Spring naar bijdragen

Wat vinden jullie van zo'n log?


Tsarina Robin

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het lijkt dubbel werk. Meestal worden die caches met log volgt ter plekke gelogd via een PDA of GSM. Ik zou het zo niet doen, maar zie er ook geen kwaad in. Het frustreert me niet in ieder geval :(

 

Het frustreert mij ook niet hoor, zo erg is het niet. Maar ik vroeg me gewoon af wat iemand ertoe brengt om zo'n logje te maken. De verklaring van het ter plekke loggen klinkt erg aannemelijk. Dat zou inderdaad een goede reden kunnen zijn. (Ik maak zelf geen gebruik van dit soort gadgets, dus misschien heb ik daarom niet aan die mogelijkheid van mobiel loggen gedacht :( )

Als ik op vakantie ben doe ik het nog wel eens omdat ik moet betalen voor een Wlan verbinding of per minuut betalen in een internethok op de camping.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben deze serie voor de helft gedaan. Ik vond het tot nu toeeen zeer leerzame en interessante serie over de sluizen in de Dedemsvaart.

Het zou zonde zijn als deze serie opgeheven werd. Maar de mensen mogen best eens even wakker geschud worden om wat zinvolle en lezenswaardige logjes te schrijven.

We hopen, dat we deze serie nog eens af mogen ronden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik schrijf wel eens "log volgt" Dit doe ik als ik die dag laat thuis ben of ik moet nog wat anders doen die dag. Dat ik dan toch "log volgt" bij mijn gevonden cache schrijf is om mijn gedropte en meegenomen TB's en Geocoins in/uit de cache te halen zodat de eigenaren van de TB's en coins weten waar hun waardevolle eigendommen zijn. Als ik dan de volgende dag meer tijd heb schrijf ik een uitgebreidere log over hoe ik die cache heb ervaren. Maar als dat niet goed is hoor ik het graag.

 

En trouwens je kan beter "log volgt" neerzetten, als je weinig tijd hebt en later een leuker en uitgebreider log schrijft dan dat, als je weinig tijd hebt, schrijft "snel gevonden" en daar dan niets meer aan veranderd.

bewerkt door Kapiteintje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben deze serie voor de helft gedaan. Ik vond het tot nu toeeen zeer leerzame en interessante serie over de sluizen in de Dedemsvaart.

Het zou zonde zijn als deze serie opgeheven werd. Maar de mensen mogen best eens even wakker geschud worden om wat zinvolle en lezenswaardige logjes te schrijven.

We hopen, dat we deze serie nog eens af mogen ronden.

Nog ruim 2 weken de tijd :( .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gisteren voor 2 van mijn caches een . als log. Vind het wel jammer, want ik mag altijd graag lezen wat mensen er van vinden. Ik heb dan ook liever kritiek op een van mijn caches dan zo'n . punt :huh:

 

:( Een extreme puntjesjager ??!?!? :yes:

 

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat niet om een TB te droppen die ze vergaten waren, want dat doe ik ook zo. Soms vergeet ik een coin of TB in de cache te stoppen en dan kun je via een "write note" met alleen een . de coin of TB in de cache stoppen en dan meteen de "write note" deleten.

Dus misschien is het allemaal niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gisteren voor 2 van mijn caches een . als log. Vind het wel jammer, want ik mag altijd graag lezen wat mensen er van vinden. Ik heb dan ook liever kritiek op een van mijn caches dan zo'n . punt :huh:

 

:( Een extreme puntjesjager ??!?!? :yes:

 

:(

 

Haha ja dat lijkt er wel op ja.

 

Nee deze mensen hadden beide caches nog niet eerder gevonden en hebben ook geen TB of coin achter gelaten. Ze hebben de . in de foundlog gezet. Zag dat ze dat bij andere caches ook hadden gedaan. Maar vind het jammer.

bewerkt door Hondenuitlaatservice harry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat niet om een TB te droppen die ze vergaten waren, want dat doe ik ook zo. Soms vergeet ik een coin of TB in de cache te stoppen en dan kun je via een "write note" met alleen een . de coin of TB in de cache stoppen en dan meteen de "write note" deleten.

Dus misschien is het allemaal niet erg.

Is het dan zoveel moeite om even "coindrop" of "tbdrop" te schrijven? Tsjongejonge :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer genoeg maken maar weinig mensen gebruik van dit forum, dus de boodschap zal de ""schuldigen" niet gauw bereiken. Misschien een idee om de banner geocachersdiehunbestdoenmooielogsteschrijven onder aan de cachebeschrijving te plakken om het bereik wat te vergroten?

Heb maar even de daad bij het woord gevoegd en de banner onder onze caches geplakt :thumbup:.

Eens kijken of het helpt :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...