thex Geplaatst 23 oktober 2010 Share Geplaatst 23 oktober 2010 (bewerkt) The muggles zien er appetijtelijker uit. En ik maar veel moeite doen om duidelijk te maken dat het een serieuze hobby is. Kijk een naar de curse of the geocacher: 23 oktober 2010 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 23 oktober 2010 Share Geplaatst 23 oktober 2010 topic samengevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Joris, bedankt! Joris Blankena, boswachter bij SBB, met een moderne kijk op Geocaching, gaat verdwijnen van de Veluwe. Als maker van W! wil ik hem vanaf deze plek bedanken voor de mogelijkheden die hij mij geboden heeft voor het maken van een nachtcache. Zie onderstaand artikel uit de Stentor van 23 november. http://www.destentor.nl/regio/veluwenoord/7655065/Veluwe-uniek-in-de-wereld.ece# Joris, het ga je goed! PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team van Druten Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Joris ook namens ons bedankt, we hebben erg genoten van W. super dat dit mogelijk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
327 Geplaatst 23 november 2010 Share Geplaatst 23 november 2010 Joris, bedankt! Joris Blankena, boswachter bij SBB, met een moderne kijk op Geocaching, gaat verdwijnen van de Veluwe. Als maker van W! wil ik hem vanaf deze plek bedanken voor de mogelijkheden die hij mij geboden heeft voor het maken van een nachtcache. Zie onderstaand artikel uit de Stentor van 23 november. http://www.destentor.nl/regio/veluwenoord/7655065/Veluwe-uniek-in-de-wereld.ece# Joris, het ga je goed! PN Jammer, eindelijk een medewerker van staatsbosbeheer die er ook veel plezier in had, snif.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Het goede nieuws is dat deze Joris niet verloren gaat bij het sbb. Hij verkast naar Skylge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Goossens Geplaatst 25 november 2010 Share Geplaatst 25 november 2010 Ook kwam het event in hengelo op het nieuws: Flashmob - ballonen - Tubantia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Artikel in het Noord Hollands Dagblad over de series: 'uit het leven van ..' en 'schatten van de dijk' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Gisteren geocaching topic op BBC. Kort maar vond het wel leuk. Hier de link: Mijn link naar BBC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellino Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Gisteren geocaching topic op BBC. Kort maar vond het wel leuk. Hier de link: Mijn link naar BBC Dank voor de link maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik het een tenenkrommend filmpje vind. Een hele batterij gillende kinderen die een muf kokertje uit een plas trekken. Ik weet dat deze caches bestaan maar deze hobby is op een veel mooiere manier weer te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Een hele batterij gillende kinderen die een muf kokertje uit een plas trekken. Ik weet dat deze caches bestaan (...) Wat je niet ziet is dat ze daarvoor een fantastisch creatieve puzzel hebben opgelost . Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellino Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 In de documantaire hingen die kids achter de TV. Vandaar dat ik het een halfbakken filmpje vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 En wat dachten we van deze: klik Wie ziet het (1:08)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellino Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 En wat dachten we van deze: klik Wie ziet het (1:08)? Scherp (cachers)oog hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 sluikreclame er liggen alleen niet echt veel caches in Libië (stuk of 10) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten