Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Klopt. In de laatste "Kampeer & Caravan Kampioen" werden er 6 bladzijden aan besteed.

Ik heb ze gescand en op mijn eigen site gezet.

Hieronder de links naar de resp. pagina's.

Ik denk dat ik wel met een © probleem zit, maar als de echte belangstellenden ze binnen een paar dagen hebben gelezen, kan ik de links wel weer verwijderen.

 

blz. 1

blz. 2

blz. 3

blz. 4

blz. 5

blz. 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. In de laatste "Kampeer & Caravan Kampioen" werden er 6 bladzijden aan besteed.

Ik heb ze gescand en op mijn eigen site gezet.

Hieronder de links naar de resp. pagina's.

Ik denk dat ik wel met een © probleem zit, maar als de echte belangstellenden ze binnen een paar dagen hebben gelezen, kan ik de links wel weer verwijderen.

 

blz. 1

blz. 2

blz. 3

blz. 4

blz. 5

blz. 6

Ik zie hier eindelijk een definitie van een Kaartdatum... Page 5 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Wij (Team ADME en Arend en Patries) hebben ook meegweerkt aan een stuk in de zondag bijlage van het Noord Hollands Dagblad. Wij hadden in eerste instantie ook enige twijvel maar het leek ons toch leuk om onze ervariungen met geocaching te delen. Ik zal kijken of ik het kan scannen voor jullie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. In de laatste "Kampeer & Caravan Kampioen" werden er 6 bladzijden aan besteed.

Ik heb ze gescand en op mijn eigen site gezet.

Hieronder de links naar de resp. pagina's.

Ik denk dat ik wel met een © probleem zit, maar als de echte belangstellenden ze binnen een paar dagen hebben gelezen, kan ik de links wel weer verwijderen.

 

blz. 1

blz. 2

blz. 3

blz. 4

blz. 5

blz. 6

 

Het lukt me niet om pagina5 lokaal als HTML op te slaan,de rest wel. Hangt er iets raars aan?

 

EDIT: laat maar, ik sla hem als plaatje op

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. In de laatste "Kampeer & Caravan Kampioen" werden er 6 bladzijden aan besteed.

Ik heb ze gescand en op mijn eigen site gezet.

Hieronder de links naar de resp. pagina's.

Ik denk dat ik wel met een © probleem zit, maar als de echte belangstellenden ze binnen een paar dagen hebben gelezen, kan ik de links wel weer verwijderen.

 

blz. 1

blz. 2

blz. 3

blz. 4

blz. 5

blz. 6

 

Het lukt me niet om pagina5 lokaal als HTML op te slaan,de rest wel. Hangt er iets raars aan?

 

EDIT: laat maar, ik sla hem als plaatje op

Toch wel vreemd.

Alle pagina's op dezelfde manier gedaan. :)

bewerkt door Mr. John
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...