Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nu dit onderwerp weer in de aandacht is gekomen zat ik eens te kijken of ik mijn naam er al bij had gezet. Niet dus..., hoewel ik dacht het toch ooit een keer gedaan te hebben :beerchug:

 

Goed, om mijn namen duidelijk te maken moet ik eerst mijn echte naam noemen en dat is Marco.

Ik word altijd door mijn oudere broers Kobus genoemd en daar is de naam Ko vandaan gekomen die ik gebruik voor het loggen op de site. Helaas was die naam op het forum niet beschikbaar en moest ik iets anders verzinnen, daar is de naam Bussie voor gekomen, als verbastering van Kobus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, waar komt JandeBeHanger vandaan.

Een schoolvriendje, ik durf z'n naam eigenlijk niet meer te noemen, want ik heb hem naar Drents gebruik een bok gegeven toen hij trouwde, had altijd een kreet van Jan ... de Behanger.

Ik durf de ... niet in te vullen, want anders wordt dit bericht misschien verwijderd.

Van die drie puntjes is het eerste puntje een medeklinker en het derde puntje is dezelfde letter, het tweede puntje is een klinker.

Ach en omdat iedereen een schuilnaam gebruikte moest ik ook maar.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, Ik wil niet vunzig overkomen, maar het is echt waar..... Na mijn scheiding in 1999 ontmoette ik mijn huidige vrouw. Nadat we voor de eerste keer met elkaar naar bed waren geweest, zei ze: je doet het als een rabbit !!! Sindsdien gebruik ik overal rabbit voor. De 9960 is mijn geboortedatum, 9 september 1960.

Ron :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die drie puntjes is het eerste puntje een medeklinker en het derde puntje is dezelfde letter, het tweede puntje is een klinker.

Ik heb nog steeds geen flauw idee.

Als je Hanger en ... met elkaar kombineert, kom je uit op eerste en laatste letter een L en middelste een U. Dat lijkt me aardig te kloppen gezien de eerdere opmerkingen van Henk Hulzenbos :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die drie puntjes is het eerste puntje een medeklinker en het derde puntje is dezelfde letter, het tweede puntje is een klinker.

Ik heb nog steeds geen flauw idee.

Als je Hanger en ... met elkaar kombineert, kom je uit op eerste en laatste letter een L en middelste een U. Dat lijkt me aardig te kloppen gezien de eerdere opmerkingen van Henk Hulzenbos :thumbup:

en die Hollanders kunnen mijn naam nog steeds niet goed schrijven, vandaar ook mijn nickname

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die drie puntjes is het eerste puntje een medeklinker en het derde puntje is dezelfde letter, het tweede puntje is een klinker.

Ik heb nog steeds geen flauw idee.

Als je Hanger en ... met elkaar kombineert, kom je uit op eerste en laatste letter een L en middelste een U. Dat lijkt me aardig te kloppen gezien de eerdere opmerkingen van Henk Hulzenbos :thumbup:

"Wil je mij geen 'U' noemen want ik weet niet of jij problemen met de 'L' hebt..." :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke maar weer eventjes on topic.

Geloof dat we hier nog niet verteld hebben hoe we aan onze nick komen. Door collega het fenomeen GPS leren kennen. Daar ook onze eerste cache mee gelopen. Toen moest er ingelogd worden om te kunnen loggen. En daar was niet over nagedacht. Een naam was niet zo snel gevonden, jut en jul en knabbel en babbel bestonden al. Toen kwam de vraag wil je iets drinken, waarop geantwoord werd doe mij maar een biertje. Dat werd behalve ingeschonken ook ingetikt, en dat is dus nog steeds onze nickname.

Groetjes Ruud :thumbup: en Marja B)die van der leven nog nooit 1 duppel bier heeft gedronken en als ze iets sneller gereageerd had was het nu team Wijntje geweest :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ook even mijn bijdrage.

Boa komt nog van mijn studententijd toen ik in de excursiecommissie zat van de biologenverening. BOA staat/stond voor Biologists Outdoor Association en soms voor Biologen Op Avontuur.

Ik heb toen een email adres bij hotmail aangevraagd bij hotmail met Boarick (Rick is mijn eigen naam).

Sindsdien gebruik ik eigenlijk altijd Boa of Boarick. Daar komt ook het plaatje van.

Ik ben er eigenlijk niet echt heel erg happy mee. Ik heb niks meer met BOA te maken en met het beestje heb ik ook niet echt iets. Ik zit al een tijdje te broeden op een andere naam, maar kan niet echt iets leuks bedenken. Nooit echt een bijnaam gehad. Ben wel een tijdje banaanetende neger genoemd, maar das nou ook niet echt een naam om te gebruiken op internet :unsure: .

Als ik iets anders bedenk ga ik het denk ik ook wel veranderen, maar tot die tijd is het dus gewoon Boa (of Boarick op .com). Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag.

 

Groeten Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...