Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

waarschijnlijk zou .com het weer moeten doen en bepaalde functies kan ik gebruiken, maar ik blijf problemen houden met de "hide & Seek" en dan door naar google maps. De beginkaart is altijd een deel van een stad met een Green Lake. Als ik een plaatsnaam invul gebeurd er meestal niets. Als ik dan Tilburg intyp wil het soms wel goed gaan maar kan ik daarna nog steeds niet een andere naam invullen omdat ie dan niet meer doet. Gaat dus niet zoeken naar de betreffende plaatsnaam.

 

Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen ? Heeft dat ook met onderhoud te maken omdat het met vlagen is ?

 

groetjes wendy

 

Naam invullen en dan op Enter toets drukken werkt bij mij meestal ook niet. Wat soms wel helpt is de naam invullen en dan op de Go knop drukken.

Mogelijkheid om in vervolg sneller in Tilburg te komen: als je eenmaal Tilburg in beeld hebt, dan klik je op de 'Link to this page' boven de kaart. Die link sla je op bij je Favorieten en kan je in vervolg rechtstreeks openen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij is het weer zover, www.geocaching.com niet te bereiken. Ik krijg de volgende melding;

De webpagina kan niet worden weergegeven

 

Ik zie dat de site down is voor onderhoud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens het Amerikaanse forum:

 

Geocaching.com and many other Groundspeak services will go offline starting at 7:00 PM PDT (GMT -7) while we move our servers to a new location in our datacenter.

 

This move is anticipated to take much of the evening and could extend into the early morning hours. We'll move the forums early on in the evening so we can keep you updated on our progress.

 

After the completion of this move, we'll be posting another shorter downtime period for tomorrow afternoon to move our core networking equipment.

 

If you have any questions, please contact us at contact(at)geocaching.com

 

Elias

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.com is down for maintenance

 

serverdown.gif

Nergens last van.

 

Hmm vaag, als ik geocaching.com/map aanroep geeft ie die melding.

 

Als ik via "de normale weg" ga doet ie het idd wel :)

 

Hier werkt alles normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een trein is langer dan een lantaarnpaal...

 

ja en richt die pijlen maar weer op mij, maar wat is in godsnaam het nut om elke storing bij GC.com hier te melden? Ik snap dit dus echt niet, dus als iemand het mij uit kan leggen... misschien kan ik er dan begrip voor krijgen.

 

het is niet meer dan normaal dat websites zo nu en dan even off-line zijn omdat er onderhoud gepleegd moet worden. Lijkt mij helemaal moeilijk te voorkomen als men bijvoorbeeld aan de database aan het werken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier komt de eerste pijl :)

 

Het nut ervan is om te zien of ik er alleen last van heb of dat iedereen er last van heeft. Als alleen ik er last van heb, dan moet ik het bij mijn eigen instellingen zoeken.

En verder vind ik een half uurtje offline niet zo'n ramp, maar als het meer dan een uur is, dan ga ik me toch afvragen waar het aan ligt.

 

Maar als jij het niet prettig vind om te lezen of het nut er niet van inziet, je hoeft dit topic niet te lezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...