Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En nog wel met medewerking van een hunter!

Uit een ander lijntje kan ik me herrinneren dat we zo min mogelijk de publiciteit op zouden zoeken.

:)

 

Dat "we" in jouw quote is een actieve groep op het forum. Alle actieve forumleden hoeven zich hier niet aan houden, en lang niet alle nederlandse cachers zijn actief op het forum. Wel goed dat jij je aangesproken voelt.

 

Het betekent toch niet dat ik niemand meer mag vertellen hoe leuk geocachen is :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik ben van mening dat de meeste mensen pas echt met Geocaching in aanraking komen door mond op mond reclame of eigen onderzoek (google of whatever).

 

Als iedereen die ooit iets gelezen of gezien (op tv) heeft over Geocachen zou zijn gaan cachen dan hadden we nu toch minstens 200.000 geocachers in Nederland gehad en dat. zelfs met de tegenvallende kijkcijfers van Jack Spijkerman.

 

Maar goed, mijn mening.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een redelijk serieus verhaal, dat dan weer wel. Maar verder staat er weer een redelijke portie onzin in. OA de gebruikelijke onduidelijkheid tussen GC.nl en GC.com en een redelijk slechte tip om te gaan cachen met een TomTom. Maar oordeel zelf. De zwart/wit versie van het stuk staat hier (pdf, 768kb). Het staat er tijdelijk dus de verwijzing is niet eeuwig.

 

tot cache,

team Wij Drie :(

 

Ik vind het artikel meer een gebruiksaanwijzing. Erg handig voor een ripper in opleiding... :)

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar oordeel zelf. De zwart/wit versie van het stuk staat hier (pdf, 768kb).
Dank Wij Drie. Ik was benieuwd naar de inhoud van het artikel.

Leuk en op een paar kleine details na, ook goed geschreven. Het verwoordt wel zo'n beetje wat geocaching inhoud.

 

Vooral het begin is erg romantisch:

Zij zijn de in schaduwen gehulde bewakers van een geheime, wereldwijde orde.

Ik hoop dat er hordes it-blad-lezende cachers zullen komen. En die dan uiteindelijk, nadat ze veel ervaring hebben opgedaan, originele/verassende/grappige/intelligente/prikkelende/uitdagende/mooie caches gaan plaatsen. Caches die een verrijking voor 's Neerlands cachelandschap zullen zijn.

 

O, ja. Dit zit me nog een beetje dwars, meekbelieve ik hoop dat je het leest....

Ik ben geen freak... :( Echt niet :)
Nee, en het gaat ongelofelijk goed met jouw koor. Jullie staan nu zelfs al in de finale!!! Success morgen.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Op een dag besluit je met paar man een zeer bekende cache in zuiden des lands te doen. Nu wilt het zo zijn, dat foto's wel leuk zijn, maar je mist toch een hele hoop.

 

Het toeval wilde.. dat de verslaggever ter plekke was, met camera... en zie het resultaat..

 

Sorry Tsaar, maar dit moet gedeeld worden.. en gelukkig ben je nog steeds de held van de familie :yes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig! :thumbup:

Deze staat ook al enige tijd op mijn verlanglijstje, maar ik denk dat ik ook maar eens iemand met een camera charter als het zover is...

 

 

 

Ervaren cameravrouw biedt zich aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...