Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Even het hele draadje doogelezen (en dat viel niet mee zeg!!!), en zag dat wij nog niet hebben gereageerd.

 

GPSearching is een naam die ik bedacht heb voor dat Geocaching een feit werd. Ik organiseerde GPS tochten met opdrachten in het binnen- en buitenland. Er moest dus een naam uitgevonden worden dat hier mee te maken had.

 

GPS is vanzelfsprekend en de letter S van GPS is ook de eerste letter van Searching oftewel Zoeken!!!

 

Team omdat ik met mijn lieftallige vrouw op stap ga!!!

 

En... Pentagram... wij waren wel een beetje huiverig toen we jullie tegenkwamen bij Birds... wat zullen ze nou voor magische dinegn met ons doen... maar nu alles uitgelegd is, hoop ik jullie weer ergens tegen te komen hoor!! :yes:

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

;) The 3 degrees.

 

Nee, we zijn niet vernoemd naar die oude Motown band!

Wij zijn met z'n drietjes, en meestal cachen we ook met z'n drieen.

En degrees komt van graden Noorderbreedte en Oosterlengte!

Die Dieselhond kennen wij ook trouwens van de camping in Groningen, het andere hondje heette Benzine! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal maanden geleden raakte ik dan eindelijk ook besmet met het geocachingvirus (t was wat later dan gepland, want ik was eerder besmet geraakt met pfeiffer, waardoor de geocaching besmetting op zich liet wachten ;)).

Een nickname was alleen nog ff lastig. Een van mijn bijnamen is Yeti (ooit gekregen van een brugger :S), aangezien mijn voornaam Jette (ook wel als Yette gespeld) is. Maar helaas... Yeti kon niet (er was al iemand wiens naam er te veel op leek :rolleyes:), dus ik meost iets anders bedenken. Ik heb ngo even zitten denken over iets met pannenkoeken (jeugdtrauma, heb ik het liever niet over :huh: en hoort bij cachen natuurlijk ;)), maar toch maar neit gedaan.

Nou ben ik niet zo gek lang voor ik begon met geocachen ook begonnen met het verzamelen van badeenden... dus dat was makkelijk. Heb er badeendje van gemaakt (in plaats van badeend) omdat dat wat beter bekt.

 

Badeendje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wij zijn team Doler & Co.

Doler is wat vaag. Moet z'n weg nog vinden ;)

Maar Co. is natuurlijk overduidelijk. Al meer dan 30 jaar m'n steun en toeverlaat, hoop in bange dagen en m'n enige en echte maatje :rolleyes:

 

groeten Doler ( & Co. )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Het hele bericht doorgelezen (was wel even werk :rolleyes: ) en toen besloten om ook maar even te reageren.

Onze naam is gekozen omdat wij gek zijn op vlinders. Ze doen ons denken aan de zomer (zijn we hard aan toe trouwens) en aan genieten van het leven. Er zijn vlinders die maar één dag leven, dat is kort om te genieten van het leven.

Wij leven al wat langer en hopen daar nog een flink aantal jaartjes aan toe te mogen voegen. In deze jaartjes willen we vooral veel genieten.

Een baan vol stress en niet naar de zin maakt dat genieten moeilijk gaat. Door met de GPS op pad te gaan, soms alleen, soms met z'n tweeën en heel af en toe met het hele gezien (3), genieten we van mooie stukjes natuur, geniale verstopplaatsen en prachtige stadswandelingen. Beter dan thuis op de bank zitten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik zag dat dit topic boven kwam drijven in rss. Als dit topic dan toch nieuw leven is ingeblazen doe ik mee.

Mijn nickname is een verbastering van m'n achternaam, ooit aan een engelsman (of amerikaan) de naam blees proberen uit leggen? :-))

Dus dan maar Blaze, en blazez? tja, als grapje ooit ontstaan tijdens het werk als antwoord op een collega die 'jezus' riep (maar dan laten we zeggen op een niet gelovige manier <grin>). blazez rijmt dan weer op ..... ???. ok, op dat moment was het lollig, maar de naam is een beetje blijven hangen.

Ook omdat je de naam niet zoveel tegenkomt betekend het dat de naam ook op de geocache site nog vrij was :-)

 

 

Cheers

Edwin Blees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja "Twin Peaks" en zelfs nog nooit iets van de serie gezien.

Volgens mij heb ik het ook in mijn profiel al uitgelegd:

 

Eigenlijk zomaar een gedachtenkronkel:

Wij, fam. vd Berg zijn(bijna) allemaal geboren in juni dus Twins.

en we zijn dus allemaal vd Bergen (Peaks vrij vertaald), vandaar dus Twin Peaks

 

Sinds kort een nieuw avatar. (kom je wellicht straks ook in onze logs als sticker tegen)

 

Verbaasde me overigens dat dit nog niet in gebruik was.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

In het motorblad van Nico werd geocaching uitgelegd. Schatzoeken voor volwassenen! Bijna gelijkertijd stond er in het Utrechts Nieuwsblad een reportage over geocaching. Onze interesse was gewekt. Omdat wij al veel wandelden, maar soms de weg kwijt waren, leek het ons een prima oplossing om te gaan wandelen met een GPS. Bij Beversport in Utrecht zijn wij ingelicht door Remco (Hawkeyes) over de GPS en geocaching. Eerst hebben wij de GPS gehuurd voor een weekend, maar na dat weekend waren wij zo enthousiast dat wij direct een GPS aanschaften.

Op naar de eerste cache. Wij gingen toevallig een weekje met de caravan naar Zeeland, dus daar hebben wij de GPS uitgeprobeerd. Bij het loggen van de cache moest een naam ingetikt worden. Omdat wij nog niet wisten dat je ook een teamnaam kon verzinnen zijn de eerste logjes onder GeoGup gemaakt. GeoGup omdat Nico al jarenlang de Gup genoemd wordt. Waarom? Geen idee! Omdat Gup zo kort is, is er GeoGup van gemaakt.

Later wilde ik ook wel in de logjes genoemd worden. Sinds enkele jaren word ik Zoef genoemd, omdat ik altijd haast lijkt te hebben (wat niet zo is). Ik schijn snel te lopen en wil alles tegelijk doen. Vandaar die bijnaam.

Omdat Zoef al bestond zijn er extra ffjes aan toegevoegd. Dus zo is onze naam

GeoGup & Zoefff ontstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...