Peetee Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 De Schiedammer online:Geinkabouter doet aan Geocaching Hier vind je de bijbehorende video. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Groot Vlaardingen:Zeillogger VL92 Balder Geocachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Gemeente Lisse:Landelijke Opschoondag en Geocaching (21 maart a.s.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 Heusden Nieuws.nl:Geocachers in actie tegen de processierups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 Mooi artikel. Bij ons in de buurt zijn ook op verspillende plaatsen nestkastjes opgehangen. Het valt echt op dat veel gemeenten voor bestrijding via natuurlijke vijanden gaan. Ik hoop dat het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 1 uur geleden zei regenboog2: Het valt echt op dat veel gemeenten voor bestrijding via natuurlijke vijanden gaan. Ik hoop dat het helpt. Ik ook. Ik denk dat het de beste manier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 Ik ook. Ik denk dat het de beste manier is.Vleermuizen blijken ook niet te onderschatten natuurlijke vijanden van deze vlinders te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Op 3/9/2020 om 3:15 PM zei Peetee: Heusden Nieuws.nl:Geocachers in actie tegen de processierups Ik heb het nestkastjes event Heusden 2020 georganiseerd en daarna een persbericht geschreven dat op verschillende sites is gepubliceerd. Ik dacht: ik zet het even op het geocaching forum, maar iemand is mij al voor geweest. Het was een super geslaagd event met allemaal enthousiaste deelnemers die aangaven dat ze volgend jaar graag weer mee willen doen. Ik hoop dat andere geocachers geïnspireerd worden om ook zoiets te organiseren, want geocaching en processierupsen zijn een zeer slechte combinatie. Daarnaast denk ik dat het goed is als er regelmatig positieve publiciteit is over geocaching, dit kan helpen bij het krijgen van toestemming voor het plaatsen van een geocache. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Nieuwsblad.be: Dief verstopt buit van 14 kraken in leegstaand pand, maar loopt tegen de lamp wanneer hij die komt ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 Je moet als boef tegenwoordig wel met veel dingen rekening houden 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 1 uur geleden zei regenboog2: Je moet als boef tegenwoordig wel met veel dingen rekening houden Ja precies. Die st&^%!.. geocachers ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 De krant van West-Vlaanderen: Coverband brengt alleen nummers aangepast aan 'geocache-jargon' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Telegraaf:Geocaching: Nederlanders straks massaal aan nieuwe hobby? (te lezen in incognito modus van de browser) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Peetee: Telegraaf:Geocaching: Nederlanders straks massaal aan nieuwe hobby? (te lezen in incognito modus van de browser) Duidelijk verhaal en inderdaad, de kans is groot dat de komende tijd er extra veel mensen gaan geocachen. Niemand kan weken binnen zitten ( toch ? ), dus zou een wandeling in een rustig gebied een oplossing kunnen zijn. Heel soms plannen we een cache, die blijkbaar meer mensen willen doen en loop je in een rijtje door het bos. Zodra wij het gevoel hebben dat we aan het file-cachen zijn, gaan we wat langzamer lopen en kijken of we met onze 'achtervolgers' samen kunnen cachen. Gaat dat niet ( om welke reden dan ook ), dan stoppen vaak even. Want we hebben geen zin om ( een hele wandeling lang ) ons te moeten haasten om onze achtervolgers voor te blijven of te steeds moeten wachten totdat onze voorgangers de wp/cache hebben gedaan. 18 maart 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten