Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach, nix mis mee. Kinderen de vrije natuur in ipv eindeloos op de tablet of telefoon. Een van mijn kleinzonen is ook dol op geocachen leuk toch.

Al dan niet aangemoedigd door een of ander religieuze insteek, of door een andere organisatie, de jeugd heeft de toekomst, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, eh... gratis aanmelden bij geocaching. NL????  Dat is echt een fout.

 

Religieuze cache? Mag maar beperkt: Zie vooral de basisregels over "verborgen agenda's" en "additionele logeisen"

Wat je in het veld doet (bijvoorbeeld een gebed opzeggen) moet je zelf weten, maar de cache zelf moet neutraal en voor iedereen toegankelijk zijn (Dus geen verborgen agenda's en geen toegevoede logeisen).

 

Naar mijn smaak is dit wel een beetje misleidend....

bewerkt door Sivota
tyypo...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik het begrijp gaat men op zoek naar een bestaande cache. Met welke insteek ze dat doen? Ach, van het afsluitend gebed door de jeugdige cachers zullen we in het veld waarschijnlijk niets merken. Ik heb er verder niets mee, maar van mij mogen ze.....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sivota:

Religieuze cache?

Ik denk inderdaad dat dit een onterechte aanname is Sivota. Ik lees er tenminste niet in dat het om een speciale soort caches gaat ...

Meer om een leefwijze/overtuiging waarbinnen het geocachen een plekje krijgt in de opvoeding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sivota:

Tja, eh... gratis aanmelden bij geocaching. NL????  Dat is echt een fout.

 

Religieuze cache? Mag maar beperkt: Zie vooral de basisregels over "verborgen agenda's" en "additionele logeisen"

Wat je in het veld doet (bijvoorbeeld een gebed opzeggen) moet je zelf weten, maar de cache zelf moet neutraal en voor iedereen toegankelijk zijn (Dus geen verborgen agenda's en geen toegevoede logeisen).

 

Naar mijn smaak is dit wel een beetje misleidend....

Zoals ik al zei: 'Wat je in het veld doet.... moet je zelf weten'.

Maar dit vind ik toch wel wat misleidend in dat artikel (alsof dat normaal is bij een cache)

"Je kunt ook als ge-meente een Geo- caching wandeling uit-zetten voor vaders en hun tieners. Verstop in de verschillende caches (schatten) opdrachten of vragen die ze samen kunnen bespreken/doen".

Het is wat mij betreft zeer de vraag of je als geocache gemeente een cache met opdrachten om te doen, door de review krijgt.(ja, misschien geheel vrijblijvend?)

 

Maar goed, het is maar een mening, ik ben geen reviewer (ik vind gewoon dat artikel niet helemaal juiste info leveren en doen alsof dit normaal is).

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kerkse insteek ( van welke kerk dan ook ) of vanuit een geloof, vind ik ook niet zo erg, zolang het maar niet belerend gaat worden of we hele teksten/psalmen/... moet gaan lezen voor een oplossing. Als je de vragen kan beantwoorden met 'algemene basiskennis' ( of een kleine aanvulling daarop i.v.m. een hiaat ), dan is daar niets mis mee.

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...