Spring naar bijdragen

Microsoft heeft nieuwe luchtfoto's


Aanbevolen berichten

Microsoft heeft een Google Earth-kloon: MSN Virtual Earth .

Tot voor kort niet zo voor ons interessant vanwege de kwaliteit van de beelden.

Maar dat is veranderd. Kijk maar eens bij Live Search Maps

De beelden zijn copyright Mocrosoft en NavTeq en AND.

Het interessante eraan is dat deze beelden niet door de molen van onze overheid zijn gegaan. Wat je ziet dat is er! Dus niet zoals bij Google Earth van die grofgepixelde stukjes die iets geheims verbergen.

eb79a09b_Noordwijk1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De Birds Eye view kaart is volgens mij het nieuwst, ik schat op zomer 2006.

 

 

 

In deze zijn sommige objecten wel bewerkt, ik zie de startegische opslag van defensie in Poortugaal(nabij de cache Het Dolhuis) in een lage resolutie, het is echter niet helemaal onzichtbaar gemaakt.

 

 

 

Geinig dat je kan zien of er in New York een file staat, hier echter (nog) niet in gebruik.

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er leuk uit, maar is het gedetaillerder dan Google? Naar mijn mening niet, althans niet het stukje Den Bosch dat ik bekeken heb. Verder heeft Microsoft het laatste stukje van onze straat een andere naam gegeven, dat is niet echt handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verschilt zo te zien van plaats tot plaats welke, Google of Microsoft, er gedetaileerder en/of nieuwer is. In mijn eigen woonplaats wint Microsoft op beide punten. Ook de grensregio in Belgie is nu veel duidelijker.

 

Het leuke van GE is dat je mooi een waypoint kan weergeven op een kaart via de coordinaten in het URL. Bij Microsoft kan dat ook wel maar dan zien je geen pushpin, dus dan weet je eigenlijk nog niet precies waar het waypoint ligt.

bewerkt door hneel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...