Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

idd mooie route met veel info wat je tegenkomt en een waardige cache die op je staat te wachten, staat inmiddels wel op mijn verlanglijstje voor een zomerse dag
frappant om te zien hoe vaak hij bezocht is (vergelijk dat met wegwerpkoker-caches), 
geen discussie AUB,
denk wat je er van wil denken, :)

Barny

 

bewerkt door Peetee
Naam van specifiek persoon verwijderd. Off-topic. Draadje gaat niet over specifieke personen of hun visie op geocachen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 weeks later...
1 uur geleden zei Peetee:

...Arenalokaal.nl...

Tjonge-jonge, jij leest dagelijks wat af! Hoe kom je hier nu weer aan?

Ik moet zeggen: netjes uitgelegd en met het fiets idee heb ik geen problemen, maar ik krijg de kriebels van al die mysteries. Die M staat trouwens nu nog  '...niet op de kaart...'.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Linkalovers:

Tjonge-jonge, jij leest dagelijks wat af! Hoe kom je hier nu weer aan?

Haha ..., tja .. ik heb zo mijn bronnen hè? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Citaat

Schatten gaan zoeken

Och die arme mensen die er intuinen op het moment ze een petling in hun handen hebben, en achter hun al de volgende in hun nek zit te hijgen om een stempelafdruk op het inmiddels vervrommelde votje te zetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

met het lezen van dit artikel heb ik het idee dat de schrijver van het stuk verward is met het spelletje pokemon-GO

ik zie er namelijk niets in terug wat het spelletje geocachen juist geocachen maakt 

Barny
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei barny:

...het idee dat de schrijver van het stuk...

Misschien is de schrijver wel helemaal geen geocacher! En heeft hij/zij op het event even rondgewandeld, hier en daar wat geluisterd en daarna het stukje geschreven.

Persoonlijk heb ik meer 'problemen' met diegene met de tatoeage :no:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Linkalovers:

Persoonlijk heb ik meer 'problemen' met diegene met de tatoeage...

Heb wel gezien dat er veel meer van dit soort figuren zijn. Gevalletje verstandsverbijstering noem ik dat maar :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarom liever geen media op events, ze krijgen alleen maar verkeerde indrukken van het spelletje 
ze publiceren maar wat ze het beste uitkomt, ook al strookt dat tegen alles wat hun verteld is, er moet namelijk verkocht worden

ik ben persoonlijk van mening dat een mooi lijf geen enkele versiering nodig heeft,
als een ander zichzelf wil verminken zal ik de laatste zijn die daar een probleem mee zou hebben
 

Barny 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
10 uur geleden zei regenboog2:

... maar deze tour ligt er wel al even toch? Wij hadden er tenminste ook al wel eens naar gekeken. Ik vind hem best wel commercieel ook.

Je lijkt inderdaad gelijk te hebben, regenboog2: https://www.geocaching.com/play/geotours/garden-of-amsterdam. Tenminste, als het om dezelfde tour gaat ..., en daar lijkt het wel op.

Beetje raar dat men daar dan nu nog eens zoveel aandacht aan geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...