Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

Onlabngs heeft RTV Hattem (lokale omroep) een reportage gemaakt over De Hattemer en zijn hobby. In ons geval dus geocaching.

 

Het bestand van 600mb is gecomprimeerd tot 49mb. De kwaliteit is ietsje minder geworden.

 

Tijdens het begin stond ik stijf van de zenuwen want zo'n camera op je gericht is ook niet alles. Ik heb ook een vreselijke blunder gemaakt :crybaby: . Ik haal bij Noord en Oost, lengte en breedte door elkaar. Ik hoorde het pas toen ik de definitieve versie zag. Mijn excuses en s.v.p. geen opmerking hierover maken. Het gaat meer over het idee voor de "leek" wat geocaching inhoud. Ook laten ze als goodies een plaatje van fireneedles zien, het kan wel als goodie maar daar zijn ze niet voor bedoeld.

 

Je kunt het filmje hier bekijken.

Spannend muziekje!!! :thumbdown:

 

Maar; netjes gedaan hoor! Zo vloeiend zou ik het er niet uitgeperst krijgen! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Onlabngs heeft RTV Hattem (lokale omroep) een reportage gemaakt over De Hattemer en zijn hobby. In ons geval dus geocaching.

 

Het bestand van 600mb is gecomprimeerd tot 49mb. De kwaliteit is ietsje minder geworden.

 

Tijdens het begin stond ik stijf van de zenuwen want zo'n camera op je gericht is ook niet alles. Ik heb ook een vreselijke blunder gemaakt :thumbdown: . Ik haal bij Noord en Oost, lengte en breedte door elkaar. Ik hoorde het pas toen ik de definitieve versie zag. Mijn excuses en s.v.p. geen opmerking hierover maken. Het gaat meer over het idee voor de "leek" wat geocaching inhoud. Ook laten ze als goodies een plaatje van fireneedles zien, het kan wel als goodie maar daar zijn ze niet voor bedoeld.

 

Je kunt het filmje hier bekijken.

 

EDIT: Dank aan de Roode Lantaarn voor het beschikbaar stellen van zijn webspees.

 

Leuk item!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de voorbeschouwing tijdens A.A.P. (Abraham After Party) in huize Henk is het leuk om hem nu nog eens online te zien. Goed gedaan jochie :P

We zijn alleen vergeten de coins te noteren die te zien waren :crybaby: , maar het zou dan ook wel ongeloof waardig zijn als je bij je log zet; gezien op tv. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klasse gedaan! :huh:

Is prima reclame voor onze hobby en Hattem is er een stuk interessanter op geworden. Tegelijkertijd geleerd waar de naam van het team vandaan komt :eek:

 

De opmerking dat je tien euro kunt overmaken, zal menigeen inspireren hetzelfde te doen, denk ik.

bewerkt door Geotrail
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke leuk, zeker omdat wij vorig jaar in de meivakantie in Hattem door onze eerste cache van deze Roode Loper op landgoed Molecaten te vinden aangestoken zijn door het cache-virus.

Nu weten we van wie we het virus gekregen hebben. :huh:

 

Groet uit cacheparadijs Deventer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...