DSprenger Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 Klopt! Een aantal weken geleden heb ik van deze man twee prikstokken afgenomen. De standaarden zijn nog nieuw en de verkoper is bijzonder snel en vriendelijk. LINK Deze vriendelijke man heeft er nu nog twee liggen ........Dus wie er nog één zoekt........ Haha, toch nieuwsgierig waar die standaarden nou precies voor gebruikt gaan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 Vandaag weer eens dankbaar gebruik gemaakt van de oprolbare prikstok. Ideaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 Ik ben nog steeds razend enthousiast over de Shukra infuusstandaard "beter te gebruiken als prikstok" Gadget!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aernout2005 Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 Een metalen inklapbare duimstok doet het bij mij prima. Op den duur gaat er wel wat zand tussen de scharnieren zitten maar dat maakt hem juist beter, klapt dan niet zo vlug meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Major_Dundee Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok. Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit. Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM. weegt niets en is makkelijk mee te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit. Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM. weegt niets en is makkelijk mee te nemen. foto / prijs ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scr@ppy Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 (bewerkt) Ik heb van Sprakel ( jacht & schietsport ) in Enschede een opvouwbare wandelstok.Ik heb deze voorzien van een stalen punt die met een keilbout in het eind geschroefd zit. Opgevouwen kleiner dan 25 cm en in elkaar geklikt 90 CM. weegt niets en is makkelijk mee te nemen. foto / prijs ? http://www.sprakelwapens.nl dit zal de website zijn denk ik, de stok echter nog niet gevonden hierop 11 september 2009 bewerkt door Scr@ppy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Op heel veel wandelstokken zit een metalen punt. Die zijn in alle soorten en maten verkrijgbaar van de dump tot (de duurdere) outdoor winkels. Er zijn ook op internet inschuifbare wandelstokken te koop, soms voor een redelijke prijs. Zelf heb ik net een inschuifbare Leki aangeschaft via internet (39,95 Euro + porto). Ietsje prijzig, maar ook mijn fysiotherapeut vond de Leki stok beter dan het beschikbare 'medische' aanbod. Rubber dopje van de metalen punt halen en je kunt prikken. De tip voor deze stok kwam ook van dit forum De link naar de winkel in Enschede lijkt mij niet een erg goedkoop adres. Waarom je dan kiest voor een wapen/jacht winkel ontgaat mij een beetje, zeker omdat je het nu niet kan vinden en ik eerlijk gezegd ook niet (ik was benieuwd naar de prijs). Ging misschien om een restpartij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Is een paraplu misschien een idee, 2 vliegen in 1 klap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lieuwe Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Hoi alle prikstokdiscussianten, Ik hoop dat jullie mij van een goed advies kunnen voorzien... Ik zoek een prikstok die wat meer moet kunnen dan de doorsnee prikstok. Behalve natuurlijk goed kunnen prikken naar een goed verstopte cache, zoek ik tegelijkertijd een prikstok met de volgende opties: * metaal detecterend - misschien dat ik er - voor als ik ga cachen in ex-oorlogsgebieden zoals Afghanistan - dan later ook nog wat aan heb... want volgens mij is daar niet elke cache wat het lijkt * buigzaam - sinds ik op vakantie in Thailand ben geweest heb ik enorme jeuk tussen de schouderbladen - nee wees gerust - het is geen schurft maar een overblijfsel van een zeer bruine rug t.g.v zonnebrand * een punt waar ik ook mee kan schrijven - altijd handig bij het loggen * inschuifbaar - graag zo klein dat ie in het handtasje van Agnes past - dat scheelt sjouwen voor mij * graag een gewicht tussen de 110 en 190 gram maar wel met een zitje uit te breiden op het handvat zodat we ons kunnen ontspannen bij een te lange zoektocht naar een (nog) niet gevonden cache * voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen * dreuzelbestendig Goede tips zijn van harte welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
