Spring naar bijdragen

Wat vinden jullie van zo'n log?


Tsarina Robin

Aanbevolen berichten

Voel ik hier een "leukste/langste" log klassement aankomen? :P

 

:yes:

 

Het idee is leuk.

Maar of het werkt. Ik dacht mensen te dwingen een goeie log te schrijven door er een prijs aan te hangen, inmiddels zelfs 3 prijzen, maar hij wordt erg weinig gedaan...... :P

 

Misschien moeten we hier een topic maken waarin leggers een linkje kunnen zetten om een naar hun idee erg leuke log onder de aandacht te brengen. Misschien dat dat anderen aan het denken zet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voel ik hier een "leukste/langste" log klassement aankomen? :P

 

:yes:

 

Het idee is leuk.

Maar of het werkt. Ik dacht mensen te dwingen een goeie log te schrijven door er een prijs aan te hangen, inmiddels zelfs 3 prijzen, maar hij wordt erg weinig gedaan...... :P

 

Misschien moeten we hier een topic maken waarin leggers een linkje kunnen zetten om een naar hun idee erg leuke log onder de aandacht te brengen. Misschien dat dat anderen aan het denken zet...

 

 

Eh, 't was eigenlijk wat cynisch bedoeld gezien ook de recente discussie over klassementen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat tijd kost: foto`s downloaden en in je log plaatsen. :yes:

Daar heb je wel een goed punt. Dat is idd een crime die foto's uploaden. :P

 

Maar dat is nu juist het leukste van de log. Enkele plaatjes van de omgeving, deelnemers etc. geven ook voor de volgende cachers een mooi beeld van de cacheroute. Zolang het maar geen spoilerfoto's zijn! Helaas gebeurt het steeds minder door cachers. Zelf vind ik het erg leuk foto's te plaatsen bij een log; probeer het ook vol te houden. En natuurlijk niet bij iedere cache, want ook ik heb wel eens de accu leeg ;)

 

Weet je wat ook stimuleert: een complimentje krijgen van de cachelegger voor je leuke log.

Motiveert je ook weer om de volgende keren weer een leuke log te schrijven.

Dus cacheleggers...... :P

 

Euh.....nog meer achter de computer! Ik krijg nu al (te) veel mail over mijn caches en van de watchlist :P Trouwens je motivatie is toch steeds voor een andere cachelegger? Je doet het tenslotte om die persoon te bedanken. Dus een bedankmailtje is wel leuk, maar voor de volgende cachelegger/maker moet je toch weer opnieuw in de pen. Overigens krijgen bijzondere logjes wel eens bericht van mij.

Maar structureel wordt erg veel werk met ruim 20 caches online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel mensen zoveel wensen en niemand bepaalt wat voor mij een flutcache is of niet en dus ben ik blij dat er nog mensen zijn die caches plaatsen, want wie schreeuwt het hardst als er straks niets meer ligt. Accepteren of laten liggen. Liever 100 flutcaches dan een geweldige waar ik 300km voor moet rijden.

 

Tolerant, praktisch, mileuvriendelijk en ook nog eens goed voor het puntjesjagersklassement :yes: Ben het helemaal eens met Sn@g! En Sn@g... houdt de watchlist is de gaten want er is weer toestemming voor een drietal nieuwe caches in het land van Sn@g en Twinlife (en tegenwoordig ook een klein beetje van Team Van Stoffelen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit dus ook regelmatig een uur achter de pc om plaatjes te laden. :yes:

Ik open dan wel drie schermen tegelijk, dan schiet het een beetje op.

 

Want een log is inderdaad leuker met een foto (of tien) erbij.

Ook voor jezelf als een soort logboek van je leven...... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat tijd kost: foto`s downloaden en in je log plaatsen. :yes:

Daar heb je wel een goed punt. Dat is idd een crime die foto's uploaden. :P

Dat dacht ik eerst ook. Maar als je de foto's eerst even wat kleiner maakt kan het sneller dan het tikken van de tekst. Aangezien grote foto's toch door geocaching.com worden verkleind, kun je het beter zelf doen. Het scheelt nogal of je enkele MB of enkele tientallen kB moet uploaden.

bewerkt door wirholt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Ruud wat een tekst zeg:

Is zeker geschreven door Marja :P

 

Groetjes Kees

Hoi Kees,

Ik moet je teleurstellen, het is niet alleen uit mijn brein ontsproten, maar ook persoonlijk door mij getikt.

Eigenlijk had je dat kunnen zien ook, er zit namelijk een gigantische grammaticale fout in icon_smile_blush.gif hetgeen Marja nooit zou overkomen :P

Ruud :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ook stimuleert: een complimentje krijgen van de cachelegger voor je leuke log.

