Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd, Cachen In De Natuur: De Finale


Twin Peaks

De 10 finalisten; aan U de keus!  

216 leden hebben gestemd

  1. 1. Dit zijn ze dan, in willekeurige volgorde

    • Foto 1
      78
    • Foto 2
      24
    • Foto 3
      14
    • Foto 4
      5
    • Foto 5
      18
    • Foto 6
      4
    • Foto 7
      26
    • Foto 8
      38
    • Foto 9
      5
    • Foto 10
      4


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Leuke wedstrijd, maar moeilijk moeilijk moeilijk. Ik kan namelijk niet kiezen tussen foto 1 en foto 7!

Qua kleur vind ik foto 7 het mooist (niet zo moeilijk sneeuw is niet zo kleurrijk) Foto 7 is natuurlijk ook moeilijker te maken, je moet wel op het juiste moment je camera klaar hebben. Verder vind ik het ook wel humor, een traverbug.

Des al niet te min is het toch foto 1 geworden, waarom? Hij voldoet in mijn ogen beter aan de opdracht.

Organisatie bedankt voor deze leuke topic.

 

Hälge’s team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op foto 1 gestemd. De reden: een winters landschap komt in mijn ogen altijd als stil, knus, sereen over. En dat heeft voor mij de uitslag gegeven (De rest van de foto's zijn natuurlijk ook wel mooi, maar deze had net een beetje extra voor mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto 1 is zeker grappig, maar Foto 8 geeft voor mij precies weer wat Geocaching is.

Een beetje onzeker op je GPS turen op een plek waar je nog nooit geweest bent.

Daarnaast heeft de foto ook nog een kleine factor gevaar wat het nog weer wat meer spanning geeft.

Foto 1 zou voor mij een goeie 2e zijn want dat is een "once in a lifetime" foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nummer zeven geworden. Waarom? Kleur, scherpte, de link met geocaching is aanwezig, kortom .. een exemplaar welke van ons ingelijst mag worden. De keus is overigens niet makkelijk geweest .. maar zoals het een goed team betaamt hebben we gezamenlijk besloten waar deze op zou vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...