seahopke Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Hoi alle prikstokdiscussianten, Ik hoop dat jullie mij van een goed advies kunnen voorzien... Ik zoek een prikstok die wat meer moet kunnen dan de doorsnee prikstok. Behalve natuurlijk goed kunnen prikken naar een goed verstopte cache, zoek ik tegelijkertijd een prikstok met de volgende opties: * metaal detecterend - misschien dat ik er - voor als ik ga cachen in ex-oorlogsgebieden zoals Afghanistan - dan later ook nog wat aan heb... want volgens mij is daar niet elke cache wat het lijkt * buigzaam - sinds ik op vakantie in Thailand ben geweest heb ik enorme jeuk tussen de schouderbladen - nee wees gerust - het is geen schurft maar een overblijfsel van een zeer bruine rug t.g.v zonnebrand * een punt waar ik ook mee kan schrijven - altijd handig bij het loggen * inschuifbaar - graag zo klein dat ie in het handtasje van Agnes past - dat scheelt sjouwen voor mij * graag een gewicht tussen de 110 en 190 gram maar wel met een zitje uit te breiden op het handvat zodat we ons kunnen ontspannen bij een te lange zoektocht naar een (nog) niet gevonden cache * voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen * dreuzelbestendig Goede tips zijn van harte welkom! Die heb ik vandaag bij de blokker zien liggen: in de aanbieding nog wel, met ledlampje en batterij niet meegeleverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lieuwe Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Hoi alle prikstokdiscussianten, Ik hoop dat jullie mij van een goed advies kunnen voorzien... Ik zoek een prikstok die wat meer moet kunnen dan de doorsnee prikstok. Behalve natuurlijk goed kunnen prikken naar een goed verstopte cache, zoek ik tegelijkertijd een prikstok met de volgende opties: * metaal detecterend - misschien dat ik er - voor als ik ga cachen in ex-oorlogsgebieden zoals Afghanistan - dan later ook nog wat aan heb... want volgens mij is daar niet elke cache wat het lijkt * buigzaam - sinds ik op vakantie in Thailand ben geweest heb ik enorme jeuk tussen de schouderbladen - nee wees gerust - het is geen schurft maar een overblijfsel van een zeer bruine rug t.g.v zonnebrand * een punt waar ik ook mee kan schrijven - altijd handig bij het loggen * inschuifbaar - graag zo klein dat ie in het handtasje van Agnes past - dat scheelt sjouwen voor mij * graag een gewicht tussen de 110 en 190 gram maar wel met een zitje uit te breiden op het handvat zodat we ons kunnen ontspannen bij een te lange zoektocht naar een (nog) niet gevonden cache * voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen * dreuzelbestendig Goede tips zijn van harte welkom! Die heb ik vandaag bij de blokker zien liggen: in de aanbieding nog wel, met ledlampje en batterij niet meegeleverd. Dat moet de vestiging in Nijmegen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Hoi alle prikstokdiscussianten, * voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen Goede tips zijn van harte welkom! Die is er eigelijk wel... Prikstok Helaas al tijden in bezit van zelfde cacher.. Putput2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toyeco Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 ...* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen ... Had niet verwacht dat er nog cachers zijn die denken dat hun GPS te traceren is.... het is en blijft toch echt alleen een ontvanger. (Tenzij je een Iphone of iets dergelijks gebruikt natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DSprenger Geplaatst 12 september 2009 Share Geplaatst 12 september 2009 ...* voorzien van een code die - zo stel ik me voor in geval van verlies - trackable is op http://forum.geocaching.nl - eventueel voldoet in dit geval ook een ingebakken microchip die door een volgsysteem (nieuw type GPS?) is te volgen ... Had niet verwacht dat er nog cachers zijn die denken dat hun GPS te traceren is.... het is en blijft toch echt alleen een ontvanger. (Tenzij je een Iphone of iets dergelijks gebruikt natuurlijk) Er wordt ook gesproken over een 'nieuw type GPS' dus ik denk dat lieuwe weet dat dat met de huidige standaard ontvangers niet het geval is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden