Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd, Cachen In De Natuur: De Finale


Twin Peaks

De 10 finalisten; aan U de keus!  

216 leden hebben gestemd

  1. 1. Dit zijn ze dan, in willekeurige volgorde

    • Foto 1
      78
    • Foto 2
      24
    • Foto 3
      14
    • Foto 4
      5
    • Foto 5
      18
    • Foto 6
      4
    • Foto 7
      26
    • Foto 8
      38
    • Foto 9
      5
    • Foto 10
      4


Aanbevolen berichten

Even e.e.a. "opgeschoond"

 

We geven hier inderdaad alleen commentaar op de foto's ...niet op elkaar. (met dank voor de reminder :thumbup: )

 

Even een mededeling aan allen aangaande de foto-contest:

 

Ja, je mag hier onder al je nicknames stemmen hoor :thumbup: kunnen we helaas niet tegengaan.

alleen als je een "afwijkende" mening hebt onder een andere naam, vind ik dat persoonlijk minder interessant.

 

Ik zie groen van jalouzie als ik die mooie foto's zie, omdat ik zelf niet mee mocht doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor mij dus foto 1, dit omdat deze foto mij doet denken aan afgelopen winter, in de winter loop ik niet veel Cache's, deze foto zegt mij dat ik dat wel had moeten doen, de foto heeft helemaal de sfeer van een mooie winterse sneeuwwandeling met daarbij de beloning een gevonden Cache.

 

groet Benno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kies nummer 1 omdat het hier duidelijk is dat deze - nederlandse - foto het geocachen met een echt hollands weertje in beeld brengt.

 

Desondanks ook hulde aan de maker van foto nummer 7, daar zou ik - als fanatiek amateurfotograaf - http://janlieuwe.jaarsma.org - graag eens mee gaan fotograferen.

 

Lieuwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is foto 8. Heb zelf in spanje ook boven de zee gehangen met de vraag hij moet hier toch ergens liggen....maar helaas niet kunnen vinden. Een stap te ver en je wordt verpletterd op de scherpe rotswand aan zeezijde. Van de zomer weer terug. Hij moet daar toch liggen :w00t2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...