies een locatie waar je het weer terug kan vinden, en bij een volgende keer als je weer eens dit moet laden gewoon de KML even openen.

Het was zo lekker handig. Je opent google earth, zoomt naar het (vakantie)land/regio en je zag alle caches. ik vind dit wel een achteruitgang.

 

@ moderators. Ik zie dat ik offtopic ben. Kunnen jullie voor dit onderwerp een nieuw draadje maken? B.v.d. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel GC.COM momenteel niet meer zo plat ligt als enkele dagen geleden, hebben ze op dit moment grote problemen met het verwerken van financiële transacties. Hierdoor is het momenteel bijvoorbeeld niet mogelijk om je membership online te upgraden van Basic naar Premium.

Volgens een mailtje dat ik zojuist van GC.COM ontving gaat het nog wel even duren alvorens deze functionaliteit weer is hersteld en werd me aangeraden om de bijdrage (het contante geldbedrag of een cheque) in een envelop naar Seattle toe te sturen ofwel ze te bellen voor een telefonische creditcardtransactie. Zelf heb ik besloten nog maar even te wachten, maar wie niet een tijdje zonder de Premium-functies kan of wil *en* een creditard bezit doet er misschien goed aan om voor de tweede optie te kiezen.

 

Een gedeelte van het zojuist binnengekomen mailtje citeer ik nu even zodat geïnteresseerden het juiste adres en juiste telefoonnummer kunnen gebruiken:

 

It seems that there are two options: either you can call in and we can try to process your order online (206-302-7721), or you can send 30 dollars to the following address:

 

Groundspeak

Attn: Renewals

2127 5th Ave

Seattle, WA 98121

 

If you decide to make a check, please make sure you print your username clearly on the check so that we know which account to apply it to.

 

Groet,

Vagebond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ervani mag z'n flames wat mij betreft wel voor zich houden.

Er zijn mensen die hun membership willen verlengen en dat blijkt nu, op dit moment (en dus heel actueel) niet mogelijk - met alle consequenties van dien.

Als m'n actuele update jou niet betreft, negeer het dan gewoon en hou je negatieve reacties alsjeblieft voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...