Spring naar bijdragen

prikstok gezocht


weltboemeler

Aanbevolen berichten

Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.

Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit.

Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM.

weegt niets en is makkelijk mee te nemen.

foto / prijs ? :)

ANWB. leden 9.95 niet leden 12,95

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.

Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit.

Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM.

weegt niets en is makkelijk mee te nemen.

foto / prijs ? :)

ANWB. leden 9.95 niet leden 12,95

 

 

Bij Sprakel ongeveer € 25,==

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.

Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit.

Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM.

weegt niets en is makkelijk mee te nemen.

foto / prijs ? :blush:

ANWB. leden 9.95 niet leden 12,95

 

Hier dus te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen

...

Had niet verwacht dat er nog cachers zijn die denken dat hun GPS te traceren is.... het is en blijft toch echt alleen een ontvanger. (Tenzij je een Iphone of iets dergelijks gebruikt natuurlijk)

 

Er wordt ook gesproken over een 'nieuw type GPS' dus ik denk dat lieuwe weet dat dat met de huidige standaard ontvangers niet het geval is :beerchug:

 

Ik heb het hier over een CODE die trackable is... maar goed... even uitleggen... ik maak hierboven een geintej van wat mij betreft een behoorlijk zinloze discussie... als hier nu ook weer mensen serieus op gaan reageren... ik geef het op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Misschien een leuke oplossing voor de klussers onder ons... :(

 

Ik heb een koper waterleiding gebruikt, ik heb met een brander daar een koperen pen aan gelast en ik heb een prima prikstok... :dribble:

 

(Ik heb 'm natuurlijk allang weer verloren :sleep1: , dus de volgende maak ik ook nog iets aan waardoor ik 'm makkelijker om kan hangen ofzo...)

 

Wij hebben ook iets moois geklust een tent haring met een golfballetje erop. past in de tas en stevig genoeg om goed te prikken. Met stokken redden we ons ook hoor en stampen wil ook nog wel eens helpen.

 

wacht maar tot je de eerst cache tegenkomt waar naast de bladeren en takjes een 30x30 bovenop ligt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Bij de Boerenbond zijn van die stokken te koop waaraan je gaas kunt hangen om kippen, geiten of schapen binnen een bepaald gebied te houden.

Een van deze stokken hebben me al aan menig cache geholpen! Hoewel het handvat niet echt je-het is, prikken ze perfect!!!

Een set stokken is best prijzig; als ik me niet vergis heb ik voor 12 stokken zo'n 30,00 betaald (...maar dan heb ook een toompje losbandige kippetjes!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Bij ieder hengelsport winkel zijn "opvouwbare" stokken te koop.

Enige wat je moet doen is het eind recht buigen en de scherpe punt "bot maken.

Er zit zelfs een leuk opbergtasje bij.

Kosten €24,95

D.A.M

http://dam.tpk6.de/de/

Catalogus Duits bladzijde 185

Quick Erect Faltgaff

Artikel nummer 8201 085

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan er ook een m6 inbus boutje indraaien ipv de haken

heb er ook een haak voor gekocht m6 en een magneet m6 erop is ook handig

mis alleen een spiegeltje (moet ik nog bekijken hoe ik dat doe)

is idd een ideaal ding, ik heb er 20,= voor betaald in Den Helder Hengelsportzaak in de wijk De Schooten

maar andere zaken zullen hem ook hebben

EN in het tasje past meer. pennen, etc etc

 

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...