Prof. Y. Lupardi Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Microsoft heeft een Google Earth-kloon: MSN Virtual Earth . Tot voor kort niet zo voor ons interessant vanwege de kwaliteit van de beelden. Maar dat is veranderd. Kijk maar eens bij Live Search Maps De beelden zijn copyright Mocrosoft en NavTeq en AND. Het interessante eraan is dat deze beelden niet door de molen van onze overheid zijn gegaan. Wat je ziet dat is er! Dus niet zoals bij Google Earth van die grofgepixelde stukjes die iets geheims verbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 (bewerkt) Inderdaad, zelfs het militair vliegveld Gilze-Rijen (Apache helicopters) hier in de buurt staat er volledig op. 27 december 2007 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Wat wel opvalt is dat de detailkaarten ongeveer 2 jaar oud zijn (volgens mij) en de uitgezoomde kaarten nog heel veel ouder. Volgens mij van rond 2000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Op luchtmachtbasis Leeuwarden zie je zelfs de F-16's staan : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Op luchtmachtbasis Leeuwarden zie je zelfs de F-16's staan : Dat zal ze leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 (bewerkt) De Birds Eye view kaart is volgens mij het nieuwst, ik schat op zomer 2006. In deze zijn sommige objecten wel bewerkt, ik zie de startegische opslag van defensie in Poortugaal(nabij de cache Het Dolhuis) in een lage resolutie, het is echter niet helemaal onzichtbaar gemaakt. Geinig dat je kan zien of er in New York een file staat, hier echter (nog) niet in gebruik. 27 december 2007 bewerkt door delta123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 De foto's, van Eindhoven althans, zijn tussen 10 april en 26 juni 2006 genomen. Ik kan dat zien aan onze auto (nieuw 10 april 2006) en Het Wapen van Tongelre dat nog aanwezig is (afgebrand op 26 juni 2006). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Het ziet er leuk uit, maar is het gedetaillerder dan Google? Naar mijn mening niet, althans niet het stukje Den Bosch dat ik bekeken heb. Verder heeft Microsoft het laatste stukje van onze straat een andere naam gegeven, dat is niet echt handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Sluit mij aan bij 2006 Dat is nl het jaar dat de speel tuin hier in hallum is gemaakt. En zie ik dar nu een cacher bij 7 sterren is dat moeilijk.???? zo ja dan is de foto hier van na 16-9-2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jojonl Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 altijd leuk dit soort dingen rond geldrop is geen bird's view mogelijk, maar in het zuiden van het land weer wel. Ze zijn dus blijkbaar niet over heel nederland gevlogen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Sluit mooi aan bij dit bericht: http://www.dutchcowboys.nl/search/12343 "Nederlandse geheimen onthuld" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hneel Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 (bewerkt) Het verschilt zo te zien van plaats tot plaats welke, Google of Microsoft, er gedetaileerder en/of nieuwer is. In mijn eigen woonplaats wint Microsoft op beide punten. Ook de grensregio in Belgie is nu veel duidelijker. Het leuke van GE is dat je mooi een waypoint kan weergeven op een kaart via de coordinaten in het URL. Bij Microsoft kan dat ook wel maar dan zien je geen pushpin, dus dan weet je eigenlijk nog niet precies waar het waypoint ligt. 27 december 2007 bewerkt door hneel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilonka1980 Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Waar kan ik foutjes doorgeven??? Nou weet ik dat ze bij ons vaak zat de verkeerde kant op de straat in rijden, nu weet ik dus ook waarom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 (bewerkt) Ik vind dat het echt niet kan! Levensgevaarlijk!!! Wij wonen vlakbij de luchtmachtbasis van Hilversum, en moet je nou eens kijken wat er allemaal open en bloot ligt: 28 december 2007 bewerkt door Team GPSearching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Maar GPSSearching toch. Als je links uit je beslagen venstertje kijkt, zie je de boeings al staan. Jij hebt die view helemaal niet nodig, om de beginplaats van de startbaan te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden