Spring naar bijdragen

Wat vinden jullie van zo'n log?


Tsarina Robin

Aanbevolen berichten

De cache waar Tsarina het over heeft, is een traditional of opraper zoals blijkbaar iedereen het noemt, maar wel 1 waar een leuke wandeling door een leuk onbekend natuurgebiedje aan vast zit.

Elke opraper is een traditional, maar lang niet elke traditional is een opraper! Van een traditional is de locatie bekend, maar een traditional op de top van de Mont Blanc is beslist geen opraper. Een opraper is een 'cache' die niets toevoegt: geen wandeling, geen bijzondere locatie, geen uitdaging, geen verhaal. Parkeren en bukken voor een puntje, meer niet. Geen prestatie, een minimale beleving (paasei rapen), niets om over te schrijven. Een flutcache met flutlogjes. Een traditional met een leuke wandeling door een onbekend natuurgebied is géén opraper!

 

A.u.b. geen reacties in de trant van dat je zo geweldig hebt genoten van die traditional achter de regenpijp van het wegrestaurant, die je na een lange autorit mocht loggen op weg van de toiletten naar de sigarettenautomaat. Als iemand dat geocachen vindt, vooral doen en veel plezier. De kick van zoeken en vinden? Gooi je autosleutels in de struiken en leef je uit! Ieder z'n ding. Dit draadje gaat echter over flutlogjes, en de vraag wat forumbezoekers daarvan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Elke opraper is een traditional

 

Nou... of dat zo is... Ik denk dat er ook wel multi's die naam mogen hebben. En ook de nodige mysteries met difficulty 1 (je weet wel, niveau "321.22 500E 567.33 51N" en zo)

 

Volgens mij denken veel mensen in de omgeving van Eindhoven hetzelfde over kwaliteit ... :beerchug:

 

Groetjes, Fangorn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke opraper is een traditional

 

Nou... of dat zo is... Ik denk dat er ook wel multi's die naam mogen hebben. En ook de nodige mysteries met difficulty 1 (je weet wel, niveau "321.22 500E 567.33 51N" en zo)

 

Nou, van mij mogen er wel meer mysteries met 1* komen. Die zijn tenminste op te lossen. Voor mij zijn die veel* mysteries, waarbij je eerst de bedoeling van de maker moet zien te achterhalen voordat je nog maar kunt beginnen met oplossen allemaal flutcaches. Maar dit zegt natuurlijk meer over mijn (flut-)niveau. Gelukkig kunnen we allemaal zelf onze flutkeuzes hierin maken. Wat een flutiliteiten, zeg! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, van mij mogen er wel meer mysteries met 1* komen. Die zijn tenminste op te lossen. Voor mij zijn die veel* mysteries, waarbij je eerst de bedoeling van de maker moet zien te achterhalen voordat je nog maar kunt beginnen met oplossen allemaal flutcaches. Maar dit zegt natuurlijk meer over mijn (flut-)niveau. Gelukkig kunnen we allemaal zelf onze flutkeuzes hierin maken. Wat een flutiliteiten, zeg! :D

 

Inderdaad... het makkelijkste is gewoon van alle caches het eind coordinaat in een gpx bestandje zetten (en POI en zo). Voordeel is dan dat iedereen zelf kan kijken hoe hij er heen gaat: rond wandelen, met de auto erboven op parkeren, anderen laten doen, etc. Iedereen kan elke cache doen, en als je een leuke wandeling wil, of een uitdaging of wat dan ook: gewoon zelf plannen, zolang eindpunt er maar in voorkomt.

 

Precies, jij snapt het tenminste. En als we willen wandelen hebben we die caches toch helemaal niet nodig. Moet je eens kijken wat een kwaliteit aan landschap om ons heen ligt! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon weer de rode paaltjes route gaan wandelen.

Dat deed ik ook al voordat ik een GPSr had.

Niks mis mee.

Vaak veel mooier dan een cache-zoektocht.

Hoef je ook geen log te schrijven.... 8-))

 

De blauwe paaltjes route is veul mooier, ze zouden de rode paaltjes routes af moeten schaffen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon weer de rode paaltjes route gaan wandelen.

Dat deed ik ook al voordat ik een GPSr had.

Niks mis mee.

Vaak veel mooier dan een cache-zoektocht.

Hoef je ook geen log te schrijven.... 8-))

 

De blauwe paaltjes route is veul mooier, ze zouden de rode paaltjes routes af moeten schaffen :angry:

 

AHA, ik voel dat hier zich weer een splitsing dreigt te vormen; De Orde van Rode Kwaliteits Paaltjes Discipelen en Het Verheven Genootschap der Groene Paaltjes Volgelingen. Uiteraard elk een eigen site, statuut, leefregels en cachecode. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AHA, ik voel dat hier zich weer een splitsing dreigt te vormen; De Orde van Rode Kwaliteits Paaltjes Discipelen en Het Verheven Genootschap der Groene Paaltjes Volgelingen. Uiteraard elk een eigen site, statuut, leefregels en cachecode. :crybaby:

Ach, zolang je niet voor paal staat, mag het geen naam hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AHA, ik voel dat hier zich weer een splitsing dreigt te vormen; De Orde van Rode Kwaliteits Paaltjes Discipelen en Het Verheven Genootschap der Groene Paaltjes Volgelingen. Uiteraard elk een eigen site, statuut, leefregels en cachecode. :angry:

Ach, zolang je niet voor paal staat, mag het geen naam hebben.

 

Dat staat als een paal boven water! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke opraper is een traditional, maar lang niet elke traditional is een opraper! Van een traditional is de locatie bekend, maar een traditional op de top van de Mont Blanc is beslist geen opraper.

 

Hehehe, en daar kun je niet zomaar met een Gele Bussie komen en zullen we wedden dat na die cache (GCM8P6) er geen log komt van: "snel gevonden, nu naar de volgende" of "zie log ..." :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke opraper is een traditional, maar lang niet elke traditional is een opraper! Van een traditional is de locatie bekend, maar een traditional op de top van de Mont Blanc is beslist geen opraper.

 

Hehehe, en daar kun je niet zomaar met een Gele Bussie komen en zullen we wedden dat na die cache (GCM8P6) er geen log komt van: "snel gevonden, nu naar de volgende" of "zie log ..." :angry:

 

:crybaby: Goeie! Of: "bij het naderen van de cache zagen we al 3 andere teams bezig met zoeken."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...