Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

Wellicht binnenkort een kort item in het programma 'korenslag'
Toevalligerwijze zijn geocachen en zingen in een koor ook mijn hobbies, maar de relatie tussen die twee ontgaat me volkomen. Wellicht ben ik negatief doordat mijn koor de audities niet is doorgekomen, maar wat heeft korenslag/meneer Huisman/de EO nu met geocaching te maken?

 

Daarnaast zou ik ook niet meedoen, omdat de kans dat je als een freak wordt neergezet me wel groot lijkt. Dat is, denk ik, achteraf niet zo leuk voor je. En indirect ook niet zo leuk voor de geocache gemeenschap.

 

Maar natuurlijk, veel succes voor Dekoor. Ik hoop voor jullie dat julllie winnen.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier alvast een songtekstje:

 

De paden op, de lanen in!

Vooruit, met flinke pas!

Met speurend oog en blijde zin

TeeBeetjes in de tas

Cachen is gezond voor het bloed,

Wekt eetlust op en dorst

De paden op, de lanen in.

Al zoekend naar de stash! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast zou ik ook niet meedoen, omdat de kans dat je als een freak wordt neergezet me wel groot lijkt. Dat is, denk ik, achteraf niet zo leuk voor je. En indirect ook niet zo leuk voor de geocache gemeenschap.

 

Ik ben geen freak... :no: Echt niet :thumbup:

 

 

Ik leef nog in de illusie dat ik het leuke aan geocachen kan overbrengen aan mensen, maar misschien heb je wel gelijk...

 

De relatie korenslag (redelijk vervelend programma, ik geef het toe...) en geocaching is inderdaad best wel klein...

 

Ik ga er nog s een nachtje over slapen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Daarnaast zou ik ook niet meedoen, omdat de kans dat je als een freak wordt neergezet me wel groot lijkt. Dat is, denk ik, achteraf niet zo leuk voor je. En indirect ook niet zo leuk voor de geocache gemeenschap.

 

Ik ben geen freak... :eek: Echt niet :thumbup:

 

 

Ik leef nog in de illusie dat ik het leuke aan geocachen kan overbrengen aan mensen, maar misschien heb je wel gelijk...

 

De relatie korenslag (redelijk vervelend programma, ik geef het toe...) en geocaching is inderdaad best wel klein...

 

Ik ga er nog s een nachtje over slapen...

 

Doe gewoon lekker wat je zelf leuk lijkt. Laat je niet te veel beinvloeden door anderen. Er zijn altijd wel een paar liefhebbers te vinden voor de mening dat geocaching gebaat is bij zo min mogelijk media-aandacht (kijk dit draadje er maar op na). Andersdenkenden zullen zich niet zo snel laten horen. Daarom pak ik die rol maar even.

 

 

 

Het is ook gewoon erg leuk om aan zo'n item mee te doen en bovendien een redelijk unieke ervaring. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lengte van deze discussie zegt veel over de actualiteit van het onderwerp. Een verhaal over geocachen heeft zo langzamerhand evenveel nieuwswaarde als een reportage over een spelletje ganzenborden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lengte van deze discussie zegt veel over de actualiteit van het onderwerp. Een verhaal over geocachen heeft zo langzamerhand evenveel nieuwswaarde als een reportage over een spelletje ganzenborden.

 

Nou, ik denk dat er tegenwoordig ook wel eens meer gegeocached zou kunnen worden dan geganzenbord!

bewerkt door meekbelieve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lengte van deze discussie zegt veel over de actualiteit van het onderwerp. Een verhaal over geocachen heeft zo langzamerhand evenveel nieuwswaarde als een reportage over een spelletje ganzenborden.

 

Nou, ik denk dat er tegenwoordig ook wel eens meer gegeocached zou kunnen worden dan geganzenbord!

 

Ach ja, vroeger was ganzenborden een volkssport, tegenwoordig is dat toch geocachen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

En ik denk dat er straks gemensergerjeniet kan worden,

Ik kreeg net een verhaal onder me neus, bestaande uit 6 pagina's, in de 'computer!totaal', uitgave augustus2007.

:(

En nog wel met medewerking van een hunter!

Uit een ander lijntje kan ik me herrinneren dat we zo min mogelijk de publiciteit op zouden zoeken.

:blush:

 

Nu maar hopen dat dit blad niet veel wordt gelezen?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu maar hopen dat dit blad niet veel wordt gelezen?

:D

 

 

 

Had die hobby computer club(HCC) niet iets van 180.000 leden ?

 

Hun site meldt inderdaad dat ze 180.000 leden hebben.

Niet alle 180.000 zullen het lezen, maar het zullen er toch veel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgen we straks van die hightech caches. Als je in de buurt komt moet je eerst je bluetooth aanzetten, dan krijg je de WP coördinaten naar je pda toegestuurd. :D

 

ChunkyNL

Ssssssssssssssssssssssssssst.... Je moet niet zo te koop lopen met mijn plannen!!!!!!!!!!! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgen we straks van die hightech caches. Als je in de buurt komt moet je eerst je bluetooth aanzetten, dan krijg je de WP coördinaten naar je pda toegestuurd. :D

 

ChunkyNL

 

Straks? Zulke caches zijn er al, ook in Nederland. Al langer dan een jaar zijn er een paar caches die je alleen maar kunt vinden als je ter plaatse een WiFi-signaal oppikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik denk dat er straks gemensergerjeniet kan worden,

Ik kreeg net een verhaal onder me neus, bestaande uit 6 pagina's, in de 'computer!totaal', uitgave augustus2007.

:(

En nog wel met medewerking van een hunter!

Uit een ander lijntje kan ik me herrinneren dat we zo min mogelijk de publiciteit op zouden zoeken.

:(

 

Nu maar hopen dat dit blad niet veel wordt gelezen?

:)

Het is een redelijk serieus verhaal, dat dan weer wel. Maar verder staat er weer een redelijke portie onzin in. OA de gebruikelijke onduidelijkheid tussen GC.nl en GC.com en een redelijk slechte tip om te gaan cachen met een TomTom. Maar oordeel zelf. De zwart/wit versie van het stuk staat hier (pdf, 768kb). Het staat er tijdelijk dus de verwijzing is niet eeuwig.

 

tot cache,

team Wij Drie B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...