Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Hallo

 

onze naam komt van de dire straits cd BROTHERS IN ARMS we zijn zes vrienden die door scouting tezamen zijn gekomen en zijn allemaal bevangen door het geocaching virus

en mijn nickname Wolfje heb ik over gehouden van een JOTA dus die heb ik gewoon weer gebruikt

 

 

groetjes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Brother 1 (Team Brothers in Arms) And the brothers are going one.........

Kun je misschien eens uitleggen wat er op de puntjes hoort te staan?

'And the brothers are going on....' zou ik kunnen begrijpen, maar dat staat er niet en nu vraag ik me af of hier soms 'two, three, ...., six' achter moet komen.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok hier mijn verhaal dan ook maar

 

Een jaar of acht geleden begon hier in het idyllische Eindhoven een gemeenteproject genaamd Digitale Stad Eindhoven (DSE). Dit DSE was niet meer dan een bulletinboard. Echter met een aansluiting op IRC, zodat zonder internetverbinding gechat kon worden. Op een middag besloten een stel vrienden en ik dit ook maar eens te doen (had net een nieuwe PC met 9600 baud modem, dus dat wou wel :D ) Eerst moest ik me registeren. Plots werd er om een nickname gevraagd. Even snel denken.... niets. Dus daarom besloot ik de televisie aan te klikken en het eerste woord wat op een nickname leek, als nickname te gebruiken.

Dus ik druk de tv op 9 (toen nog de BRT1) en daar was net het kinderuurtje met Quick & Flupke op. Sindsdien zit ik vast aan flupke. Aangezien meer mensen op dit idee zijn gekomen, staat er soms een liggend streepje met mijn provider aan, maar dat hoort er dus niet echt bij.

 

Frits... Flupke dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooruit dan maar, de betekenis van Achtbaangek :D .

 

Tot afgelopen winter was ik in mijn vrije tijd veel in pretparken te vinden. Echter tijdens de winter zijn de meeste parken gesloten en toevallig kreeg ik via Williii het idee een GPS aan te schaffen. Hierop zou Williii weer het idee krijgen een GPS aan te schaffen, maar dat terzijde. :thumbup:

Toen ik bekend werd met geocaching en mijn eerste vangst wilde loggen werd er een inlognaam gevraagd. En ondanks dat ik al maanden niet in een achtbaan had gezeten was ik nog steeds achtbaangek.

 

Achteraf ben ik blij met deze naam, omdat het

 

a) blijft hangen bij de mensen en

:cry: een mooi opzetje is om af en toe een bruggetje te maken in de logs. Een soort looping als het ware.

 

Achtbaangek

 

PS ik heb een voorkeur voor houten achtbanen. Robin Hood in SFH is op 't ogenblik mijn favoriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ach laten wij dan ook niet achterblijven.

 

Wij zijn dus het EastWood Team.

Alleerst zijn we een team, Eric (ikke dus), Benita en de kids Jonathan en Tamara.

EastWood is onze engelse vertaling van Oosterhout (NB) waar we wonen, vandaar

de naam.....

 

 

 

Eric, EastWood Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Mijn nickname is eigenlijk geen nickname, maar toch wel....

Ik heb nooit echt een nick nodig gehad, totdat ik werd uitgenodigd op een lanparty. Nu ben ik erg bescheiden en verzon YourRuler. Die heeft erg lang stand gehouden totdat een bepaalde holding een berg supermarkten opkocht om goed mee te kunnen de boeren...wat vervolgens mislukte.

 

Mijn voornaam kwam zo wel erg vaak in de publiciteit en men dacht de meest vreselijke dingen over mij: Laurus verdacht van belastingontduiking, Laurus ontslaat 1000 werknemers, Laurus op het strafbankje...

 

Toen werd het spannend: ben ik als YourRuler een tijdje ondergedoken in een grot middenin de woestijn en toen de kust veilig was als Laurus ' herboren'.

 

M'n avatar heb ik als genoegdoening voor geleden schade gej.. had van de holding. :P

 

Groeten,

 

Laurus

TeamEnergy (onze teamnick is een heel ander verhaal, zie daarvoor de info van TeamEnergy)

 

 

PS: Ik geloof dat mijn oude nickname ondertussen is overgenomen door een George B. uit de U.S. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai. Meteen na de geboorte wisten we al, aan het stemgeluid mankeert in ieder geval niets. Het is hooguit wat hard.

 

Onze dochter heet Bibi. En wanneer ze zich vanuit haar slaapkamer liet horen, wisten we dat 'Piep' wakker was.

Is altijd zo gebleven. Piepen heeft ze nooit gedaan, brullen wel.

 

Heb deze site twee dagen geleden bij toeval ontdekt. Altijd gedroomd van schatzoeken en tijdcapsules plaatsen, als kind al briefjes achter de plint verborgen, voor latere bewoners van het huis. Zelfs twee jaar geleden tijdens de badkamerverbouwing foto van man en kind (in het oude bad) onder het nieuwe bad verstopt.

 

Ik hoop gauw een gps aan te schaffen!

Piep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw Yvanka, dat klinkt als een ECHTE geocachers-spirit. Als ik jou was zou ik snel een gps kopen!

Ennuh, als je dan wat ervaring hebt dan verwacht ik eigenlijk wel een cache van jou die een beetje op zo'n sneaky wijze verstopt is zoals je altijd al deed. De meeste caches liggen op redelijk normale plaatsen en gaan voor een groot deel om het wandelen en het natuurgebied, maar de andere soort: op bijzondere wijze verstopte caches: daar hou ik in elk geval zeker ook van!

 

Maar om even terug te komen op het topic: wordt het nou Piep of Yvanka?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nick is een karakter uit de serie Startrek the next generation.

Ik ben een soort van trekkie, dus toen ik een paar jaar terug op het internet een nick nodig had was de 1e keus Locutus, die was al bezet dus werd het Dutch-Locutus. Die gebruik ik nu dus op diverse forums.

Mede Trekies herkennen de naam meteen, wat soms tot leuke reacties leid: "Hey locu..wat doe je hier in sector zero??"

 

Greetz Locutus

 

We are the Borg, resistance is futile. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team de rode Kater, Kijk naar de foto's op diverse loggings en zie de mascotte.

Wat mij betreft Greenman heeft te maken met mijn opleiding (bosbouw/landbouw) en zoals Kermit (sesamstraat) ooit eens zong "I'ts not easy being green"

Mijn tweede nick is Tokke, gekregen van mijn zusjes omdat ik vroeger veel met 27 mc spullen werkte, komt van tokkelen = praten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...