Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
ReizenReizen

Een beetje late reactie ivm vakantie in Marokko. Waar je trouwens fantastische caches kan lopen. Maar dat even terzijde.

Nou nou, dat een klaproos zo veel tips kan opleveren. Ik heb moeten lachen om jullie ervaringsverhalen.

Bang voor de pijn ben ik absoluut niet maar ja, het welles nietes vrouwtje in mijn hoofd heeft ook nog wat te vertellen.

Het adres van die goede zetter wil ik zo wie zo over de mail wel hebben.

Ik hou jullie op de hoogte.

 

Jolanda ( het vrouwelijke deel van Team Klaproos).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Kolonisten: onze naam komt van het spel "De kolonisten van Katan", waar we naast het cachen ook aan verslingerd zijn, aan wel meer spelletjes trouwens. Daarnaast slaat De Kolonisten op al die ontdekkingsreizen die met (en zonder) de GPS gemaakt worden. Tot slot slaat het op gebiedstoe-eigeningsdrift. Je wilt toch wel overal je geur achterlaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Kostte even wat moeite om een nickname te verzinnen, maar hij is er dan toch :huh:

Voor ik Geocaching ontdekte wandelde ik al graag. En voor het vinden van een cache is het vaak ook nodig: Lopen.

Een link met het Geocachen geeft Aard. Zie daar, de nickname AardLoper was ontstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Mijn nickname is heel eenvoudig.

 

Ik dacht wat doe ik eigenlijk bij geocaching? nou min of meer het zoeken van een schat. Het zei virtueel het zei fysiek.

 

Dus ik dacht.. Maak er schatzoeker van. Aangezien ik uit Limburg kom en hier trots op ben dacht ik, waarom dan niet schatzoeker in 't limburgs.

 

Aldus werd het sjatzeuker. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nickname voor de geocachers is: "schatzoeker".

 

Deze nickname heb ik aan Annita mijn vrouw te danken. Al zoekende naar een leuke naam waren al mijn fantasiën reeds door een andere cacher in gebruik.

 

Annita kwam toen met de simpele en doeltreffende opmerking. Je wil schatzoeken dus ben je een schatzoeker. Vanaf toen ben ik dus "schatzoeker"!

 

En sjatzeuker ook ik zit in Z-O Limburg! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nickname is afgeleid van mijn hobby/werk ballonvaren. Ik heb zelf namelijk een eenpersoonsballonnetje die ze "Cloudhopper" noemen. Er zit namelijk geen mandje onder zodat je letterlijk kan hoppen met je benen bij de landing van de ballon. Vandaar Hoppertje zoals ik mijn ballonnetje liefkozend noem. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

tja, Pallas...

ik kwam deze nickname tegen op een ander (niet gc-gerelateerd) forum en vond het wel pakkend. Helaas was er al een amerikaanse cacher met deze nickname, dus heb ik mijn nickname veranderd in Pallas Athene.

 

Pallas Athene is de Godin van de Wijsheid en Krijgsbeleid

(hier een leuk informatief stukje over haar: Pallas Athene)

 

omdat ik een klassieke opleiding heb genoten (wacht... aan het genieten ben, ik moet nog examen doen dit jaar ;) ) is dit eigenlijk een ode aan mijn docent Klassieke Talen, meneer Nieboer. Hij gaat dit jaar met pensioen, maar hij wist elke les leuk te maken door een geweldige hoeveelheid aan oude verhalen. Het zou me niks verbazen als hij uit het oude griekenland kwam en alles zelf heeft gezien :angry:

Ik vind het verhaal van Pallas Athene wel een leuk verhaal omdat de godin is geboren uit het hoofd van Zeus, de oppergod. Gebeurt niet zo vaak :cry:

 

groetjes, Marij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eek: Ik wil ook wel wat kwijt over mijn nickname en de nicknames van mijn caches. Allereerst: By-Tor and the Snow Dog is de titel van een nummer van het album: Fly by Night van Rush, een Canadese rockband die dit jaar al 30 jaar aan de weg timmert. Dit jaar komen ze sinds twaalf jaar weer eens bij ons langs. Op dat moment heb ik lang moeten wachten. :angry:

 

Dan de naam van mijn eerste cache: Cygnus X-1. Eveneens afkomstig van Rush, alleen nu van het album: Hemispheres. Mijn tweede cache is net ge-approved en heet: Kamikazes en dat heeft geen snars met al het voorgaande te maken. :cry: Dan hoop ik binnenkort een derde cache ge-approved te zien en dat is, jawel: Cygnus X-2. Geen titel van een nummer, maar weer wel een logisch gevolg van Cygnus X-1.

Snap je?

 

Nu, ik zal jullie niet langer tot last wezen met mijn slappe verhaal zo laat op de avond. Welterusten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fly by Night van Rush, een Canadese rockband die dit jaar al 30 jaar aan de weg timmert.

Ow je stamt uit de tijd van Jimmy Page, alhoewel iets later....

 

Dit jaar komen ze sinds twaalf jaar weer eens bij ons langs

 

Waar, waneer... Ik ga meeeeee

 

Nu, ik zal jullie niet langer tot last wezen met mijn slappe verhaal zo laat op de avond. Welterusten

 

Je word ouder papa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow je stamt uit de tijd van Jimmy Page, alhoewel iets later....

Waar, waneer... Ik ga meeeeee

Je word ouder papa

 

Jaaaah, Megaheks let goed op! ;) Ik word inderdaad ouder as. 11 mei al 31. En inderdaad ook papa. De tweede is al onderweg. Allemaal aspirant geocachers.

En Rush komt op 1 oktober as. naar Ahoy. Wees wel snel als het al niet uitverkocht is. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...