Spring naar bijdragen

Geocaching Announcements


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Verder heb ik weer iets nieuws ontdekt: tussen "Caches waiting for review" en "My logs (last 30 days)" staat nu "I plan to attend". Blijkbaar als je hebt ingeschreven voor een Event. Maar dat werkt nog niet.

Deze feature is aangepast met een toevoeging: (in the next 30 days).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frappant is dat de meeste vernieuwingen geen vernieuwingen zijn voor FireFoxgebruikers die met behulp van Greasemonkey de scriptjes van LocusPrime gebruiken.

 

 

Blijkbaar was dat een succesvolle set scripts? Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige nieuwe features vind ik persoonlijk geen vooruitgang.

 

Ik heb nog wat verschillen gevonden:

 

1) thumbnails in de log worden getoond.

Tof. Maar als er veel fotos toegevoegd zijn, verandert wel de layout (breedte) van het scherm. :(

voorbeeld

 

2) Search for caches by country:

geen mogelijkhied meer om alle caches in Belgie op te vragen (enkel per provincie). ;)

-> ik heb dit gemeld op het Groundspeak forum (post).

alternatief: Meest Recente Caches in Belgie

 

3) nieuwe icoontjes op "geocaching.com google map"

voorbeeld

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige nieuwe features vind ik persoonlijk geen vooruitgang.

 

Ik heb nog wat verschillen gevonden:

 

1) thumbnails in de log worden getoond.

Tof. Maar als er veel fotos toegevoegd zijn, verandert wel de layout (breedte) van het scherm. :(

voorbeeld

Dat zie ik ook, met Internet Explorer. Firefox heeft er geen last van en zet ze netjes onder elkaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop echter wel tegen een heel vervelend probleeem aan. De foto's die door de cachelegger zijn geplaatst en onderaan de pagina staan, zijn niet printbaar. Soms zijn het spoilerfoto's en soms zijn het foto's die je absoluut nodig hebt om de cache te doen. Daar zal nog wel wat aan moeten veranderen.

 

Als voorlopige oplossing kan je dit doen:

Ga naar de Cache Gallery, daar staan ook de cache page images en zijn daar wel aanklikbaar om te saven/printen.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeremy had het volgende bericht over de 'My Friends'-lijst op .com gepost:

 

It will be cool. But it doesn't do a whole lot at the moment. You'll be able to watch your friends in the near term (and get emails when they log caches).

 

Once we make sure the new db is helping with the scalability issues we'll get working on more features.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De snelheid is in ieder geval enorm verbeterd. Als ik nu op een cache klik staat de melding van server error er dan ook direct. Daar zit geen 0,01 seconde tussen. Super dus. Als ik eerder een server error kreeg, ging er maar zo een 10, 20, 30 seconden tot wel en paar minuten overheen. Het resultaat is dan wel niet wat je verwachten zou, maar je weet nu wel direct dat de server weer in error ligt. Echt klasse :)

 

Hahahaha, geweldig, echt waar! ;):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke mooi werk!! Als fervente fotograaf vinden we het een echte vooruitgang dat je thumbnails ziet onder je log. De foto's voor de beschrijving van onze nieuwste cache staan allemaal op ons domein dus hadden we geen last van verdubbeling.

 

En alles gaat stukker sneller! Mooi zo! :(;):)

 

De vriendenlijst werkt goed, er zijn al een aantal toegevoegd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop echter wel tegen een heel vervelend probleeem aan. De foto's die door de cachelegger zijn geplaatst en onderaan de pagina staan, zijn niet printbaar. Soms zijn het spoilerfoto's en soms zijn het foto's die je absoluut nodig hebt om de cache te doen. Daar zal nog wel wat aan moeten veranderen.

 

Ga naar de Cache Gallery, daar staan ook de cache page images en zijn daar wel aanklikbaar om te saven/printen.

Het is een workaround. Maar ik verwacht toch een oplossing, bijvoorbeeld als extra link naast de foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...