Spring naar bijdragen

Wat vinden jullie van zo'n log?


Tsarina Robin

Aanbevolen berichten

Ben het met je hele betoog eens, maar de uitspraak
Hij zit achter een verkeersbord, zoals 50% van alle micro's.

lijkt mij kinkklare onzin.

 

Dat was cynisch bedoeld. Ik weet ook wel dat niet de helft van alle micro's achter verkeersborden zitten, maar daar kijk ik wel het eerst bij een micro in een woonwijk...en grijp dan maar al te vaak direct raak. Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met het gevaar dat ik er uitgegooid wordt noem ik het toch nog maar eens.

 

Waar gaat ons spelletje eigenlijk om???

 

Leuke caches zoeken en verstoppen waarbij verstoppen voor een ieder weer een andere reden kan hebben en lang niet iedereen dat leuk leuk vind of leuke uitgebreide verhaaltjes lezen van een of andere zoekervaring?

 

Ik denk nog steeds het eerste.

En voor het tweede moet je naar mijn mening een ander spel spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om cache waar lange logjes verwacht worden als aparte cachetype te noemen bijv. "article cache" waarbij je minimaal 200 of 400 woorden kwijt moet in je log. Dan kun je die caches als je wil links (of rechts) laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om cache waar lange logjes verwacht worden als aparte cachetype te noemen bijv. "article cache" waarbij je minimaal 200 of 400 woorden kwijt moet in je log. Dan kun je die caches als je wil links (of rechts) laten liggen.

 

Beetje onzinnig lijkt mij. Je ziet toch zo dat er veel tekst staat in een logje. Dan sla je die toch gewoon over en lees je alleen de korte verhaaltjes. Om daar nu een ander soort cach van te maken omdat er mensen zijn die het niet prettig vinden om mooie verhaaltjes te lezen vind ik onnodig. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om cache waar lange logjes verwacht worden als aparte cachetype te noemen bijv. "article cache" waarbij je minimaal 200 of 400 woorden kwijt moet in je log. Dan kun je die caches als je wil links (of rechts) laten liggen.

 

Afgelopen week nog op het forum: caches waar extra eisen aan een found worden gesteld moeten altijd van het type "mystery" zijn.

Je kan dit dus als aanvullende voorwaarde stellen als je dat per se zou willen.

 

Aan de andere kant: door de aanwezigheid van 'flutlogjes' vallen de mooie logs extra op! :thumbup:

Bij een mooie cache zal het aantal mooie logs ook groter zijn. En natuurlijk zal er altijd een rotte appel tussen zitten, maar is dat nou echt zo erg als de rest van de mand wel om te smullen is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...