Spring naar bijdragen

Geocaching Announcements


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De feature van de kleine fotootjes bij de logs is niet alleen geïmplementeerd voor de caches maar ook voor de trackables.

 

Verder werkt de link in een mail die je krijgt bij een uitnodiging om vriend te worden niet. Maar het werkt wel door hem via je profiel te accepteren bij "Pending Friend Requests". De lijst is overigens niet openbaar.

Als je accepteert, komt bij beiden een vermelding te staan.

 

Verder heb ik weer iets nieuws ontdekt: tussen "Caches waiting for review" en "My logs (last 30 days)" staat nu "I plan to attend". Blijkbaar als je hebt ingeschreven voor een Event. Maar dat werkt nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRR! Ben ik net halverwege met de foto's overzetten van WWW 4 (door traag internet) en dan veranderen ze het weer. Mag ik alles weer terug gaan zetten...

 

Iets anders werkt nog niet: de linkjes in een profiel van "all cache finds" en "all cache hides" lopen dood.

Met de mededeling: Sorry, no results were found for this search.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frappant is dat de meeste vernieuwingen geen vernieuwingen zijn voor FireFoxgebruikers die met behulp van Greasemonkey de scriptjes van LocusPrime gebruiken.

O.a. de fotolayout en het aantal logjes per cachepagina met onderverdeling x aantal founds/notes etc.

 

Het aantal logjes en de icoontjes hebben ze dus perfect "gestolen" :P

 

 

Ik heb even bij de KralenCache gekeken en zie het nu dubbel. 1x van gc.com en 1x van de "eigen" scripts

 

KK.jpg

 

Trouwens, ik begrijp niet helemaal wat er hier vermeld wordt over de foto's en het deleten. Je kunt alleen maar je eigen geplaatste foto's deleten en niet die door derden in een log geplaatst zijn.

 

En het verplaatsen van je eigen foto's naar een niet gepubliceerde cache, werkt alleen maar als deze foto's niet "ge-uploaded" zijn naar geocaching.com, maar naar een eigen stukje webspace.

 

Ik zie soms cachers die voor mij een spoilerfoto hebben geupped zodat ik kan zien waar de cache ligt. Ik waarschuw dan altijd dat de foto door iedereen te zien is, ook al is de cache nog niet gepubliceerd. Je gaat naar iemand zijn account en kiest voor zijn gallerij. Daar staan alle foto's die deze persoon ge-upped heeft. Ook de foto's van nog niet gepubliceerde caches.

 

Als je foto's niet zichtbaar wilt hebben voor derden, nooit uppen naar geocaching.com maar op eigen space neerzetten.

 

Ik vind de foto's als thumbnail bij iedere log wel super. Risico is nu wel dat er een spoiler als thumbnail zichtbaar is, maar goed, de cacher die op deze thumbnail klikt om de foto uitvergroot te zien, zou ook al og de linkjes hebben geklikt voor deze gc.com update.

 

Zoals ik gisteravond ook al aan Ruud schreef, als je nu een cache gaat loggen, krijg je een heel verhaal in beeld tijdens de log en als je log verzonden is ook. Het lijkt na het verzenden alsof het in de log staat, wat gelukkig niet zo is.

 

Al die features zijn aardig, alhoewel een enkele overbodig omdat ik ze al had, maar het gaat me om de snelheid. Als de snelheid zakt door al die features,mogen die features gestolen worden.

 

In ieder geval kan ik, buiten verwachting, nog wa caches reviewen vandaag voordat ik weer mijn baas mag verblijden met mijn aanwezigheid. Sommige mensen moeten nu eenmaal ook met de feestdagen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval kan ik, buiten verwachting, nog wa caches reviewen vandaag voordat ik weer mijn baas mag verblijden met mijn aanwezigheid. Sommige mensen moeten nu eenmaal ook met de feestdagen werken.

 

 

werk ze..... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRR! Ben ik net halverwege met de foto's overzetten van WWW 4 (door traag internet) en dan veranderen ze het weer. Mag ik alles weer terug gaan zetten...

In het draadje op het internationale forum had ik de melding ook gepost, Jeremy en zijn collega's hebben dat blijkbaar direct opgepakt.

 

Trouwens, ik begrijp niet helemaal wat er hier vermeld wordt over de foto's en het deleten. Je kunt alleen maar je eigen geplaatste foto's deleten en niet die door derden in een log geplaatst zijn.

Ik bedoelde ook foto's die door mij zelf aan mijn eigen cache-pages zijn toegevoegd. :(

 

In ieder geval kan ik, buiten verwachting, nog wa caches reviewen vandaag voordat ik weer mijn baas mag verblijden met mijn aanwezigheid. Sommige mensen moeten nu eenmaal ook met de feestdagen werken.

Dan hopen we maar dat de e-mail notifications werken... ;)

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle cache finds/hides doen het weer.

 

Ik loop echter wel tegen een heel vervelend probleeem aan. De foto's die door de cachelegger zijn geplaatst en onderaan de pagina staan, zijn niet printbaar. Soms zijn het spoilerfoto's en soms zijn het foto's die je absoluut nodig hebt om de cache te doen. Daar zal nog wel wat aan moeten veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De snelheid is in ieder geval enorm verbeterd. Als ik nu op een cache klik staat de melding van server error er dan ook direct. Daar zit geen 0,01 seconde tussen. Super dus. Als ik eerder een server error kreeg, ging er maar zo een 10, 20, 30 seconden tot wel en paar minuten overheen. Het resultaat is dan wel niet wat je verwachten zou, maar je weet nu wel direct dat de server weer in error ligt. Echt klasse :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De snelheid is in ieder geval enorm verbeterd. Als ik nu op een cache klik staat de melding van server error er dan ook direct. Daar zit geen 0,01 seconde tussen. Super dus. Als ik eerder een server error kreeg, ging er naar zo een 10, 20, 30 seconden tot wel en paar minuten overheen. Het resultaat is dan wel niet wat je verwachten zou, maar je weet nu wel direct dat de server weer in error ligt. Echt klasse :)

:(;)

Kun je dus nog even verder slapen, reviewen wil toch niet... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SE.jpg

 

De snelheid is in ieder geval enorm verbeterd. Als ik nu op een cache klik staat de melding van server error er dan ook direct. Daar zit geen 0,01 seconde tussen. Super dus. Als ik eerder een server error kreeg, ging er naar zo een 10, 20, 30 seconden tot wel en paar minuten overheen. Het resultaat is dan wel niet wat je verwachten zou, maar je weet nu wel direct dat de server weer in error ligt. Echt klasse :)

:(;)

Kun je dus nog even verder slapen, reviewen wil toch niet... ;)

 

Nee, slapen wordt niet meer, mag zo mijn hemelvaartbonus verdienen tot 22:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...