Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd, Cachen In De Natuur: De Finale


Twin Peaks

De 10 finalisten; aan U de keus!  

216 leden hebben gestemd

  1. 1. Dit zijn ze dan, in willekeurige volgorde

    • Foto 1
      78
    • Foto 2
      24
    • Foto 3
      14
    • Foto 4
      5
    • Foto 5
      18
    • Foto 6
      4
    • Foto 7
      26
    • Foto 8
      38
    • Foto 9
      5
    • Foto 10
      4


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat een mooie serie is dit geworden, maar toch vond ik het niet moeilijk om te kiezen. Ik stem op foto 7. Prachtige kleuren, hele mooie details, en anders dan bij andere foto's moet je net op het juiste moment je fototoestel klaar hebben, want dit (naar verwachting) niet in scene gezette moment duurde misschien maar een paar seconden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto 1 heeft voor mij de voorkeur, de afbeelding is geocaching ten voeten uit,namelijk in weer en wind caches tevoorschijn halen.

Foto 8 is voor mij ook een topper een typische geocachingfoto : je komt op de mooiste plekjes en dit is zeker een mooi plekje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vonden het moeilijk om een foto te kiezen want ze zijn allemaal erg mooi, maar Renske en ik kozen voor foto 2. Wij willen wel wandelen in dat mooie uitgestrekte landschap. Schitterende wijdse blik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moet toegeven alle foto's hebben wel iets van: "ja mooi" of "prachtig"

Maar persoonlijk vind ik foto 5 toch net ietsje meer hebben en zonder personen in beeld, en gelukkig is de kabouter net in zijn huisje gebleven :lol1: anders was de keuze wel anders geworden.

Dus ik stem op foto 5.

 

Groetjes Team Alkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik de winnende foto's zag, dacht ik meteen Yes, twee van mijn favoriete foto's zitten erbij. Dat waren namelijk verschillende dierenfoto's. Ook de foto's van muisjes bij caches vond ik leuk. Die zitten niet bij de laatste tien. Na lang twijfelen tussen foto 3 en 7 kies ik toch voor foto 7 vanwege de mooie kleuren en de goede dieptescherpte van de tor. En dan zo'n mooi zon-schaduwspel. Prachtig.

Is foto 5 echt zo gemaakt? Of is het gemonteerd? De duiker is overigens ook hoogst origineel. Niet veel mensen zullen zo'n cache vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de foto's niet uitblinken in een memorabele 'capture' van geocaching. Een 'striking' foto zou eruit moeten springen en je bijblijven. Dat doen deze foto's niet. Maar goed smaken verschillen. Wat mij betreft geeft foto 1 een mooi sfeerbeeld. Dat is voor mij dan ook de keuze.

 

Fire5

bewerkt door Fire5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...