Spring naar bijdragen

prikstok gezocht


weltboemeler

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje op zoek naar een prikstok. Je weet wel zo een infuus standaard. Ik weet dat ze te koop zijn op de site geocoinshop.de maar ik vind ze daar toch echt te duur (30 euro + 14 euro verzendkosten).

 

Heeft iemand nog een prikstok liggen die hij kan missen en waarmee hij een mede cacher wil helpen, dan hoor ik dit graag. :newyear:

 

Groet Ralph van Mulken

Weltboemeler

 

Op Marktplaats "infuus standaard" ingeven, en hier is tie dan :beerchug:.

Suc6

Maar deze kun je dan niet "oprollen" volgens mij.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Adres in Eindhoven en ophalen in Hoogeveen :newyear: .

En nee, dit zijn geen oprolbare infuusstokken.

Kan je net zo goed een bamboestok in je rugzak stoppen.

 

Maarre...., ik heb tot nu toe altijd een stok oid uit de omgeving gevonden om te zoeken.

Ook al heb ik een fraaie inschuifbare Nordic stok tot prikstok gebomdardeerd. Meestal vergeet je die.

Bovendien ligt maar een percentage van de caches ondergronds. De meeste zijn door goed kijken te spotten.

En na enkele founds zijn de befaamde cachepaadjes en zoeksporen vaak evident.

 

En wie waar wat voor wil betalen moet hij/zij zelf weten. Ik vind 15 euro teveel voor zo'n (te)kort infuusstokje.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie waar wat voor wil betalen moet hij/zij zelf weten. Ik vind 15 euro teveel voor zo'n (te)kort infuusstokje.

 

"te kort" is relatief... :dots: je weet dat ik niet zo groot ben, dus voor mij is het perfect qua lengte. Tja, ik kan me bij jou voorstellen dat ie iets langer zou moeten zijn voor het net zo handig is als bij mij ;)

 

Ik gebruik hem zeker niet vaak, 1 op de 40 keer ofzo... hmmm... waarom komt opeens dat getal 40 bij me op? :blush:

 

maar er zijn momenten dat ik er wel blij mee ben hoor! En het weegt niks. Die nordic stok vergat ik vroeger altijd op die momenten dat ik hem nodig had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een leuke oplossing voor de klussers onder ons... :blush:

 

Ik heb een koper waterleiding gebruikt, ik heb met een brander daar een koperen pen aan gelast en ik heb een prima prikstok... :dots:

 

(Ik heb 'm natuurlijk allang weer verloren ;) , dus de volgende maak ik ook nog iets aan waardoor ik 'm makkelijker om kan hangen ofzo...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een leuke oplossing voor de klussers onder ons... :blush:

 

Ik heb een koper waterleiding gebruikt, ik heb met een brander daar een koperen pen aan gelast en ik heb een prima prikstok... :dots:

 

(Ik heb 'm natuurlijk allang weer verloren ;) , dus de volgende maak ik ook nog iets aan waardoor ik 'm makkelijker om kan hangen ofzo...)

 

Wij hebben ook iets moois geklust een tent haring met een golfballetje erop. past in de tas en stevig genoeg om goed te prikken. Met stokken redden we ons ook hoor en stampen wil ook nog wel eens helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...) als ik een cache ga hardlopen).

 

Sorry... ik kan het ff niet laten...

 

:blush:

Jee, hoe doe je dat zo snel? Die techniek willen wij dan ook nog wel leren *hihi*

(Ik heb nu een beeld van een rennende Superboppe achter een vliegend doosje...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Heb vandaag op een militariabeurs een pompstok aangeschaft, kosten € 2,-

Hij is ongeveer 40 cm lang, ik denk dat het een goed alternatief is voor de gebruikelijke stokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat ik een prikstok wil (zo een infuus ding) is omdat hij in mijn tas moet passen die ik standaard meeneem bij het cachen. Ik heb een tijd een Nordig walking stok gebruikt maar die vond in ingeschoven te groot voor in mijn tas.

 

Inmiddels ben ik voorzien van een prikstok omdat een mede cacher nog een had liggen die hij niet gebruikte.

 

Bedankt voor al jullie reacties.

 

Ralph (Weltboemeler)

 

 

Ik gebruik het messenstaal van mijn messenblok als prikstok! Pas prima in mijn tas en je kan er razendsnel mee in het rond prikken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken een prikstok van het merk 'tak'.

Gratis en bijna overal te vinden, dus je hoeft 'm niet mee te slepen :thumbdown:

Of je gaat gewoon naar de plaatselijke Sportworld of andere sportspeciaalzaak en haalt daar een Nordic Walking stick. Dopje op het uiteinde eraf schroeven en het prikken kan beginnen! Voor minder dan een tientje ben je dan klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...