Spring naar bijdragen

Geocaching Announcements


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het ziet er allemaal leuk uit, die fotootjes en de icoontjes :thumbup:

vanmorgen waren het minifototjes in de logs, nu zijn het ikoontjes die je toch eerst moet aanklikken. Hoe dan ook beter dan het was maar dat van vanmorgen vond ik mooier.

 

Het is wel supersnel :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo! Dat ziet er gelikt uit. Allereerst valt op de uitleg van de soort cache van de betreffende pagina, natuurlijk ook de aantallen founds/not founds/notes. Maar vooral de presentatie van de foto's op de hoofdpagina van de cache, mooi, mooi, mooi. En nu maar hopen dat de performance van de .com site er niet nog meer onder te lijden heeft. Dat is tenslotte belangrijker dan de esthetiek van de site.

 

En dan nog dit: ik wilde hier opmerken dat de imode pagina's van geocaching.nl, die ik met mijn pocketpc benaderde, niet meer functioneerden. Maar HET WERKT WEER, waarvoor mijn GROTE DANK.

Het leuke is, dat ik mijn geocaching carrière ben begonnen met pocket pc+gps muis, vervolgens een etrex vista cx heb aangeschaft, maar sinds een paar weken de pocket pc weer gebruik voor een soort paperless caching. Ik laat de pocketqueries ook als ebook mailen en laad ze in mijn pocket pc, zodat ik veel minder hoef te printen. Handig! Maar ik miste de functionaliteit van de imode site en die werkt nu ook weer. Yes!

 

Keep up the good work! Ik ben erg blij met de geocaching.nl site en zie dat mijn donateurschap goed besteed is.

THNX, Siepel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat nou foto's bij de logs? :dribble:

Ik zie alleen een icoontje.

Ga ik er met de muis op staan dan verschijnt er alleen een stukje code. :thumbup:

Klik ik er op dan wordt er een stukje Java opgestart welke dan pas de foto toont. :lol1:

Wel visueel grappig hoor maar ik denk dat gebruikers met langzamere PC's hier niet blij mee zijn.

Dit alles is gelijk voor IE en FF

 

Doe maar gewone thumbnails of zoals het vroeger was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat nou foto's bij de logs? :blush:

Ik zie alleen een icoontje.

Ga ik er met de muis op staan dan verschijnt er alleen een stukje code. :thumbup:

Klik ik er op dan wordt er een stukje Java opgestart welke dan pas de foto toont. :lol1:

Wel visueel grappig hoor maar ik denk dat gebruikers met langzamere PC's hier niet blij mee zijn.

Dit alles is gelijk voor IE en FF

 

Doe maar gewone thumbnails of zoals het vroeger was.

Gisteren zag je nog een fotootje bij de log, ze zijn volgens mij nog druk bezig :dribble:

Ik heb net nog mijn racecoin bekenken en daar was het nog wel zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat nou foto's bij de logs? :dribble:

Ik zie alleen een icoontje.

Ga ik er met de muis op staan dan verschijnt er alleen een stukje code. :thumbup:

Klik ik er op dan wordt er een stukje Java opgestart welke dan pas de foto toont. :lol1:

Wel visueel grappig hoor maar ik denk dat gebruikers met langzamere PC's hier niet blij mee zijn.

Dit alles is gelijk voor IE en FF

 

Doe maar gewone thumbnails of zoals het vroeger was.

Zeg dat dan op het amerikaanse forum in dit topic :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kom ik twee veranderingen tegen bij de nieuwste caches, de foto's, deze zie je nu op een donkere schimmige achtergrond i.p.v. als je met de muis eroverheen ging dan zag je ze al.

Ook staat boven de logs het aantal founds en reviewernotes.

Weet iemand waarom dit is. Ik heb gezocht op het forum, maar ik kon nergens het antwoord vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kom ik twee veranderingen tegen bij de nieuwste caches, de foto's, deze zie je nu op een donkere schimmige achtergrond i.p.v. als je met de muis eroverheen ging dan zag je ze al.

Ook staat boven de logs het aantal founds en reviewernotes.

Weet iemand waarom dit is. Ik heb gezocht op het forum, maar ik kon nergens het antwoord vinden.

 

Die donkere achtergrond bij de foto's is werkelijk afschuwelijk. Hoe heeft iemand zoiets kunnen bedenken! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die donkere achtergrond bij de foto's is werkelijk afschuwelijk. Hoe heeft iemand zoiets kunnen bedenken! :thumbup:

 

Ik vindt het er wel professioneel uit zien eigenlijk. Ik vraag me alleen af of het makkelijker is dan alleen je muis op een icoontje houden (het zal ze wel een hoop bandbreedte schelen, nu werden alle foto's op de achtergrond al geladen, ook als je ze niet bekeek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat ze de thumbnails van de foto's bij iedere log weer gewijzigd hebben in een icoontje. Vond het gisteren 1000x mooier.

 

Maar, omdat er al dagen een topic over de (aankondiging van) de wijzigingen is, verplaats ik deze maar even daar naar toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...