Spring naar bijdragen

prikstok gezocht


weltboemeler

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het lukt me niet om een foto van de eigengemaakte prikstok te posten als die niet al ergens online staat... Wie de stok wil zien kan me altijd een berichtje of een mail sturen, dan stuur ik wel wat foto's! ;)

bewerkt door Akela-NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prikstokken ;) onderstaand werkt veel beter :thumbup: ook ideaal bij eiland caches.

cddbe67b-d9ab-4f69-b9ca-89db970e0035.jpg

 

Ah je hebt de cache-mobiel van een maat van mij (daar op de achtergrond) gezien.

 

Hij heeft nog nooit een cache gevonden. Cachers na hem vinden de caches ook nooit meer. En gebieds-beheerders hebben om de een of andere reden een probleem met zijn cache-mobiel. Snappen jullie dat nou? Het gaat maar 100 meter per uur ofzo.

 

Overigens serieus, het is indrukwekkend om zo'n ding voor je neus te zien verplaatsen (al heb ik hem niet een weg zien kruisen, maar "gewoon" een "stukje" (100 meter) zien bewegen vlak over de grens in de buurt van Moenchen Gladbach)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb bij het opruimen van een grote kist met cachespullen nog een paar Schukra infuus-prikstokken gevonden B). Ja... het zijn de originele oprolbare prikstokken. Ze zijn nog gloednieuw en helemaal compleet (met allemaal dingen die je meteen kunt weggooien :lol1:) en verpakt in een leren foudraal.

 

Als je er een wilt hebben, laat het me dan even weten.

 

Ron

 

edit: PS: ALSJEBLIEFT NIET MEER MAILEN!!! Ze zijn helaas allemaal weg...

bewerkt door Psychochicken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij het opruimen van een grote kist met cachespullen nog een paar Schukra infuus-prikstokken gevonden

 

Ik gebruik de laatste jaren ook deze als prikstok. Met een slijpschijf heb je in 10 seconden van de infuusstandaard een prikstok! Licht en klein op te bergen. Echt een super gadget vind ik.

Het nadeel van een tak is dat deze niet overal aanwezig is waar je hem nodig hebt, en dat deze vaak breekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij de Decathlon in Antwerpen de goedkoopste wandelstok gekocht. Kan ingeschoven worden. Deze was om een of andere duistere reden maar 6,95 euro. Vastgemaakt aan de zijkant van de cachetas, en de kids halen 'm er voor mama vanaf.

 

Gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij het opruimen van een grote kist met cachespullen nog een paar Schukra infuus-prikstokken gevonden B). Ja... het zijn de originele oprolbare prikstokken. Ze zijn nog gloednieuw en helemaal compleet (met allemaal dingen die je meteen kunt weggooien :lol1:) en verpakt in een leren foudraal.

 

Als je er een wilt hebben, laat het me dan even weten.

 

Ron

 

Hoi Ron,

 

Ik heb wel interesse, heb je een pm verstuurd.

 

Groeten,

Silco, De Saatjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens een bezoek aan Del1 hebben we de wandelstok van opa even 'geleend'. En met succes! Waar een ander team al druk in de weer was hadden wij hem binnen no time gevonden. Enne .. opa ziet zijn wandel(prik)stok nooit meer terug : )

 

bece06db-d982-4f97-b7d0-7eed9e5485a7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron,

 

Ik heb wel interesse, heb je een pm verstuurd.

 

Groeten,

Silco, De Saatjes

 

Hier ook interesse en pm gestuurd!

 

Ik heb mijn mailbox intussen boordelvol met reacties. Ik had wel een vrachtwagen vol van deze stokken kunnen verkopen :dribble: . Ik ga vanavond een aantal mensen blij maken dus het heeft geen zin meer nog te reageren: ze zijn in ieder geval OP !!!

 

Ron

 

 

 

:ph34r:

PS: niet huilen, er zijn in deze thread nog heel veel andere mogelijkheden genoemd om de bodem mee te beprikken :blush:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik ben al een tijdje op zoek naar een prikstok. Je weet wel zo een infuus standaard. Ik weet dat ze te koop zijn op de site geocoinshop.de maar ik vind ze daar toch echt te duur (30 euro + 14 euro verzendkosten).

 

Heeft iemand nog een prikstok liggen die hij kan missen en waarmee hij een mede cacher wil helpen, dan hoor ik dit graag. :beerchug:

 

Groet Ralph van Mulken

Weltboemeler

 

 

zag net op marktplaats zon infuus ding voor 15 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik ben al een tijdje op zoek naar een prikstok. Je weet wel zo een infuus standaard. Ik weet dat ze te koop zijn op de site geocoinshop.de maar ik vind ze daar toch echt te duur (30 euro + 14 euro verzendkosten).

 

Heeft iemand nog een prikstok liggen die hij kan missen en waarmee hij een mede cacher wil helpen, dan hoor ik dit graag. :blush:

 

Groet Ralph van Mulken

Weltboemeler

 

 

zag net op marktplaats zon infuus ding voor 15 euro

 

Klopt! Een aantal weken geleden heb ik van deze man twee prikstokken afgenomen. De standaarden zijn nog nieuw en de verkoper is bijzonder snel en vriendelijk. LINK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik ben al een tijdje op zoek naar een prikstok. Je weet wel zo een infuus standaard. Ik weet dat ze te koop zijn op de site geocoinshop.de maar ik vind ze daar toch echt te duur (30 euro + 14 euro verzendkosten).

 

Heeft iemand nog een prikstok liggen die hij kan missen en waarmee hij een mede cacher wil helpen, dan hoor ik dit graag. :(

 

Groet Ralph van Mulken

Weltboemeler

 

 

zag net op marktplaats zon infuus ding voor 15 euro

 

Klopt! Een aantal weken geleden heb ik van deze man twee prikstokken afgenomen. De standaarden zijn nog nieuw en de verkoper is bijzonder snel en vriendelijk. LINK

 

Deze vriendelijke man heeft er nu nog twee liggen :) ........Dus wie er nog één zoekt........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...