Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Met alle respect maar hoe vaak wil jij dat matige filmpje promoten. Ik bergijp dta je trots bent op jouw huisvlijt maar om er nu meerdere topics aan te wijden dat gaat wel erg ver. Het is zeker niet Oscar waardig. Aan de andere kant als je er met plezier aan hebt gewerkt is dat prachtig.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect maar hoe vaak wil jij dat matige filmpje promoten. Ik bergijp dta je trots bent op jouw huisvlijt maar om er nu meerdere topics aan te wijden dat gaat wel erg ver. Het is zeker niet Oscar waardig. Aan de andere kant als je er met plezier aan hebt gewerkt is dat prachtig.

 

 

 

 

Och...ik kan me ook nog wel wat promotie-activiteiten herinneren van filmpjes die ook niet door iedereen werden gewaardeerd.

Dat werd toen door betreffende plaatser met hand en tand, dan wel te vuur en te zwaard verdedigd....

 

Hoe was dat spreekwoord ook weer? iets met balken in je eigen oog en splinters in die van een ander ofzo...

 

We zijn nou eenmaal niet allemaal even eeehhh..."professioneel", toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je schept verwachtingen, dit komt omdat je iets plaatst zonder toelichtingen. En als je dan de verwachting niet haalt moet je niet op die manier eea promoten. Deleten is een betere promotie voor dit filmpje.

 

Leuk bezig geweest accoord. Teletubbie niveau weg ermee, zo ook dit item in deze rubriek. doeiii

 

 

 

Klik hier voor item delete

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar :band:

Mijn gedachte toen ik het filmpje bekeek: zitten leuke ideeën in qua overgangen enzo, maar jammer dat je zo duidelijk ziet dat het niet professioneel is; en wat is nou eigenlijk de hele bedoeling van dit filmpje? Idee is op zich aardig, maar uitwerking zou beter kunnen en zorg dat duidelijk is wat je de kijker wil vertellen.

Hopelijk kun je hier wat mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit filmpje hoort bij een multi cache in Meppel, zoals de titel al weergeeft. En heel handig om dit filmpje te bekijken voordat je de cache gaat doen. Tenminstge als je je naam in het logboekje wilt schrijven. Zonder filmple wordt dat moeilijk.

Dus dit is volgens mij geen promotiefilmpje voor geocachen, maar een onderdeel van een multi cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaken verschillen (gelukkig) maar wat jij leuke overgangen noemt zijn juist de overgangen waarmee de erste de beste video-boeren mee door de mand vallen..... In mijn werk noemt men dat heel vies (smerig).

 

 

Maar het ging mij e rom dat de betreffende film een aantal keer op het forum onder de aandacht werd gebracht. Een keer lijkt mij genoeg

 

En wat de opmerking van TwinPeaks betreft... ja ik ben een professional, ik kan het ook niet helpen maak reeds 20 jaar televisie. Weet niet wat jij voor je dagelijks brood uitvreet maar ik hoop dat jijzelf daari ook profesional mag noemen.

 

 

 

Sjonge, wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar :(

Mijn gedachte toen ik het filmpje bekeek: zitten leuke ideeën in qua overgangen enzo, maar jammer dat je zo duidelijk ziet dat het niet professioneel is; en wat is nou eigenlijk de hele bedoeling van dit filmpje? Idee is op zich aardig, maar uitwerking zou beter kunnen en zorg dat duidelijk is wat je de kijker wil vertellen.

Hopelijk kun je hier wat mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik refereerde ook alleen maar aan het feit dat destijds ook bij herhaling een aantal filmpjes werden gepromoot.

 

Ik verbaasde me er dus over dat juist jij, in het licht van die eerdere ervaringen, met een dergelijke opmerking kwam.

 

Je hoeft je niet aangevallen te voelen over jouw professionalisme, die trek ik niet in twijfel, al is het maar omdat ik niet vakkundig genoeg ben op dat vlak, om daar over te oordelen.

Daar gaat mijn opmerking ook niet over.

Ik geef alleen maar aan dat niet iedereen in staat is om een professioneel filmpje te maken, omdat dat nou eenmaal niet ieders vak is, en dat hoeft ook niet.

Het gaat om het idee en als dat een leuke cache oplevert is dat alleen maar leuk. Dat dat dan (wellicht per ongeluk) twee keer gepost wordt, swa....vergissen is menselijk en niets menselijks is ons vreemd, toch?

 

Op de opmerking van GeoGraaffie over het scheppen van verwachtingen....tja....daar weet ik ook nog wel wat voorbeelden van...maar ehhh :(

 

Wat ik voor mijn professie uitvreet, staat geloof ik nog ergens in mijn GC.com profiel.

Ook ik doe dat al een jaar of 20 en het feit dat ik dat in de Europoort al jaren in dienst van 's werelds best opererende (zowel financieel als op veiligheidsgebied) petrochemisch multinational mag doen zegt wellicht iets over het vertrouwen wat men daar in mijn vaardigheden / inzichten heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaken verschillen (gelukkig) maar wat jij leuke overgangen noemt zijn juist de overgangen waarmee de erste de beste video-boeren mee door de mand vallen..... In mijn werk noemt men dat heel vies (smerig).

[...]

Ik zeg niet dat het leuke overgangen zijn en ook niet dat alle overgangen leuk zijn, maar dat er op zich aardige ideeën voor overgangen tussen zitten. De uitwerking laat overduidelijk zien dat het niet door een professional gedaan is en ook dat heb ik aangegeven.

En nog iets: ik vind het niet erg reëel om het kunstproduct van een amateur te beoordelen op grond van professionele maatstaven. Dat mag je gaan doen als iemand het als professioneel werk probeert te verkopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag van de week op TV-Gelderland ook een item. Het is (denk ik) niet echt Geocaching, maar de sport wordt wel positief in het licht gezet. De beloofde link staat er bijTV-Gelderland (nog) niet op, maar hieronder staat 'ie in ieder geval:

 

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/...jk-opgelost.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en weer een nieuwe dag en ja hoor weer een nieuw filmpje als je zo graag filmpjes plaatst open een topic (filmpje van de dag) of zo en zet daar in iedere dag een filmpje maar maak niet iedere dag een nieuw topic aan

 

ideetje misschien ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...