Spring naar bijdragen

prikstok gezocht


weltboemeler

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf een tijdje geleden een supergoedkope nordic-walking stok gekocht, maar die is toch niet ideaal. Er zit binnenin een veer en dat prikt niet zo lekker. en hij is wel inschuifbaar, maar net niet ver genoeg dat hij in een tas past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 weeks later...

Ik ben een prikstok aan het maken ;)

 

Gewoon een houten stok als basis. Zaterdag ben ik bij de Pr**is gaan shoppen: fietsstuur- handvat, krammetjes, musketonhaakje, kettinkje om de stok op de hangen, plakletters (voor m'n naam en telefoonnumer), een metalen punt voor een gordijnroede als prikpunt onderaan de stok en een spuitbusje buitenvernis. Ik wacht nu op het bestelde stok- embleem. Als dat erop zit is het nog een kwestie van het vernis erop spuiten en klaar is 't ie.

 

Door de onderdelen is het zeker geen goedkope stok (vooral die plakletters zijn duur) maar uniek wordt ie zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

............. Door de onderdelen is het zeker geen goedkope stok (vooral die plakletters zijn duur) ..............

 

Ach, hobbies kosten nou eenmaal geld!

Gaan we, als die stok klaar is, nog een uitgebreide bouwtekening aantreffen of blijft de stok uniek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken een prikstok van het merk 'tak'.

Gratis en bijna overal te vinden, dus je hoeft 'm niet mee te slepen ;)

 

 

heej die gebruiken wij ook altijd. Natuurrlijk wel de tak van het type 'dood' Want de levende vinden we toch iets te mooi om als prikstok te gebruiken.

Voordeel van deze tak prikstokken is dat je ze meteen weer weg kunt gooien en ze biologisch afbreekbaar zijn.

Je tak van het type dood vergeten is ook niet erg want bij de volgende cache kun je weer een nieuwe tak scoren :clown:

bewerkt door BaJo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken een kunststof afrasteringspaaltje, waar onderaan een prikpen zit.

 

palen04.jpg

 

Ideaal als wandelstok en als prikpen. En kost maar € 2,45 !

Nu weet ik waar mijn afrasteringspaaltjes blijven :clown: . En ik maar denken dat de schapen en koeien ze elke keer verstoppen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...