Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Gast 68-1030918519
Laten we het er maar op houden dat ik dol ben op.... IJsjes! :D

Nuh, accepteren we niet. Laten we het er maar op houden, betekent meestal dat het kul is ;)

 

 

Kruimeldief

 

 

[i:post_uid0]De helft van het leed dat wij in onze harten bewaren is leed omdat wij het bewaren.

[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Laten we het er maar op houden dat ik dol ben op.... IJsjes! :D

Nuh, accepteren we niet. Laten we het er maar op houden, betekent meestal dat het kul is ;)

Vooruit dan maar. De naam IJskimo heb ik jaaaaren geleden gekregen omdat ik zo ijskoud kon reageren op situaties die voor de meeste mensen nogal schokkend zijn. Dit had vooral met mijn toenmalige werk te maken.

 

De laatste tijd valt dat ijskoud overigens erg mee. In sommige situaties kan ik best even ontdooien.

 

Overigens ben ik wel echt gek op ijsjes hoor  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...buizerd kwam...naam bedenken...dat was dus niet zo moeilijk...Eagles

Eeuuhh, Eagles zijn toch adelaren en buizerds zijn toch niet adelaren of vergis ik mij nu zo.

 

Overigens komt hawkeyes van een bijnaam die ik ook in een grijs verleden gekregen heb omdat ik altijd alles zag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Vooruit dan maar..........Overigens ben ik wel echt gek op ijsjes hoor  :D

Yep, **Flurrie met capucino van een Amerikaanse vreettent die ooit in opschudding kwam omdat zijn hamburgers van runderen kwam dat op weides graasde waar speciaal het bos voor is gekapt...

 

Kruimeldief

 

[i:post_uid0]Duizend vermoedens maken nog geen bewijs. [/i:post_uid0] :hehe:

 

 

 

Edited By Dauwtrappers on nov. 08 2002 at 08:09

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik werd een beetje overvallen door de vraag naar een nickname. Ik heb toen maar mijn userid genomen dat ik op mijn (toenmalige) werk had.

 

Verklaring van dat userid (saghws) is:

SAG = Software AG

Dat is de naam van het bedrijf waarvoor ik toen werkte, dit bedrijf maakt software, vandaar. Het is in Duitsland begonnen en AG betekent in het Duits zoiets als BV of NV.

Duitsers hebben geen fantasie, als het stroopwafelbakkers geweest zouden zijn in Nederland hadden ze waarschijnlijk ' Stroopwafel BV' geheten.

 

En de H in sagHws staat voor Holland, want het bedrijf is een multinational.

 

De laatste twee letters (ws) tenslotte zijn mijn initialen.

 

Zo nou weet je alles.

En wees maar blij dat ik niet mijn Philips userid heb gekozen (C8094096).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk wel dat mijn vraag in dit draadje past : Kan je je nick alleen veranderen als je member bent of heeft dat er niks mee te maken. Zo weet ik dat team Wilma, na het veranderen van nick de gevonden cache's kwijt waren terwijl dit niet het geval was bij Miep Miep. Ik weet ook dat er meer mensen aan een nieuwe nick willen. (ikke niet hoor  :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast "Alex&Krisztina&quot

Het eerste deel komt van mijn achternaam "de Bruin".

En van wegen mijn lichaamshouding wordt ik nog al eens vergeleken met een Beer.

 

Daar we dit met zijn tweeën doen (ik & mijn vrouw) is het dus meervoud geworden "deBruineBeren".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Tsja,

 

Ik kom uit Baflo en aangezien de bende van Baflo Bill reeds ter ziele is, dacht ik deze naam wel te kunnen gebruiken.

Vandaar...

Rooie Rinus en Pé Daalemmer?

 

Kruimel Dief

 

[i:post_uid0]ainmoal in zandeweer

man wat ging ik te keer

ik ree wel 80 ongeveer

want ik mos poepm as 'n beer

meschain nog wel meer

alles dee mie zeer

en mien gehaktbal ...

mitsubishi colt

laiver nait te veul zolt

want de dokter zee, mien blouddruk is al veuls te hoog!

 

[/i:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Denk wel dat mijn vraag in dit draadje past : Kan je je nick alleen veranderen als je member bent of heeft dat er niks mee te maken. Zo weet ik dat team Wilma, na het veranderen van nick de gevonden cache's kwijt waren terwijl dit niet het geval was bij Miep Miep. Ik weet ook dat er meer mensen aan een nieuwe nick willen. (ikke niet hoor  :D )

Je kunt je nick zo veranderen op geocaching.com Ik heb mijn gegevens ook al eens veranderd en heb de aantallen behouden.

 

GRTZ

 

KruimelDief

 

[i:post_uid0]De mens is net een prullebak, trap op z'n teen en zijn mond gaat open. [/i:post_uid0]  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...buizerd kwam...naam bedenken...dat was dus niet zo moeilijk...Eagles

Eeuuhh, Eagles zijn toch adelaren en buizerds zijn toch niet adelaren of vergis ik mij nu zo.

Dat klopt, maar als ik de quote nog iets vollediger maak:

Aangezien wij gek zijn op roofvogels...

Buzard/Buizerd vonden we niet zo [b:post_uid0]vet[/b:post_uid0] klinken. Een havik is een andere vogel die in Nederland voorkomt, maar ja, Hawk was al bezet (vonden we te veel op jouw nick neerkomen). Dus hebben we Eagles genomen, dat bekt wèl lekker vonden we. Het maakte ons niet uit wat voor een roofvogel, àls het maar een roofvogel was.

Overigens is een Eagle een arend èn een adelaar, de benamingen over talen heen is dus ook vaak wat verwarrend.

 

Bijdeweg: Miranda heeft nu een eigen forumnaam genomen (om cookie-problemen te voorkomen qua gelezen/ongelezen), en die is "Shikra", de Accipiter badius op z'n Latijns. Dat is ook een roofvogel, komt voornamelijk in Westelijk Azië en Afrika voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...