Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geocaching.com is down for maintenance

 

 

hmm dan ligt het toch niet aan mijn pc..

 

lekker als je net met een cache bezig bent..

 

maar ja effe geduld hebben dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze doen het niet zo netjes, beter is een under construction pagina maken en weergeven zoals vroeger? (die ik niet zie in Firefox)

 

(Remunj @ November 25 2007, 10:15:32 ) *

Geocaching.com is down for maintenance

 

Dit krijg ik te zien:

Technical Information (for support personnel)

 

* Error Code 11002: Host not found

* Background: This error indicates that the gateway could not find an authoritative DNS server for the website you are trying to access.

* Date: 3-7-2009 7:37:32

* Server: ---

* Source: DNS problem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje was oorspronkelijk bedoeld voor het melden van het offline gaan en weer online komen van de site www.geocaching.com.

Daarom heb ik even wat berichtjes die hier niet expliciet over gaan verwijderd.

 

Natuurlijk kan er in een nieuw draadje verder gediscusieerd worden over de gang van zaken de website www.geocaching.com en misschien is het zelfs efficiënter om dat op het forum van www.geocaching.com te doen (in het Engels!), zodat de beheerders van de website van jullie ideeën en vragen op de hoogte worden gesteld en er actie op kunnen ondernemen (wie weet....).

 

Graag alleen melden als de site weer online is en weer offline gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze doen het niet zo netjes, beter is een under construction pagina maken en weergeven zoals vroeger? (die ik niet zie in Firefox)

 

(Remunj @ November 25 2007, 10:15:32 ) *

Geocaching.com is down for maintenance

 

Dit krijg ik te zien:

Technical Information (for support personnel)

 

* Error Code 11002: Host not found

* Background: This error indicates that the gateway could not find an authoritative DNS server for the website you are trying to access.

* Date: 3-7-2009 7:37:32

* Server: ---

* Source: DNS problem

Niet bereikbaar zijn is niet altijd te wijten aan geocaching.com , want vanochtend kon ik een flink aantal andere adressen ook niet bereiken! Misschien één bepaalde internetverbinding of het bedrijf waar geocaching.com haar servers heeft staan levert het probleem?

bewerkt door Diafragma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, ik waag te betwijfelen of het huidige niet beschikbaar zijn aan geocaching.com ligt.

Er is iets met de dns servers niet goed daar lijkt

 

Edit: Hun eigen dnsservers lijken wel bereikbaar, wellicht toch een intern probleem in hun serverpark.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen, het is allemaal mijn schuld :crybaby:

 

Kom juist terug van twee weken vakantie (zonder internet, maar met GSAK :thumbup: ) en wilde juist de logs van ~35 cachefounds gaan invoeren. Ik denk dat GC.com dat aan zag komen.

 

Heb vanmorgen alleen nog een Earth kunnen loggen.

 

Nogmaals mijn exuses :lol:

 

Veendammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Geef ze dan nog even de tijd. Ze lopen 9 uur achter op ons, dus is het nog maar 07:10

 

Toch wel vreemd dat er pas bij daglicht mensen actief worden om een server probleem te gaan verhelpen (vooropgesteld dat dat het is).

Ik mag toch aannemen dat er ook wel onderhoudscontracten zijn met responsetijden? Of overschat ik GC.com nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, bedenk me net dat geocaching.com me de afgelopen weken al 2x een mail heeft gestuurd dat ik teveel en te lang voor hun bezig ben. Ze zijn bang dat ik een burnout krijg. Ik wist trouwens niet dat ze ook al de Nederlandse uitdrukking burnout kenden....... :thumbup:

 

Ik denk dus dat ze nu zelf ingegrepen hebben en me een dag rust dwingen. Mooi, kan ik wat achterstallig adminwerk doen en eens naar mijn email kijken.

 

Ik hoop dat, als ze toch ingrijpen, het ook meteen dan maar een week gaat duren. Dat wordt dan een week reviewvrij sinds 2005. Zal dat wennen worden. Wie is toch die man die hier in de kamer loopt te ijsberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben daar toch een serieus probleem precies. Als ik op mijn Mac met het Netwerkhulpprogramma een Traceroute laat lopen op eender welke site krijg ik netjes de route naar de desbetreffende server. Bij www.geocaching.com krijg ik enkel dit:

 

traceroute is gestart ...

 

traceroute: unknown host www.geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Geef ze dan nog even de tijd. Ze lopen 9 uur achter op ons, dus is het nog maar 07:10

 

Toch wel vreemd dat er pas bij daglicht mensen actief worden om een server probleem te gaan verhelpen (vooropgesteld dat dat het is).

Ik mag toch aannemen dat er ook wel onderhoudscontracten zijn met responsetijden? Of overschat ik GC.com nu?

 

 

hmmm , morgen is het een feestdag in de USA 4th of July, vandaag zijn de meeste amerikanen vrij ter compensatie van deze dag.... ik mag hopen dat de ISP aldaar dan nog wel werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...