Spring naar bijdragen

Geocachen in de media

elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Na een oproep op deze site heb ik me laten interviewen door een journaliste. Het resultaat staat vandaag in Haarlems Dagblad, Noord-Hollands Dagblad en Gooi en Eemlander.

Het lijkt me een goede weergave met flink wat achtergrondinformatie en genoeg aanknooppunten voor wie wilt beginnen.

Schatzoeken kan overal - Haarlems Dagblad 14072020.pdf

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Birdie.NL:

Na een oproep op deze site heb ik me laten interviewen door een journaliste. Het resultaat staat vandaag in Haarlems Dagblad, Noord-Hollands Dagblad en Gooi en Eemlander.

Het lijkt me een goede weergave met flink wat achtergrondinformatie en genoeg aanknooppunten voor wie wilt beginnen.

Ja, zeker een leuk en informatief artikel! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een mooi stuk. Misschien een optie op deze ergens op deze site te plaatsen? B.v. onder het sub-menu "Starten"

Er zit helaas wel een klein, maar storend, foutje in. Wel gratis reclame voor deze site, maar geen uitdraai hierzo!

1036997889_2020_07_14_14_59_33_geocachen_groen_140720_ge_mporteerd_Schatzoeken_kan_overal_Haarlems_Dag.png.501fbbd0a1f864632fc1b5c6fab29db5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Geocaching and NASA head to Mars with the Perseverance Rover

"
Grab your spacesuits, geocachers, because the first ever interplanetary trackable is about to take off. That’s right, NASA’s Mars 2020 Perseverance Rover is trackable. And you’ll be able to log it!

Thanks to the Mars 2020 SHERLOC instrument team at NASA, the newest mission to Mars contains a tracking code, truly taking geocaching out of this world! Keep reading to learn how you can watch the launch, log the trackable, and more.

What is Perseverance’s mission?
Perseverance is actually engaging in a little caching of its own…sample caching that is. One of the rover’s tasks is to cache, or collect core rock and soil samples and store them for an eventual return to Earth. It will also be trying to identify signs of past environments that could have sustained life, looking for signs of that life, and testing oxygen production from the Martian atmosphere to see if Mars could sustain human life in the future....

How can I log the trackable if I’m not also going to Mars?
If you’re not blasting off anytime soon, don’t worry! You’ll still be able to log the Mars Rover starting around February 2021..."

Nog even een paar maand wachten dus !!

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...