Spring naar bijdragen

De 10 finalisten; aan U de keus!  

216 leden hebben gestemd

1. 1. Dit zijn ze dan, in willekeurige volgorde

• Foto 1
      78
    • Foto 2
      24
    • Foto 3
      14
    • Foto 4
      5
    • Foto 5
      18
    • Foto 6
      4
    • Foto 7
      26
    • Foto 8
      38
    • Foto 9
      5
    • Foto 10
      4

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Ik heb voor foto 8 gekozen. Het geeft een beeld van avontuur, scherpzinnigheid. De foto geeft ook een overzicht van de natuur. Iets wat zeker niet onbelangrijk is bij geocaching. Uit eindelijk is dit het beeld wat bij geocaching hoort.

The dam-scout

Geplaatst

Leuke wedstrijd, maar moeilijk moeilijk moeilijk. Ik kan namelijk niet kiezen tussen foto 1 en foto 7!

Qua kleur vind ik foto 7 het mooist (niet zo moeilijk sneeuw is niet zo kleurrijk) Foto 7 is natuurlijk ook moeilijker te maken, je moet wel op het juiste moment je camera klaar hebben. Verder vind ik het ook wel humor, een traverbug.

Des al niet te min is het toch foto 1 geworden, waarom? Hij voldoet in mijn ogen beter aan de opdracht.

Organisatie bedankt voor deze leuke topic.

Hälge’s team

Geplaatst

Ik heb op foto 1 gestemd. De reden: een winters landschap komt in mijn ogen altijd als stil, knus, sereen over. En dat heeft voor mij de uitslag gegeven (De rest van de foto's zijn natuurlijk ook wel mooi, maar deze had net een beetje extra voor mij).

Geplaatst

Foto 1 is zeker grappig, maar Foto 8 geeft voor mij precies weer wat Geocaching is.

Een beetje onzeker op je GPS turen op een plek waar je nog nooit geweest bent.

Daarnaast heeft de foto ook nog een kleine factor gevaar wat het nog weer wat meer spanning geeft.

Foto 1 zou voor mij een goeie 2e zijn want dat is een "once in a lifetime" foto.

Geplaatst

Het is nummer zeven geworden. Waarom? Kleur, scherpte, de link met geocaching is aanwezig, kortom .. een exemplaar welke van ons ingelijst mag worden. De keus is overigens niet makkelijk geweest .. maar zoals het een goed team betaamt hebben we gezamenlijk besloten waar deze op zou vallen.

Geplaatst

Foto 1 vinden wij het mooiste. Deze kun je niet zelf zo leggen, zetten , bedenken, plaatsen.....

Je moet er gewoon zo bij het uitkomen! De sereenheid maakt het plaatje compleet.

Geplaatst

Ik heb voor foto 1 gekozen.

Het mysterie rond het cachen wordt door de mist mooi weergegeven.

En ook:

Schat staat de cache koud.

IJskoud de beste.

Geplaatst

Voor wie nog niet eerder aanwezig was, voor wie dit heeft gemist, voor wie nog niet heeft kunnen beslissen...

:dribble:

Er kan nog enkele dagen worden gestemd!!

Geplaatst

Er zijn prachtige foto's bij, de keuze is moeilijk. Mijn keuze is op foto 3 gevallen omdat ik dit een situatie vind die je tijdens het cachen zo tegen kunt komen en de relatie cachen en natuur heel duidelijk naar voren komt.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...