Motiveert je ook weer om de volgende keren weer een leuke log te schrijven.

Dus cacheleggers...... :P

Dus ik neem alle moeite om een cache te leggen met alle werkzaamheden die daarmee gepaard gaan... en als ik dan eindelijk een keer een fatsoenlijke log krijg, dan moet ik de cachevinder bedanken??? Hoe haal je het in je hoofd! Of maak je een grapje misschien :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ook stimuleert: een complimentje krijgen van de cachelegger voor je leuke log.

Motiveert je ook weer om de volgende keren weer een leuke log te schrijven.

Dus cacheleggers...... :P

Dus ik neem alle moeite om een cache te leggen met alle werkzaamheden die daarmee gepaard gaan... en als ik dan eindelijk een keer een fatsoenlijke log krijg, dan moet ik de cachevinder bedanken??? Hoe haal je het in je hoofd! Of maak je een grapje misschien :P

@Malyenki: Ik ben het lang niet altijd met je eens, maar nu heb je mijns inziens gelijk.

Ik neem dan ook samen met jou aan dat het hier om een geintje gaat.

 

Vroeguh werd het wel gedaan, en wij hebben het ook wel gedaan, om iemand te bedanken voor hun bezoek aan onze cache. Dat ging dan niet eens om de log, maar vanwege het feit dat je je vereerd voelde dat iemand de moeite nam om je cache te zoeken. Dit is echter met het groeiend aantal cachers en logs ondoenlijk geworden om nog te verwezenlijken, hoe graag we dat ook zouden willen.

Ruud :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is heel wat anders, dat KUN je ook best wel eens doen. Op die manier kom je ook wel eens in contact met andere cachers. Maar de oproep hierboven zegt dat ik als cachelegger bij elke leuke log een bedankmailtje moet gaan sturen. Nou nee, bedankt, ik heb wel wat beters te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het niet moet, 20 dezelfde logjes met: deze (leuke/snelle/vul maar in) serie gedaan met team X

 

Cachers die samen met ons cachen schrijven dergelijke logs niet, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken :yes::P .

 

Hmm volgende keer toch maar als voorbeeld team Y zeggen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gisteren kreeg ik via de watchlist het bericht dat de hele Dedemsvaartserie wordt gearchiveerd.
Algemeen bericht.

Per 31 Augustus 2008 zal deze cache worden opgeheven.

De bonus cache zal echter nog één maand langer blijven liggen om mensen de gelegenheid te geven om die alsnog te loggen.

 

Reden hiervoor is o.a. dat steeds meer mensen geen moeite doen om een 'normale' log te willen schrijven.

Hierdoor wordt mij de zin ontnomen om nog langer onderhoud te plegen aan deze serie.

De gehele serie opzetten koste al bijna 3 maanden tijd inclusief studies en pagina opmaak.

Ik heb afgelopen 15 maanden veel tijd besteed aan het onderhoud en het beantwoorden van de vele mailtjes.

Men ziet dit blijkbaar niet in en logt 18 maal met dezelfde log.

18 logs geschreven met ctrl-c ctrl-v binnen 2 minuten!!!!!!

 

Aan allen die wel een 'normale'log schreven: Dank hiervoor.

 

Hopelijk heeft een ieder plezier gehad aan deze serie.

De druppel die de emmer deed overlopen was een log bij een multi die enig rekenwerk en een wandeling vereist. Er stond: Snel gevonden. Jammer jammer jammer. Ik kan het me best voorstellen. Ik hoop dat de maker op zijn besluit terugkomt en anderen hetzelfde plezier geeft als wij er aan hebben meegemaakt.

 

p.s. ik schrijf dit niet om de serie van familie is. Maar om te laten zien wat voor een frustratie deze korte flut logs kunnen veroorzaken.

Goed nieuws!!!! De hele serie is geadopteerd door yellow. Zoals ik heb begrepen wordt er niets aan veranderd behalde de "beruchte" nr.14 :( .

 

Yellow bedankt :P .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker goed nieuws! Toppie! :blush: Hij staat bij ons nog hoog op de "to do" lijst en willen daar een weekeindje-weg omheen plannen. Ik snap de ergenis wel van de legger. Ik maak dat ook wel mee met een korte serie van mij+ bonus. Soms staat er bij de bonus wel wat meer over de hele serie en dan vind ik het wel best. Maar regelmatig staat daar ook niets meer dan " Gevonden, TFTC". Dan krijg ik ook het gevoel van "u wordt bedankt, u kunt wel gaan". En dan stelt die Dedemsvaart nog heel wat meer voor ook! Wij zijn Yellow in ieder geval dankbaar dat hij wilt overnemen. Zo hebben wij ook nog een kans om die leuke serie te doen. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...