Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

  • 3 weeks later...

Mooi artikel. Bij ons in de buurt zijn ook op verspillende plaatsen nestkastjes opgehangen. Het valt echt op dat veel gemeenten voor bestrijding via natuurlijke vijanden gaan. Ik hoop dat het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei regenboog2:

Het valt echt op dat veel gemeenten voor bestrijding via natuurlijke vijanden gaan. Ik hoop dat het helpt.

Ik ook. Ik denk dat het de beste manier is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3/9/2020 om 3:15 PM zei Peetee:

Ik heb het nestkastjes event Heusden 2020 georganiseerd en daarna een persbericht geschreven dat op verschillende sites is gepubliceerd. Ik dacht: ik zet het even op het geocaching forum, maar iemand is mij al voor geweest.

Het was een super geslaagd event met allemaal enthousiaste deelnemers die aangaven dat ze volgend jaar graag weer mee willen doen. Ik hoop dat andere geocachers geïnspireerd worden om ook zoiets te organiseren, want geocaching en processierupsen zijn een zeer slechte combinatie.

Daarnaast denk ik dat het goed is als er regelmatig positieve publiciteit is over geocaching, dit kan helpen bij het krijgen van toestemming voor het plaatsen van een geocache. 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Peetee:

Telegraaf:
Geocaching: Nederlanders straks massaal aan nieuwe hobby?

(te lezen in incognito modus van de browser)

Duidelijk verhaal en inderdaad, de kans is groot dat de komende tijd er extra veel mensen gaan geocachen. Niemand kan weken binnen zitten ( toch ? ), dus zou een wandeling in een rustig gebied een oplossing kunnen zijn.

Heel soms plannen we een cache, die blijkbaar meer mensen willen doen en loop je in een rijtje door het bos. Zodra wij het gevoel hebben dat we aan het file-cachen zijn, gaan we wat langzamer lopen en kijken of we met onze 'achtervolgers' samen kunnen cachen. Gaat dat niet ( om welke reden dan ook ), dan stoppen vaak even. Want we hebben geen zin om ( een hele wandeling lang ) ons te moeten haasten om onze achtervolgers voor te blijven of te steeds moeten wachten totdat onze voorgangers de wp/cache hebben gedaan.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...