Spring naar bijdragen

prikstok gezocht


weltboemeler

Aanbevolen berichten

 

 

Klopt! Een aantal weken geleden heb ik van deze man twee prikstokken afgenomen. De standaarden zijn nog nieuw en de verkoper is bijzonder snel en vriendelijk. LINK

 

Deze vriendelijke man heeft er nu nog twee liggen :) ........Dus wie er nog één zoekt........

 

Haha, toch nieuwsgierig waar die standaarden nou precies voor gebruikt gaan worden? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 4 months later...
Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.

Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit.

Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM.

weegt niets en is makkelijk mee te nemen.

foto / prijs ? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.

Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit.

Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM.

weegt niets en is makkelijk mee te nemen.

foto / prijs ? :thumbup:

 

http://www.sprakelwapens.nl

 

dit zal de website zijn denk ik, de stok echter nog niet gevonden hierop

bewerkt door Scr@ppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op heel veel wandelstokken zit een metalen punt.

Die zijn in alle soorten en maten verkrijgbaar van de dump tot (de duurdere) outdoor winkels.

Er zijn ook op internet inschuifbare wandelstokken te koop, soms voor een redelijke prijs.

Zelf heb ik net een inschuifbare Leki aangeschaft via internet (39,95 Euro + porto).

Ietsje prijzig, maar ook mijn fysiotherapeut vond de Leki stok beter dan het beschikbare 'medische' aanbod.

Rubber dopje van de metalen punt halen en je kunt prikken.

De tip voor deze stok kwam ook van dit forum

 

De link naar de winkel in Enschede lijkt mij niet een erg goedkoop adres.

Waarom je dan kiest voor een wapen/jacht winkel ontgaat mij een beetje,

zeker omdat je het nu niet kan vinden en ik eerlijk gezegd ook niet (ik was benieuwd naar de prijs).

Ging misschien om een restpartij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi alle prikstokdiscussianten,

 

Ik hoop dat jullie mij van een goed advies kunnen voorzien...

 

Ik zoek een prikstok die wat meer moet kunnen dan de doorsnee prikstok. Behalve natuurlijk goed kunnen prikken naar een goed verstopte cache, zoek ik tegelijkertijd een prikstok met de volgende opties:

 

* metaal detecterend - misschien dat ik er - voor als ik ga cachen in ex-oorlogsgebieden zoals Afghanistan - dan later ook nog wat aan heb... want volgens mij is daar niet elke cache wat het lijkt

* buigzaam - sinds ik op vakantie in Thailand ben geweest heb ik enorme jeuk tussen de schouderbladen - nee wees gerust - het is geen schurft maar een overblijfsel van een zeer bruine rug t.g.v zonnebrand

* een punt waar ik ook mee kan schrijven - altijd handig bij het loggen

* inschuifbaar - graag zo klein dat ie in het handtasje van Agnes past - dat scheelt sjouwen voor mij

* graag een gewicht tussen de 110 en 190 gram maar wel met een zitje uit te breiden op het handvat zodat we ons kunnen ontspannen bij een te lange zoektocht naar een (nog) niet gevonden cache

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

* dreuzelbestendig

 

Goede tips zijn van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi alle prikstokdiscussianten,

 

Ik hoop dat jullie mij van een goed advies kunnen voorzien...

 

Ik zoek een prikstok die wat meer moet kunnen dan de doorsnee prikstok. Behalve natuurlijk goed kunnen prikken naar een goed verstopte cache, zoek ik tegelijkertijd een prikstok met de volgende opties:

 

* metaal detecterend - misschien dat ik er - voor als ik ga cachen in ex-oorlogsgebieden zoals Afghanistan - dan later ook nog wat aan heb... want volgens mij is daar niet elke cache wat het lijkt

* buigzaam - sinds ik op vakantie in Thailand ben geweest heb ik enorme jeuk tussen de schouderbladen - nee wees gerust - het is geen schurft maar een overblijfsel van een zeer bruine rug t.g.v zonnebrand

* een punt waar ik ook mee kan schrijven - altijd handig bij het loggen

* inschuifbaar - graag zo klein dat ie in het handtasje van Agnes past - dat scheelt sjouwen voor mij

* graag een gewicht tussen de 110 en 190 gram maar wel met een zitje uit te breiden op het handvat zodat we ons kunnen ontspannen bij een te lange zoektocht naar een (nog) niet gevonden cache

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

* dreuzelbestendig

 

Goede tips zijn van harte welkom!

Die heb ik vandaag bij de blokker zien liggen: in de aanbieding nog wel, met ledlampje en batterij niet meegeleverd. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi alle prikstokdiscussianten,

 

Ik hoop dat jullie mij van een goed advies kunnen voorzien...

 

Ik zoek een prikstok die wat meer moet kunnen dan de doorsnee prikstok. Behalve natuurlijk goed kunnen prikken naar een goed verstopte cache, zoek ik tegelijkertijd een prikstok met de volgende opties:

 

* metaal detecterend - misschien dat ik er - voor als ik ga cachen in ex-oorlogsgebieden zoals Afghanistan - dan later ook nog wat aan heb... want volgens mij is daar niet elke cache wat het lijkt

* buigzaam - sinds ik op vakantie in Thailand ben geweest heb ik enorme jeuk tussen de schouderbladen - nee wees gerust - het is geen schurft maar een overblijfsel van een zeer bruine rug t.g.v zonnebrand

* een punt waar ik ook mee kan schrijven - altijd handig bij het loggen

* inschuifbaar - graag zo klein dat ie in het handtasje van Agnes past - dat scheelt sjouwen voor mij

* graag een gewicht tussen de 110 en 190 gram maar wel met een zitje uit te breiden op het handvat zodat we ons kunnen ontspannen bij een te lange zoektocht naar een (nog) niet gevonden cache

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

* dreuzelbestendig

 

Goede tips zijn van harte welkom!

Die heb ik vandaag bij de blokker zien liggen: in de aanbieding nog wel, met ledlampje en batterij niet meegeleverd. :thumbup:

 

Dat moet de vestiging in Nijmegen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi alle prikstokdiscussianten,

 

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

 

Goede tips zijn van harte welkom!

 

 

Die is er eigelijk wel... :thumbup:

 

Prikstok

 

Helaas al tijden in bezit van zelfde cacher.. :crybaby:

 

Putput2 :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

...

Had niet verwacht dat er nog cachers zijn die denken dat hun GPS te traceren is.... het is en blijft toch echt alleen een ontvanger. (Tenzij je een Iphone of iets dergelijks gebruikt natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

...

Had niet verwacht dat er nog cachers zijn die denken dat hun GPS te traceren is.... het is en blijft toch echt alleen een ontvanger. (Tenzij je een Iphone of iets dergelijks gebruikt natuurlijk)

 

Er wordt ook gesproken over een 'nieuw type GPS' dus ik denk dat lieuwe weet dat dat met de huidige standaard ontvangers niet het geval is B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...