Jump to content
elsinga

Geocachen in de media

Recommended Posts

The muggles zien er appetijtelijker uit.

En ik maar veel moeite doen om duidelijk te maken dat het een serieuze hobby is.

Kijk een naar de curse of the geocacher:

Edited by thex

Joris, bedankt!

Joris Blankena, boswachter bij SBB, met een moderne kijk op Geocaching, gaat verdwijnen van de Veluwe.

Als maker van W! wil ik hem vanaf deze plek bedanken voor de mogelijkheden die hij mij geboden heeft voor het maken van een nachtcache.

Zie onderstaand artikel uit de Stentor van 23 november.

http://www.destentor.nl/regio/veluwenoord/7655065/Veluwe-uniek-in-de-wereld.ece#

Joris, het ga je goed!

PN

Joris, bedankt!

Joris Blankena, boswachter bij SBB, met een moderne kijk op Geocaching, gaat verdwijnen van de Veluwe.

Als maker van W! wil ik hem vanaf deze plek bedanken voor de mogelijkheden die hij mij geboden heeft voor het maken van een nachtcache.

Zie onderstaand artikel uit de Stentor van 23 november.

http://www.destentor.nl/regio/veluwenoord/7655065/Veluwe-uniek-in-de-wereld.ece#

Joris, het ga je goed!

PN

Jammer, eindelijk een medewerker van staatsbosbeheer die er ook veel plezier in had, snif....

Het goede nieuws is dat deze Joris niet verloren gaat bij het sbb. Hij verkast naar Skylge :thumbup:

Gisteren geocaching topic op BBC. Kort maar vond het wel leuk. Hier de link:

Mijn link naar BBC

:)

Dank voor de link maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik het een tenenkrommend filmpje vind. Een hele batterij gillende kinderen die een muf kokertje uit een plas trekken. Ik weet dat deze caches bestaan maar deze hobby is op een veel mooiere manier weer te geven.

Een hele batterij gillende kinderen die een muf kokertje uit een plas trekken. Ik weet dat deze caches bestaan (...)

Wat je niet ziet is dat ze daarvoor een fantastisch creatieve puzzel hebben opgelost ;).

Tc

En wat dachten we van deze: klik

Wie ziet het (1:08)?

sluikreclame :lol1:

er liggen alleen niet echt veel caches in Libië (stuk of 10)