micro - killer Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 (bewerkt) tijdens het lopen van de multi braintraining heb ik een foto van deze struik gemaakt. mijn vraag is hoe heet deze struik? 30 november 2009 bewerkt door micro - killer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 loopt die cache door een tuincentrum? waar wanneer is de foto gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 een duidelijke foto van de plant zelf kan ook helpen, alleen een bloem kom je niet altijd verder mee, heb je dus ook andere foto's? Verder kan tijd en locatie ook wat uitmaken. grtzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 (bewerkt) Wij denken dat het de Gaspeldoorn is. 30 november 2009 bewerkt door Powk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A en F Geplaatst 1 december 2009 Share Geplaatst 1 december 2009 Gaspeldoorn lijkt mij ook zeer waarschijnlijk. In ieder geval een vlinderbloemige. Waar is de foto gemaakt? Gaspeldoorn heeft nl redelijk sterke voorkeuren voor standplaats. Femke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 december 2009 Share Geplaatst 1 december 2009 Ik gok op Brem: Cytisus scoparius (Sarothamnus scoparius) Wilde Planten, Brem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 1 december 2009 Share Geplaatst 1 december 2009 Gaspeldoorn lijkt mij ook zeer waarschijnlijk. In ieder geval een vlinderbloemige. Waar is de foto gemaakt? Gaspeldoorn heeft nl redelijk sterke voorkeuren voor standplaats. Femke Deze foto is door mijn zoon gemaakt in een bos gebied,deze stond op een grote open vlakte waar zich vooral zandgrond bevond. De foto is 29 November genomen. Greetz yurrie-currie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 1 december 2009 Share Geplaatst 1 december 2009 (bewerkt) Ja volgensmij is het ook een gaspeldoorn. 1 december 2009 bewerkt door yurrie-currie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lein Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Weet iemand wat dit is? We dachten zelf dat het misschien een soort geurblok is omdat het zich naast een (illegale?) zwijnen voederplaats bevindt. Het zit hoog in een boom, dus dieren kunnen er vanaf de grond niet bij. Het betreft deze cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Villadora Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Is het de eindcache zelf ? Weet iemand wat dit is? We dachten zelf dat het misschien een soort geurblok is omdat het zich naast een (illegale?) zwijnen voederplaats bevindt. Het zit hoog in een boom, dus dieren kunnen er vanaf de grond niet bij. Het betreft deze cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buteo66 Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Weet iemand wat dit is? We dachten zelf dat het misschien een soort geurblok is omdat het zich naast een (illegale?) zwijnen voederplaats bevindt. Het zit hoog in een boom, dus dieren kunnen er vanaf de grond niet bij. Het betreft deze cache. Je zit in de buurt Lein. Het is blok zout dat gebruikt wordt om zoogdieren (herten) mee bij te voeren. En natuurlijk valt dat in de smaak bij de dieren... en natuurlijk zijn dat dan ook geschikte plaatsen voor een slachtpartij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lein Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Dat dachten we ook in eerste instantie, maar waarom zit dat blok bovenop een boom? Ik schat zo'n 4 meter hoog! Daar kunnen slechts vogels bij?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 geen flitspaal voor snelle cachers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
327 Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Dat dachten we ook in eerste instantie, maar waarom zit dat blok bovenop een boom? Ik schat zo'n 4 meter hoog! Daar kunnen slechts vogels bij?! en giraffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sukor Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 (bewerkt) De boom is aan de bovenzijde afgezaagd. Hierdoor kan de geur van het blok de boom intrekken waardoor hij als krabpaal voor zwijnen gebruikt kan worden. 31 december 2009 bewerkt door sukor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden