Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Whaha,

 

Ik probeer nu thuis op de pc met "snel" internet ff terug te lezen wat ik via mijn mobiel(internet) heb gelogd en gepost afgelopen lang weekend van 20-05 tot en met vandaag 24-05.

 

Alles is gelogd (8founds en wat coin en TB drops) en alles is bijgewerkt maar via het www momenteel niet te zien, echter met mijn HTC Touch zie ik alles ;-).

 

WondereWereldWijd toch ....

 

Het zal komende WWWeek vast WWWel WWWeer goedkomen WWWhahaha.

 

Greetz AAPJ

PS net de 100ste mogen loggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen niet loggen. Lijkt alsof .com eruit ligt.

Nog meer problemen bij iemand?

 

Yep. Net terug van een weekendje Aalten en daar wat cache's gedaan. Nu wilden we even loggen, maar volgens mij willen er dat meer.... ;-)

 

Dan maar morgen. Geocaching is en blijft verslavend en steekt waarschijnlijk steeds meer mensen aan. Leuk, héél leuk, maar het heeft ook negatieve kanten.

Server down van geocaching.com, cacher's die het niet zo nauw nemen, etc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kunnen niet loggen. Lijkt alsof .com eruit ligt.

Nog meer problemen bij iemand?

 

Zit eerst een half uur te wachten (op het openen van 1 cache) en besluit een postje te doen op het forum.

Nu werkt het weer als een tierelier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze alvast de mededeling, ...... ik kijk..... ik kijk in mijn glazenbol.... ik zie.... ik zie.... volgend weekend aan het begin van de avond..... Oh nee niet weer..... GC.com ligt plat.... oh jee en het weekend daarna.... en daarna...fish.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze alvast de mededeling, ...... ik kijk..... ik kijk in mijn glazenbol.... ik zie.... ik zie.... volgend weekend aan het begin van de avond..... Oh nee niet weer..... GC.com ligt plat.... oh jee en het weekend daarna.... en daarna...fish.gif

 

Beste Ervani, je hebt al eens een soortgelijke opmerking gemaakt in ditzelfde draadje.

Het is echter superhandig als je als cacher weet dat ook anderen gelijktijdig een probleem hebben met het benaderen van gc.com zodat je in dat geval weet dat het niet aan je eigen PC of je eigen provider ligt, maar een ander probleem is.

Zo kwam ikzelf van de week niet op google.nl, wel op google.de mailde mijn schoonvader dat hij een probleem met internet in het algemeen had en pas toen ik een bericht las dat er internetproblemen bij KPN waren viel bij mij het kwartje en ben ik niet voor Jan met de korte achternaam in de auto gaan zitten om naar hem te te gaan en te kijken wat het probleem was.

Greetz Bloodwoosj (die het dus wel prettig vindt om te zien of anderen misschien hetzelfde soort problemen hebben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...