Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

nOu nog mooi plaatje ervan.....

weet je waar eagle voor staat (bij de natives dan)?

anders zou ik dat wel ff opzoeken, kan je ook direct havik zoeken en dan weet je een stuk meer over mij en mijn nick is dan ook dier-ekt een stukje duidelijker.....vaag? ja vaag....maar zoekt en gij zult vinden.....

Groeten Remco

:D  ;)  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een Mumzles look a like gevangen en ook al eens een Mumzle :D  ;)

Megaheks ken mooi carambale maar volgens mij ben ik de eerste die echt een mumzle gevangen heeft!

You want proof? Kijk en huiver:

image

Zo'n mumzle is niet voor de poes!

Oorspronkelijk had ik twee mumzles gevangen maar de ene is al meteen ontsnapt (Tips zijn welkom) vandaar dat deze nu stevig achter de tralies zit.

Ik ben overigens van plan om hem (haar??) binnenkort in één of andere cache los te laten.

 

Jaap.

 

 

 

Edited By Jaap & Sem on nov. 13 2002 at 00:34

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klik op rechtermuisknop, krijg je properties, ga dan met muis over url en plakken maar...zo werkt het bij mij tenminste of gebruik de knop Image...dan krijg je foto erbij...maar das niet verstandig omdat Rene's server volloopt dan

 

 

 

Edited By MegaHeks on nov. 13 2002 at 00:17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip, Ik had hem nog niet eens gelezen.

Ik heb het zo gedaan:

FTP programma downloaden bij Tucows, Homepage aanmaken (had ik nog niet, nu wel), jpegje uploaden, linkje in reply editten en klaar is Kees\Jaap.

Ging sneller dan ik dacht.

Maar wat vind je van m'n mumzle? Heftig nietwaar?

 

Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ben niet dood, ja ik woon in Frankrijk, en nee, het heeft niks met het leven te maken...

omdat ik hier en daar gebruik maak van fora neem ik ook maar meestal dezelfde nickname. Het is gewoon een samemtrekking van de eerste twee letters van mijn voornamen en achternaam. Simple comme bonjour!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Het is gewoon een samemtrekking van de eerste twee letters van mijn voornamen en achternaam. Simple comme bonjour!

Huh?? Simpel? Snaputnie.

 

Kruimeldief

 

[i:post_uid0]Dom geboren en nooit iets bijgeleerd.

[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom uit Baflo en aangezien de bende van Baflo Bill reeds ter ziele is, dacht ik deze naam wel te kunnen gebruiken.

Vandaar...

Ken jij dan misschien mijn waarde ex-collega Wim Vogel ook?

 

Nou ik hier toch ben, Oller is een god van de jacht, leek me wel toepasselijk. Er schijnt ook nog een runeteken bij te horen ook, zie links.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nickname komt van een computerspel waar je je naam moet invullen in de highscore lijst. Om onderscheid te maken tussen verschillende entries, veranderde ik telkens een letter in mijn voornaam (Chris). Op een gegeven moment werd dit Krix.

 

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de nickname-afkomst van Zenz. Spreek je het uit als 'zens' of als 'zet-en-zet'? En waar komt het vandaan?

Zenz, can you give us a clue?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de nickname-afkomst van Zenz. Spreek je het uit als 'zens' of als 'zet-en-zet'? En waar komt het vandaan?

Zenz, can you give us a clue?

 

Zeker, dat kan ik. Je spreekt het uit als Zenz   :D

 

Dankzij mijn Friese geboortegrond klinkt het bij mij meer als 'sens', één woord dus. Het heeft geen directe betekenis, maar vertegenwoordigt een waaier van associatieve connotaties als: sense, sensible, sensitive. Ondertekenen met 'Zenz' daagt me elke keer weer uit, te proberen die connotaties ook waar te maken. Ik gebruik 'Zenz' al jaren als standaard 'nickname' in fora, nieuwsgroepen, reactiepanelen etc.

 

Leuke thread is dit, trouwens! Hawkeyes attendeerde me vandaag tijdens de GPS-infodag op Krix' vraag, vandaar mijn wat late reactie. Het was een geslaagde dag, overigens. Voor mij al helemaal, vanwege een constructieve en plezierige ontmoeting met Geoman. Een bakkie koffie en een gezicht bij een naam - precies datgene wat ik bij virtuele contacten zo node mis. Misschien moet ik m'n nick maar wijzigen in 'Senseo' ;)

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 1963 heb ik 2 vaarten met v Nievelt Goudriaan gedaan op een coaster als 3e stuurman. Daarbij onderstaande oorkonde uit de handen van "Neptunis" ontvangen. Sindsdien de bijnaam Goofy. De figuur die je op onze cachefoto's aantreft komt ook uit die periode.

 

image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...